نوشته شده توسط : amir

اینستاگرام فرصت های شگفت انگیزی را برای کسب و کارها در هر اندازه فراهم می کند تا به مخاطبان هدف خود برسند.

اما هرچه مارک های بیشتری به اینستاگرام بپیوندند و فیدها از رقابت بیشتری برخوردار شوند ، تمایز آن دشوار است.

تصور کنید که می توانید به گروه های خاصی از کاربران اینستاگرام دسترسی پیدا کنید که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، آنها را درگیر کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

خوب ، کاملاً امکان پذیر است!

در اواخر سال 2015 ، اینستاگرام تبلیغات اینستاگرام را افتتاح کرد. با سیستم تبلیغاتی فیس بوک ، بازاریابان اکنون می توانند به بخش خاصی از 600 میلیون کاربر اینستاگرام دسترسی پیدا کنند. و با استفاده از 400 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام ، تبلیغات اینستاگرام به رسانه ای جذاب برای مارك هایی تبدیل شده است كه به دنبال افزایش مشاركت (و همچنین سود) هستند.

ما خیلی دوست داریم به شما کمک کنیم تبلیغات اینستاگرام خود را فعال کنید. در این پست ، ما تمام مواردی را که برای ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام ، اندازه گیری عملکرد تبلیغات و بهبود نتایج شما باید بدانید ، پوشش خواهیم داد.

بافر برای اینستاگرام اکنون با برنامه ریزی زنده همراه است! رپورتاژ آگهی پست های تک عکس را تنظیم کنید یا یادآوری ها را تنظیم کنید تا فیلم ها و پست های چند عکس را در بهترین زمان ارسال کنید تا دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. امروز بیشتر بدانید

راهنمای کامل تبلیغات اینستاگرام
این راهنما را مرور کنید
تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغات فیس بوک استفاده می کند که بسیار جامع و قدرتمند است. پیش از این هرگز نتوانسته ایم افراد را بر اساس سن ، علایق و رفتارهایشان برای چنین حریم خصوصی هدف قرار دهیم. موارد زیادی برای پوشش دادن در این راهنما وجود دارد. برای سهولت در خواندن این راهنما ، من راهنما را به شش فصل کوتاه و قابل فهم تقسیم کرده ام.

با خیال راحت آن را از بالا به پایین بخوانید (متشکرم!) یا با استفاده از پیوندهای سریع به قسمت مورد علاقه خود بروید:

فصل 1: آشنایی با تبلیغات اینستاگرام: بررسی علت محبوبیت تبلیغات اینستاگرام و مناسب بودن تبلیغات اینستاگرام با نام تجاری شما و نکاتی برای شروع کار.

فصل 2: ​​شروع با تبلیغات اینستاگرام: نحوه انتخاب اهداف ، تعریف مخاطب هدف ، قرار دادن تبلیغات اینستاگرام و تنظیم بودجه و برنامه خود.

فصل سوم: شش قالب مختلف تبلیغات اینستاگرام: گام به گام گشت و گذار در هر یک از قالب های تبلیغاتی که می توانید برای تبلیغات و داستان های اینستاگرام و نحوه ایجاد آنها استفاده کنید.

فصل چهارم: ایجاد تبلیغات اینستاگرام در داخل برنامه اینستاگرام: روش سریع تبلیغ تبلیغات موجود Instagram خود به عنوان تبلیغات اینستاگرام.

فصل 5: اندازه گیری موفقیت: نکات و عکسهای مربوط به استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات Instagram شما.

فصل ششم: س Quesالات متداول (سQالات متداول) و نکات مفید: بخشی کوتاه برای پاسخ به برخی از س questionsالاتی که ممکن است در مورد تبلیغات اینستاگرام داشته باشید.

جدا کننده جدا کننده

فصل 1:

معرفی تبلیغات اینستاگرام

تعرفه رپورتاژ آگهی

چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرد؟
از زمان معرفی تبلیغات اینستاگرام در سیستم عامل خود در سال 2015 ، تبلیغات اینستاگرام بیش از 1 میلیارد اقدام کاربر را برانگیخته است. فقط در یک سال گذشته ، پایگاه تبلیغات در شش ماه بیش از دو برابر شده است و به 500000 تبلیغ دهنده رسیده است.

یک نظرسنجی Strata در سال 2016 نشان داد که 63 درصد از متخصصان آژانس های تبلیغاتی ایالات متحده قصد دارند از تبلیغات اینستاگرام برای مشتریان خود استفاده کنند. این یک جهش عظیم نسبت به سهم 34 درصدی سال قبل است (زمانی که تبلیغات اینستاگرام هنوز در دسترس همه نبود) ، تبلیغات اینستاگرام را به یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی تبدیل می کند.

213529
(تصویر از eMarketer)

5 دلیل برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام
چرا تبلیغات اینستاگرام اینقدر محبوب هستند؟ در اینجا دلایلی داریم:

1. افزایش مخاطب: اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. TrackMaven 26،965 مارک را در تمام صنایع مورد مطالعه قرار داد و دریافت که مارک ها از 2015 تا 2016 به طور متوسط ​​100٪ رشد پیروان را شاهد هستند.

2. توجه: کاربران به طور متوسط ​​روزانه 50 دقیقه در فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر می گذرانند. در ایالات متحده ، از هر 5 دقیقه یک بار صرف تلفن همراه در اینستاگرام یا فیس بوک می شود.

3. قصد: یک مطالعه در اینستاگرام نشان داد که 60 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند از محصولات و خدمات از طریق اینستاگرام اطلاع دارند و 75 درصد می گویند پس از دیدن پست در اینستاگرام اقداماتی مانند بازدید از سایت ها ، جستجو یا گفتن به دوست خود را انجام می دهند.

4. هدف گذاری: در تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغاتی فیس بوک استفاده می شود که ممکن است قوی ترین توانایی هدف گیری را داشته باشد. شما می توانید مخاطبان هدف ، جمعیتی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر را پیدا کنید. حتی می توانید افرادی را که از شما خرید کرده اند و یا با شما و دیگران مانند آنها تعامل داشته اند هدف قرار دهید.

5. نتایج: طبق اینستاگرام ، که بیش از 400 کمپین در سراسر جهان را بررسی کرده است ، میزان فراخوان تبلیغات از تبلیغات اینستاگرام 2.8 برابر بیشتر از معیار نیلزن برای تبلیغات آنلاین بوده است.

جدا کننده بخش
آیا باید تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید؟
بنابراین ، آیا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟ به احتمال زیاد ، بله!

تبلیغات اینستاگرام فوق العاده قدرتمند است ، اما قبل از شیرجه رفتن ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت:

1. جمعیت شناسی - آیا مخاطب هدف شما در اینستاگرام است؟ طبق آمار ، تا دسامبر 2015 ، بزرگترین گروه کاربران اینستاگرام در ایالات متحده بین 18 تا 34 سال (26٪) و پس از آن 18 تا 24 سال (23٪) بودند. مرکز تحقیقات پیو دریافت که زنان بیشتری (38٪) در ایالات متحده هستند.

نرها بیشتر از اینستاگرام (26٪) استفاده می کنند. در حالی که این مطالعه فقط روی آمریکایی ها انجام شده است ، من معتقدم الگوهای مشابهی در سطح جهان وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات جمعیتی اینستاگرام ، به راهنمای بازاریابی اینستاگرام مراجعه کنید.

2. تم ها - آیا مخاطبان هدف شما در مورد صنعت / محصول / خدمات شما در اینستاگرام صحبت می کنند؟ فیس بوک با بررسی 11000 جوان (13 تا 24) در 13 بازار دریافت که برخی از محبوب ترین موضوعات در اینستاگرام عبارتند از:

زیبایی مد
غذا
تلویزیون / فیلم ها
سرگرمی ها
موسیقی
این به هیچ وجه لیست جامعی نیست ، اما قبل از اینکه به تبلیغات اینستاگرام بپردازید ، توصیه می کنم درباره موضوعاتی که مخاطبان هدف شما بیشتر در اینستاگرام مشغول هستند تحقیق کنید.

3. قصه گویی بصری - آیا می توانید محتوای تصویری ایجاد کنید که در خوراک اینستاگرام مخاطب هدف شما ادغام شود؟ طبق مطالعه فوق در فیس بوک ، "اینستاگرامرها از کیفیت زیبایی در محتوای بصری بها می دهند." اینستاگرام ابتدا یک سکوی بصری است ، جایی که محتوای بصری ، به جای متن ، شکل اصلی ارتباط است.

اگر قبلاً در اینستاگرام حضور داشته باشید ، به احتمال زیاد همه کادرها را علامت زده اید و تبلیغات اینستاگرام برای شما مناسب است. به غیر از این ، ممکن است خوب باشد که بدون استفاده از هزینه تبلیغات ، آزمایش آب در اینستاگرام را شروع کنید.

نکته: اگر به تازگی حساب اینستاگرام خود را شروع کرده اید یا می خواهید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید ، به راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام مراجعه کنید.

جدا کننده جداکننده


فصل 2:

با تبلیغات اینستاگرام شروع کنید

اینستاگرام ایجاد تبلیغات اینستاگرام را بسیار آسان کرده است. در واقع ، پنج روش مختلف برای ایجاد و مدیریت تبلیغات اینستاگرام وجود دارد:

داخل برنامه اینستاگرام
مدیر تبلیغات فیس بوک
ویرایشگر انرژی
Facebook Marketing API
شرکای اینستاگرام
در این پست ، ما به دو مورد اول (ایجاد تبلیغات از طریق برنامه Instagram و مدیر تبلیغات Facebook) خواهیم پرداخت. اینها از پنج مورد ساده ترین دو مورد هستند و احساس می کنند مقصدی هستند که اکثریت قریب به اتفاق مشاغل تجاری تبلیغات اینستاگرام را ایجاد می کنند.

Power Editor و Facebook Marketing API برای افرادی است که می خواهند مقدار زیادی تبلیغات اینستاگرام به طور همزمان ایجاد کنند در حالی که شرکای اینستاگرام متخصصانی هستند که می توانند در خرید و مدیریت تبلیغات در مقیاس ، تعامل با جامعه شما و ایجاد محتوای Instagram برای شما کمک کنند.

با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید
از آنجا که سیستم تبلیغات فیس بوک بسیار جامع است ، مراحل مختلفی وجود دارد که باید برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام دنبال کنیم. آنها کاملاً ساده هستند و ما در زیر به شرح هرکدام خواهیم پرداخت. در اینجا مراحل کلی وجود دارد:

یک هدف بازاریابی انتخاب کنید
نام کمپین تبلیغاتی شما
(برخی از اهداف بازاریابی نیاز به مراحل اضافی در اینجا دارند که در زیر آنها را مرور خواهیم کرد.)
مخاطبان ، مکان ها ، بودجه و برنامه خود را مشخص کنید
خود آگهی ایجاد کنید یا از یک شغل موجود استفاده کنید
نکته: اگرچه قاعده نامگذاری ثابتی وجود ندارد ، اما ممکن است بخواهید از یک کنوانسیون نامگذاری استفاده کنید تا شما (و تیم خود) بتوانید آنها را بر اساس نام متمایز کنید. به عنوان مثال ، در اینجا قرارداد نامگذاری HubSpot استفاده می شود:

بخش شرکت | محتوا / قرار گرفتن در معرض / دارایی ها | تاریخچه | نام خالق
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
به مدیر تبلیغات Facebook بروید
این روش روشی است که اکثر بازاریاب ها برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام دارند.

استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک ساده تر از ایجاد تبلیغات در برنامه اینستاگرام است و همچنین می توانید کارهای بیشتری با مدیر تبلیغات فیس بوک انجام دهید.

یادداشت سردبیر: ما ایجاد تبلیغات اینستاگرام را در داخل برنامه Instagram در زیر ادامه خواهیم داد. اگر می خواهید اکنون با آن آشنا شوید ، در صورت تمایل به این بخش بروید.

ایجاد تبلیغات اینستاگرام مشابه ایجاد تبلیغات در فیس بوک است. درست مانند Facebook Ads ، مدیر تبلیغات Facebook مکانی است که می توانید برای ایجاد ، ویرایش و مدیریت تبلیغات اینستاگرام مراجعه کنید.

برای دسترسی به مدیر تبلیغات Facebook خود ، روی پیکان کشویی در گوشه سمت راست بالای صفحه Facebook کلیک کنید و از فهرست کشویی "Manage ads" را انتخاب کنید.

گزینه مدیریت تبلیغات

https://help.instagram.com/537518769659039?v=87f2a7
همچنین می توانید از این لینک مستقیم استفاده کنید: https://www.facebook.com/ads/manager/ برای رفتن به مدیر تبلیغات Facebook خود.

پس از حضور ، فقط برای شروع بر روی دکمه برجسته "ایجاد یک تبلیغ" در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

یک دکمه تبلیغ ایجاد کنید
(اگر چندین حساب آگهی دارید ، ممکن است لازم باشد ابتدا حساب تبلیغات دلخواه خود را برای تبلیغات اینستاگرام انتخاب کنید.)

نکته: برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook ، فقط باید صفحه Facebook داشته باشید. شما حتی نیازی به حساب اینستاگرام ندارید!

8 هدف مختلف برای تبلیغات اینستاگرام
در حالی که فیس بوک 11 هدف در مدیر تبلیغات فیس بوک ارائه می دهد ، فقط 8 هدف زیر به شما امکان می دهد تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید.

آگاهی از برند
رسیدن
حرکت ترافیک
برنامه نصب می شود
ارتباط
بازدیدهای ویدئو
نسل سرب
نقل و انتقالات
برخی از این اهداف کاملاً واضح است - کافیست هدفی را انتخاب کنید و بلافاصله تبلیغ خود را ایجاد کنید. با این حال ، ممکن است دیگران قبل از اینکه تبلیغ شما به صورت آنلاین نمایش داده شود ، به چند مرحله دیگر نیاز داشته باشند. در اینجا خلاصه ای سریع از هر یک از اهداف (و نحوه تنظیم آنها با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک) آورده شده است:

1. آگاهی از برند
آگاهی از مارک تجاری

من دارم
با این هدف می توانید به افزایش آگاهی از برند خود کمک کنید. تبلیغات اینستاگرام شما به افرادی نشان داده می شود که به احتمال زیاد به آنها علاقه مند هستند.

هیچ مرحله دیگری برای این هدف لازم نیست.

2. دسترسی
رسیدن به هدف
با این هدف می توانید تعداد و تعداد دفعات مشاهده تبلیغات اینستاگرام توسط افراد را افزایش دهید. برخلاف هدف آگاهی از برند ، افرادی که این تبلیغات را می بینند ممکن است به همه آنها علاقه نداشته باشند.

مرحله اضافی:
پس از انتخاب این هدف و نامگذاری کمپین تبلیغاتی خود ، باید صفحه Facebook را برای پیوند دادن به این کمپین تبلیغاتی انتخاب کنید.

اگر حساب اینستاگرام ندارید ، این صفحه فیس بوک نمایانگر تجارت شما در تبلیغات اینستاگرام شما خواهد بود. اگر حساب اینستاگرام دارید و ترجیح می دهید از آن استفاده کنید ، هنگام ایجاد خود تبلیغ گزینه پیوند حساب اینستاگرام شما وجود دارد.

نکته: برای ایجاد تبلیغات Instagram Stories ، در حال حاضر فقط می توانید از هدف دستیابی استفاده کنید.

3. ترافیک
هدف ترافیک
با این هدف می توانید از طریق تبلیغات اینستاگرام خود افراد را برای برنامه خود به وب سایت یا فروشگاه برنامه خود بفرستید.

مرحله اضافی:
پس از انتخاب این هدف و نامگذاری کمپین تبلیغاتی خود ، باید مکان موردنظر برای هدایت ترافیک را انتخاب کنید. می توانید یکی را انتخاب کنید:

وب سایت یا مسنجر ، یا
برنامه (برنامه تلفن همراه یا دسک تاپ)
شما می توانید هنگام ایجاد خود آگهی ، URL مقصد خود را وارد کنید.

مرجع سایت را دنبال کنید



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

اینترنت یک اکولایزر عالی است. به طور خاص در تجارت ، زمینه بازی را هماهنگ می کند. هر کسی می تواند تجارت آنلاین پول سازی را شروع کند - کسی که رایانه دارد ، یعنی. اما نکته اینجاست: تقریباً هیچ تجربه فنی مورد نیاز نیست. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنید که کار فنی را بسیار راحت تر از قبل انجام دهد.


شما همچنین می توانید در هر جایی که می خواهید زندگی کنید ، برنامه خود را تنظیم کنید و بسته به سرعت یا بزرگ بودن رشد اقتصادی خود ، به کم یا کمترین میزان دلخواه خود کار کنید. همچنین نیازی به تجربه تجارت و بازاریابی نیست. این یک رسانه واقعاً دموکراتیک برای کارآفرینی است.


و مهمتر از همه ، برخلاف تجارت آجری ، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در واقع ، شما می توانید بسیاری از مشاغل را بصورت آنلاین و بدون هیچ گونه هزینه ای اداره کنید زیرا بسیاری از خدمات رایگان گزینه را آسان می کنند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از وردپرس یک وب سایت یا وبلاگ رایگان راه اندازی کنید. متناوباً ، می توانید از یک وب سایت شخص ثالث مانند آمازون یا eBay برای فروش کالا بدون هزینه موجودی استفاده کنید. شما در ازای کاهش فروش خود از بستر فروش آنها استفاده می کنید.


و این فقط آغاز بسیاری از راه حل های عملیاتی تجارت الکترونیکی بدون تجارت الکترونیکی است. بیایید پنج روش اصلی برای راه اندازی مشاغل آنلاین و کسب درآمد آنلاین و بدون هیچ گونه هزینه ای را بررسی کنیم.


تصویرگری اشلی دالیون. © ترازنامه ، 2018
1. حمل و نقل را رها کنید
ایده اصلی در پشت تجارت حمل و نقل اینترنتی آنلاین این است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، نیازی به نگهداری موجودی انبوه (یا هر موجودی دیگر) از محصولات یا تحویل کالا به مشتریان خود ندارید. با این کار هزینه پولی و خطر داشتن انباری پر از چیزهایی که ممکن است بفروشید و دردسر ترتیب سفارشات حمل و نقل در سراسر کشور یا جهان از بین می رود. در واقع شما به هیچ وجه نیازی به تولید یا نگهداری محصولات ندارید.

تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. پس از فروش ، بقیه امور توسط دیگران مدیریت می شود. تنها هزینه شما هزینه های بازاریابی و تبلیغات برای خرید مشتری جدید است.


پس از اتمام کار ، با شرکتی متخصص در حمل و نقل قطعی کار کنید. نحوه کار آن در اینجا است:


شما محصولات برای فروش را در سایت یا سیستم عامل خود مانند آمازون ، eBay یا Etsy لیست می کنید.
هنگامی که یکی از مشتریان شما خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث (حمل و نقل قطره ، معمولاً یک تولید کننده یا عمده فروش) با قیمت پایین تری خریداری می کنید. این فرآیند به سادگی انتقال سفارش از مشتری شماست ، روندی که در واقع می تواند کاملاً خودکار باشد. (به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ مشکلی برای خرید موجودی کالا ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).
فرستنده قطره ای شما محصول را برای مشتری ارسال می کند


به اندازه کافی آسان ، درست است؟ با حمل و نقل رایگان ، شما می توانید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهید ، بنابراین هزینه های عملیاتی کسب و کار شما بسیار کم است.

همانطور که مشاهده می کنید هیچ خطری از جانب شما وجود ندارد زیرا شما تا زمان انجام فروش واقعی حتی محصول (مالکیت) را خریداری نمی کنید!

معایب مدل تجاری Drop Shipping چیست؟ شما باید یک فرستنده معتبر بازویی پیدا کنید که بتوانید برای تأمین مشتریان خود روی آن حساب کنید. اگر سفارشی دیر انجام شود یا تحویل داده نشود - یا محصولی با کیفیت پایین - شما را مقصر می دانید ، زیرا شرکت شما نمایندگی کالا و تجربه مشتری است.

همچنین ، از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ، حاشیه - به معنای تفاوت قیمت عمده فروشی و میزان فروش یک محصول - کمتر است ، بنابراین کسب درآمد جدی یک تجارت بزرگ خواهد بود. اما هنوز هم ، این یک گزینه عملیاتی کم هزینه یا مقرون به صرفه است

یکی از راه های برجسته شدن در رقابت با تجارت حمل و نقل قطره ای ، بازاریابی محصولات خود به صورت خصوصی است. این به معنای ساده این است که شما برچسب / مارک خود را روی محصولی که سازنده ایجاد می کند قرار دهید. به این ترتیب شما کالاهای یک مارک مشابه نمی فروشید و فقط در قیمت رقابت می کنید. در عوض می توانید از برند خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید. 3 هنگام استفاده از دارو در داروخانه مهم است. نام های تجاری با قیمت های بالاتری به فروش می رسند و مردم فکر می کنند با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد تشکیل دهنده کاملاً یکسان باشند. هنگام جستجوی کالای تحویل خوب ، این عوامل مهم را در نظر بگیرید.

هر کسی که یک تجارت حمل و نقل قطره ای را در نظر داشته باشد ، باید جدی استفاده از آمازون را بررسی کند. برای رونق کسب و کار خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده سود آور آمازون ، شرکت آمازون یک بازار مستقر است که مردم از قبل به آن اعتماد کرده و دارای یک مشتری موجود هستند. در پایان ، شما باید فروشگاه آنلاین خود را نیز در نظر بگیرید.

فواید
به سرمایه عملیاتی بسیار کمی نیاز دارد

نیازی به نگهداری موجودی کالا نیست

شما می توانید بازارهای مستقر را با پایگاه های مشتری موجود استفاده کنید

معایب

https://www.business.org/services/internet/residential-vs-business-internet/
شما می توانید اشتباهات فرستنده خود را مقصر بدانید

بازار بسیار رقابتی است

برای درآمدزایی قابل توجه باید فروش زیادی داشته باشید

2. بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته کمی است

مشابه تحویل حمل و نقل اما با تفاوت های عمده ای. با استفاده از این مدل تجارت الکترونیکی دیگر لازم نیست محصولات خود را ذخیره کنید و دیگر نگران ارسال محصولات به مشتریان نیستید.

در واقع ، شما یک طیف سودآور برای تجارت آنلاین خود انتخاب می کنید ، و سپس یک شریک وابسته را پیدا می کنید که محصولات موجود در آن مکان را داشته باشد. برخی از محبوب ترین سایت های وابسته Clickbank.com ، Amazon.com و CJ Affiliate توسط Conversant (کمیسیون سابق محل اتصال) هستند. در این میان ، آنها تقریباً هر محصول اطلاعات دیجیتالی (مانند کتاب های الکترونیکی ، فایل های صوتی ، فایل های ویدیویی) یا هر محصول فیزیکی که به ذهن شما خطور می کند را ارائه می دهند. بسیاری از شرکت ها و مارک های بزرگی مانند Wal-Mart و Home Depot برنامه های وابسته خود را اجرا می کنند

در بازاریابی شرکت های وابسته ، شما محصولات را برای فروش در وبلاگ یا سایت تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهید. هر محصول دارای پیوندی منحصر به فرد است که حساب شما را با شریک وابسته شما پیگیری می کند. مشتریان بالقوه ای که روی پیوند کلیک می کنند در هنگام پرداخت به سبد خرید شریک زندگی شما منتقل می شوند. هنگامی که آنها خرید می کنند ، این خرید ثبت می شود و شما کمیسیون دریافت می کنید. 6 مبلغ کمیسیون بسته به شریک وابسته متفاوت است ، اما معمولاً بین 5 تا 25 درصد یا 50 درصد یا بیشتر در محصولات اطلاعات دیجیتال است. 7 همانطور که می بینید ، خطر کمی از طرف شما وجود دارد و تقریباً نیازی به سرمایه گذاری نیست. دقیقاً مانند حمل و نقل قطره ای تنها هزینه های شما بازاریابی و تبلیغات است که باعث ایجاد ترافیک و ایجاد فروش می شود.

تفاوت اصلی بین این و حمل و نقل رایگان این است که مدل تجاری حتی بدون هندزفری است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیوندی تهیه کنید که مشتری روی آن کلیک کند و تاجر از همه امور مراقبت خواهد کرد. صورتحساب ، انجام سفارشات ، خدمات مشتری و غیره

به سادگی با بازاریابی مقابله کنید تا به چشم اندازهای خود برسید (از طریق شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ ها یا هر روشی که انتخاب می کنید). اما بعد از اینکه آنها روی پیوند وابسته کلیک کردند ، دیگر در دست شما نیست. شما نیازی به ارسال محصولات یا س addressالات خود ندارید. همانطور که برای خدمات به مشتری است. و مطمئنا مجبور به نگه داشتن موجودی نیست.

نگران نباشید ، در راه های پرداخت شده و رایگان برای بازاریابی تجارت آنلاین خود تمرکز کنید.

بازاریابی وابسته واقعاً یکی از "منفعل ترین" مشاغل آنلاین است که می توانید شروع کنید.

فواید
کم خطر: سرمایه گذاری اولیه لازم نیست

یک مدل تجاری عملی

معایب
شما مسئول اجرای ترافیک اینترنت به پیوند وابسته هستید (بدون ترافیک به معنای بی پولی)

شاید لازم باشد پولتان را صرف تبلیغات و بازاریابی کنید

3. وبلاگ نویسی
اگر در این زمینه تخصص یا علاقه و علاقه دارید ، آماده هستید از طریق یک وبلاگ کسب درآمد کنید. با سرویسی مانند Blogger (www.blogger.com) ، می توانید وبلاگ خود را به صورت رایگان راه اندازی کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را بسازید و میزبانی خود را با قیمت پایین تضمین کنید ، که معمولاً روشی است که من به آن توصیه می کنم ، زیرا بسیاری از سایت های وبلاگ نویسی محدودیتی در مورد آنچه می توانید بگویید یا انجام دهید ، از جمله درآمدزایی یا تبلیغات دارند.

ممکن است فکر کنید وبلاگ نویسی نوشتن است. و این می تواند باشد اگر این همان کاری باشد که می خواهید انجام دهید. اما پست های نوشته شده در وبلاگ فقط آغاز کار است. شما می توانید تصاویر ، فیلم ها و پیوندها را به سایت های دیگر ارسال کنید ، حتی می توانید اخبار و سایر مقالات را ارسال کنید ... همه چیز پخش می شود ، به شرطی که به طاقچه شما مربوط باشد.

نکته اصلی آنها این است که شما می خواهید محتوای اصلی مفید را برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید و به طور منظم منتشر کنید. این بهترین راه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو و فعال کردن مخاطبان شما نیز است.

چه نوع محتوایی باید ارائه دهید؟ همه چیز مربوط به مشتری بالقوه شماست. مباحث آموزشی ، 10 لیست برتر ، تفسیر روند موجود در سایت ، مقاله های راهنمایی و ترفندها - اساساً شما باید مطالب مفیدی را ارائه دهید. ایده هایی برای وبلاگ شما کم نیست.

از راه های مختلف از طریق وبلاگ تجارت آنلاین درآمد کسب می کنید.

AdSense گوگل.
آیا تا به حال از سایت بازدید کرده و آگهی در آن مشاهده کرده اید؟ احتمال دارد این آگهی تبلیغاتی باشد که از طریق شبکه تبلیغاتی Google در حال اجرا است.

این تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در وبلاگ شما نمایش داده می شود. هر بار که شخصی روی آگهی کلیک می کند (که قرار است با موضوعی مرتبط با طاقچه شما سروکار داشته باشد) ، چند سنت یا بیشتر درآمد کسب می کنید. مقادیر کم در یک زمان ، اما جمع می شود. بسیار کاربردی است تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کد از Google دریافت کنید ، آن را در سایت خود قرار دهید - و تبلیغات به طور خودکار در وبلاگ شما ظاهر می شوند. Google فقط تبلیغاتی را نشان می دهد که مربوط به وبلاگ شما هستند بنابراین این یک تجربه خوب برای بازدید کنندگان شما است و تعداد کلیک های شما را به حداکثر می رساند ، یعنی درآمد بیشتر. 9

شبکه های تبلیغات وبلاگ.
همچنین می توانید با شبکه های تبلیغاتی غیر Google مانند Blogads کار کنید و تبلیغات بنر را در وبلاگ خود اجرا کنید. همانند تبلیغات Google Adsense ، شما یک بار کد را در سایت خود قرار می دهید و هنگامی که بازدید کنندگان شما بر روی تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید. علاوه بر تبلیغات بنری ، می توانید تبلیغات ویدئویی را نیز در سایت خود اجرا کنید.

در بسیاری از موارد می توانید از طریق شبکه های تبلیغاتی وبلاگ درآمد بیشتری کسب کنید ، اما آنها معمولاً فقط با وبلاگهایی کار می کنند که ده ها هزار بازدید کننده در ماه یا بیشتر دارند. برخلاف Google Ads که می توانید در آن ستاره دار شوید

بلافاصله بدون در نظر گرفتن میزان ترافیکی که دریافت می کنید.

بازاریابی وابسته.
شما می دانید که در حال حاضر. شما پیوندهایی را به محصولاتی که به عنوان یک شریک تبلیغ می کنید شامل می کنید و هر بار که شخصی محصول را خریداری می کند ، کارمزد دریافت می کنید. از طریق یک وبلاگ ، می توانید تبلیغات محتوا را در نظر بگیرید تا احتمال فروش شما را حتی بیشتر کند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک بررسی محصول - که محتوای مفیدی است - انجام دهید و سپس پیوندی را برای خرید محصول در یک لینک وابسته قرار دهید.

در اینجا چند نکته موفقیت آمیز در زمینه وبلاگ نویسی آورده شده است تا مطمئن شوید افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند - و دوباره به سایت خود بازمی گردند این کلید ایجاد یک پیوستار و تبدیل وبلاگ شما به یک فعالیت سودآور است.

شما باید محتوای مفید را به شکلی جذاب تهیه کنید.
اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در جای دیگری پیدا کنید ، هیچ کس آن را نخواند. با خیال راحت شخصیت خود را در وبلاگ قرار دهید.

شما باید مطالب را به طور منظم منتشر کنید.
مردم تشنه نوآوری هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقاله ها ، فیلم ها یا هر چیز دیگری را به طور مداوم بارگذاری کنید. این می تواند یک پست در روز یا سه بار در هفته بنویسد. هرچه که هست ، به همان برنامه ثابت ادامه دهید. تاریخچه تبلیغات Diffuser به معنای از دست دادن خوانندگان است

حداقل سعی کنید هفتهانه یک پست ، ویدیوی جدید یا اشکال دیگر را هدف قرار دهید.

واقعی بود
بله ، وبلاگ شما قرار است درآمد کسب کند. اما شما نمی توانید همیشه نمایش های بازاریابی را انجام دهید. روی محتوای مفید تمرکز کنید تا خوانندگان شما را بشناسند ، دوست داشته و به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند یا محصولی را که پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این عصر اینترنت و رسانه های اجتماعی مردم به دنبال اصالت هستند.

همه این کارها را انجام دهید و پیام موتورهای جستجو مانند Google را که همیشه به دنبال قرار دادن سایتهایی با محتوای مفید و مرتبط بالاتر از نتایج جستجو هستند بکشید. 11 این تنها چیزی است که در مورد بازاریابی محتوا بود.

در کمتر از یک ساعت می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اما در حالی که شما یک خواننده ایجاد می کنید ، برای کسب درآمد زمان بر است و فقط درصد کمی از این افراد در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند.

پیوند یکتا سایت



:: برچسب‌ها: اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

امنیت سایبری کمی شبیه یک بازی شطرنج است. یک بازی از استراتژی های تهاجمی و دفاعی. با توجه به اینکه یک هکر زمان بیشتری را صرف تأمل در سیستم های ضعیف شده و چگونگی شناسایی آنها می کند تا اینکه اکثر مردم صرف یادگیری نحوه دفاع از خود در برابر حمله سایبری می کنند. ثروت همیشه آماده ترین افراد در هر نبرد است. خوب چطور تحمل می کنید؟ به عنوان کاربر ، ما می خواهیم فناوری بهتری داشته باشیم تا بتوانیم کارهای جالب انجام دهیم. ما احساس می کنیم که باید فعال شویم ، کارهای بیشتری انجام دهیم ، تا با ضربان چیز جدیدی همراه باشیم تا "با جونز همگام شویم". با این حال ، هرچه بیشتر داشته باشیم و بیشتر به فناوری اعتماد کنیم. سیستم های ما پیچیده تر می شوند. زیرساخت های پیچیده امنیت ضعیفی ایجاد می کنند. امنیت پیچیده بزرگترین مخالف شما در این مبارزه است. بیشتر و بیشتر مردم از سیستم های خود گیج می شوند و این یکی از مهمترین نقاط اصلی این است که چرا اکثر مردم برای میدان جنگ امنیت سایبری آماده نیستند. اشکالات ، آسیب پذیری ها و چگونگی تأثیر آنها بر امنیت شما اشکالات و آسیب پذیری ها یک چیز هستند. یک اشکال خطایی است که در نرم افزار نوشته می شود و باعث می شود تا یک هکر بتواند از نقاط ضعف در کدگذاری آن نرم افزار سو استفاده کند. اشکال دلچسب در سال 2014 یک نمونه کلاسیک است از این. این اشکال خاص خبرهای اصلی را ایجاد کرد. این یک اشکال بود به نام Open SSL ، رمزگشایی ترافیک اینترنتی ارسال شده به سایت های آسیب پذیر را فعال می کند ، بنابراین اطلاعات کاربران را به صورت آنلاین نشان می دهد. اگر امروزه مانند اکثر مردم هستید ، از بانکداری آنلاین استفاده خواهید کرد. اگر بانک شما در هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز ورود خود به این اشکال خونسرد حساس بود و این اشکال در بانک شما بود - یک هکر می توانست نام کاربری و رمزهای عبور شما را رمزگشایی کند. اشکالات امنیتی همیشه تا زمانی که انسان مسئول کد نویسی نرم افزار باشند وجود خواهد داشت. این ممکن است تا آخر ابدیت نباشد اما مردم مرتکب اشتباه می شوند ، بنابراین همیشه اشتباهاتی وجود دارد. به خصوص با موضوعی پیچیده و تمرکز بسیار زیاد به عنوان توسعه نرم افزار. وقتی به آن فکر می کنید ، واقعاً تعجب آور نیست با توجه به اینکه سیستم عامل ویندوز از میلیون ها و میلیون ها کد کد ساخته شده است. انسانها خطاپذیر هستند. مردم اشتباه می کنند. اشتباهات در کدگذاری منجر به بروز اشکال و آسیب پذیری در برنامه های نرم افزاری می شود. اشکالات می توانند در سیستم عامل ، سیستم عامل ، برنامه ها ، Outlook ، Media Player ، Adobe Acrobat و غیره وجود داشته باشند. یک خطر جدی به ویژه هنگام وجود اشکالات در مرورگر ، افزونه ها و افزونه ها است. در مرورگر خود. به عنوان مثال ، ممکن است یک اشکال در اینترنت اکسپلورر شما وجود داشته باشد و شما از سایتی بازدید کنید که کد خاصی روی آن باشد. این کد را در آنجا نمی بینید. این کد بدافزار را روی رایانه شما نصب می کند و سپس آن را از طریق آن آسیب پذیری تحویل می گیرد. شاید عواقب آن این باشد که آنها تصمیم می گیرند همه پرونده های شما را رمزگذاری کنند ، سپس شما را باج می دهند تا زمانی که برای رمزگشایی پول بپردازید. این .. دوستان من .. باج افزار است ، اما من مطمئن هستم که شما قبلاً این را می دانید. در مورد آنلاین مراقبت می کنید ، شما باید از اشکالات امنیتی موجود در وب سایت ها و زیرساخت های اینترنتی آگاه باشید و آنها را در نظر بگیرید. انواع مختلف اشکالات شناخته شده - اشکالات شناخته شده دارای وصله هایی هستند. اگر سیستم خود را وصله بزنید ، در برابر آن اشکال ایمن هستید. اشکالات ناشناخته - ناشناخته به عنوان "0 روز" نیز شناخته می شوند. محافظت از آنها بسیار دشوار است ، زیرا هیچ وصله ای وجود ندارد. با این حال ، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و توسط متخصصان امنیت فناوری اطلاعات به عنوان کنترل جبران کننده معرفی می شود. مجرمان سایبری این روزها نیازی به مهارت خاصی ندارند. آنها می توانند بیرون بروند و آنچه را که به عنوان کیت سوit استفاده شناخته می شود ، خریداری کنند. برای هک کردن سیستم های آسیب پذیر ساخته شده است. هکر مدرن می تواند حداقل تلاش خود را برای دیدن آسیب پذیری های مختلف انجام دهد ، اینکه چگونه می توانند بر شما تأثیر بگذارند و به راحتی می توانند کدی را برای راه اندازی دام برای نفوذ به آسیب پذیری های شما خریداری کنند. بهتر است از داده های خود محافظت کنید زیرا اگر نیست ، نوشته روی دیوار است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: امنیت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

ا شروع به بالا آمدن قفل ها در انگلستان ، رعایت نکاتی برای حفظ ایمنی و جلوگیری از شیوع مجدد COVID-19 بیش از هر زمان دیگری مهم است.

با شل شدن وسایل قفل ، از جمله بازگشایی مغازه ها و میخانه های غیر ضروری ، بسیاری از افراد از این فرصت استفاده کرده و به خیابان اصلی بازگشتند. بنابراین ما می خواستیم هفت چیز را که همه باید درباره ایمن ماندن در هنگام کم شدن وسایل قفل کردن بدانند ، به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این نکات شما را با آخرین توصیه های کلیدی و اطلاعاتی که برای ایمن نگه داشتن شما و عزیزانتان نیاز دارید ، به روز نگه دارید.

 


1. شستشوی طبیعی و مناسب دست
در ابتدای شیوع COVID-19 ، تأکید زیادی بر شستن دستها ، و دلیل خوبی وجود داشت. شستن دست یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانیم از خود و دیگران در برابر COVID-19 محافظت کنیم. شستن کامل دستها با آب و صابون ، آثار ویروس را از بین می برد و مانع از انتشار آن به سطوحی که لمس می کنیم و همچنین صورت و دهان می شود.

چنانچه بخواهیم از شیوع غیرضروری COVID-19 و شیوع بیشتر ویروس در جمعیت جلوگیری کنیم ، در حال حاضر چنین بهداشت شخصی اساسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شستن دست ها لطفا به وب سایت NHS مراجعه کنید


نحوه تمرین شستشوی مناسب دست
2. وقتی نمی توانید معاشرت کنید دهان و بینی خود را بپوشانید
استفاده از ماسک صورت در ملا public عام اکنون برای افرادی که در انگلیس با اتوبوس ، قطار ، کشتی یا هواپیما مسافرت می کنند یکی از ضروریات آنها شده است (به غیر از چند مورد استثنا، که می توانید در اینجا پیدا کنید). این یک اقدام احتیاطی است که به سرعت انتقال COVID-19 در حمل و نقل عمومی و اماکن عمومی کمک می کند. ما همچنین توصیه می کنیم در هر موقعیتی که در خانه هستید از ماسک صورت استفاده کنید و نمی توانید حداقل 1 متر از افراد خارج از حباب خانواده دور شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از روکش داخلی لطفا به این موارد مراجعه کنید:

چه زمانی و چگونه از ماسک استفاده کنیم (سازمان بهداشت جهانی)
نحوه پوشیدن و ایجاد پوشش صورت (بهداشت عمومی انگلستان)
3. از حمل و نقل عمومی در جایی که می توانید خودداری کنید
حمل و نقل عمومی به دلیل مجاورت و سطح مشترک آن را به مکانی مناسب برای انتشار ویروس ها تبدیل کرده است ، بنابراین سعی کنید از استفاده از اتوبوس ، قطار و لوله در هر زمان ممکن با پای پیاده یا با دوچرخه خودداری کنید و سفرهای غیر ضروری را انجام ندهید. به نظر می رسد با بالا بردن قفل غیرضروری و محدود کننده باشد ، اما همانطور که از داده ها می دانیم ویروس هنوز در جمعیت است ، بنابراین محدود کردن حمل و نقل عمومی احتمال آلوده شدن به ویروس را کاهش می دهد و باعث گسترش آن حتی بیشتر می شود. علاوه بر این ، ورزش هایی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی بیشتر از سلامت کلی فرد برتر است ، بنابراین یک برد است!

4- از تمام علائم COVID-19 آگاه باشید
دولت انگلیس رسماً اظهار داشت كه سه علامت COVID-19 وجود دارد. تب ، سرفه مداوم و از دست دادن بو و طعم (کم خونی). اما آیا می دانید طبق مطالعه علائم COVID ، 19 علائم مرتبط با COVID-19 را شناسایی کردیم؟ به نظر می رسد زیاد است ، اما دانستن همه علائم احتمالی مهم است زیرا اگر شما یا کسی که می دانید با یکی از این موارد روبرو هستید ممکن است شما باشید یا مبتلا به COVID باشید بنابراین باید در خانه بمانید.

مهمترین مواردی هستند که در دو روز اول به طور مکرر ظاهر می شوند ، که می تواند با عوامل دیگر اشتباه شود. اینها شامل سردرد ، گلودرد و دردهای عضلانی است. علائم کلاسیک مورد تأیید NHS معمولاً در روزهای 3-4 رخ می دهد ، اگرچه تنوع زیادی وجود دارد. لیست کامل علائم (تقریباً در میزان پیش آگهی بیماری) است:

از دست دادن بو / چشایی
سرفه مداوم
خستگی
از دست دادن اشتها
بثورات پوستی
کندوها
حرارت
درد شدید عضلانی
تنگی نفس
اسهال
توهم
درد شکم
درد قفسه سینه
صدایی خشن
چشم درد
گلودرد یا گلودرد
حالت تهوع یا استفراغ
سردرد
سرگیجه یا سرگیجه خفیف
اگر این علائم را دارید ، توصیه می کنیم ضمن اینکه منتظر آزمایش می شوید ، از خود انزوای شدید استفاده کنید تا بفهمید به COVID-19 آلوده اید یا نه. از کاربران برنامه COVID Study Symptom دعوت می شود در صورت شروع به ثبت نام ، به دلیل اینکه بعد از قبلاً به عنوان سالم بودن ، احساس بیماری نمی کنند ، آزمایش شوند.

5- خود را در خانه معاینه کنید
اگر مطمئن نیستید که برخی از این علائم را دارید یا خیر ، روش های ساده ای وجود دارد که می توانید خود را در خانه آزمایش کنید. مواردی که می توانید از خود بپرسید شامل موارد زیر است:

آیا می توانید پایه های خاصی از کابینت ها مانند قهوه ، پوست پرتقال یا نعناع را حس کنید؟ اگر در بوییدن آنها مشكل دارید ، می توانید از بین رفتن چشایی یا بویایی از علائم اصلی COVID-19 را نشان دهید.
آیا شما دما دارید؟ می توانید با استفاده از دماسنج در خانه خود را آزمایش کنید یا احساس پوست در لمس را بررسی کنید.
آیا بثورات پوستی دارید؟ یکی از علائم اولیه COVID-19 بثورات پوستی است ، توصیه می شود روزانه بدن ، به ویژه سینه یا پشت و انگشتان پا را بررسی کنید.
به علائم بسیار غیرمعمول خود توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر هرگز از سردرد رنج نمی برید - مشکوک تر از این خواهد بود که اگر مرتباً رنج می برید.
6. از مدت دوام COVID-19 آگاه باشید
داده ها از

این برنامه به ما نشان می دهد که به طور متوسط ​​10-12 روز طول می کشد تا احساس بهتری داشته باشند. و می بینیم که تعداد قابل توجهی از افراد علائمی را گزارش می کنند که می توانند بسیار بیشتر از آن باقی بمانند ، در بعضی موارد به مدت 30 روز یا بیشتر از هر 20 نفر یک نفر. بسیاری از مبتلایان به طولانی مدت با روزهایی که احساس خوبی دارند ، برمی گردند و امید بهبودی به آنها می دهند. این ایده که COVID فقط چند روز طول می کشد و مانند یک آنفلوانزای فریبنده است ، داشتن آگاهی از اینکه احساس بد می تواند مدت زیادی طول بکشد مهم است تا اطمینان حاصل کنیم که انتظار نداریم خودمان و دیگران احساس خیلی خوبی داشته باشیم و مردم را ترغیب کنیم در خانه بمانند تا حالشان بهتر شود!


توزیع مدت زمان علائم COVID-19 در بین کاربران برنامه COVID مطالعه
7. خطرات خود را بشناسید - با توجه به داده ها!
داده های ما از نزدیک به 3 میلیون کاربر از برنامه COVID Study Symptom نشان داد که افراد مسن ، چاق ، افرادی که از قبل بیماری ریوی یا قلبی عروقی یا دیابت دارند ، در معرض بالاترین خطر رسیدن به بیمارستان با COVID-19 هستند.

تیم تحقیقاتی ما بر روی سه گروه "مثبت" COVID که به احتمال زیاد یا به احتمال زیاد به ویروس کرونا آلوده شده اند متمرکز شده است - کسانی که آزمایش مثبت ویروس عروق را گزارش کرده اند ، کسانی که خود را به عنوان COVID-19 معرفی کرده اند) و افرادی که به احتمال زیاد مبتلا به COVID-19 هستند خوشه های خاصی از علائم (COVID محاسبه می شود) - برای دیدن اینکه آیا ارتباطی بین احتمال بستری شدن در بیمارستان با علائم شدید COVID-19 و هر بیماری زمینه ای وجود دارد یا خیر.

این در حال حاضر بزرگترین مطالعه بررسی عوامل خطر موثر بر بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 است. این یافته ها از چندین مطالعه کوچک قبلی پشتیبانی می کند که نشان می دهد افراد مبتلا به دیابت ، بیماری قلبی و فشار خون ، بیماری کلیوی و سایر بیماری های طولانی مدت و افراد بالای 70 سال در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به COVID-19 هستند. سیگار کشیدن نیز تأثیرات منفی کمتری داشت. یافته ها به صورت پیش چاپ در medRxiv در دسترس است و برای بررسی و انتشار توسط همکاران به یک مجله علمی برجسته ارسال شده است.

دانستن ارتباط بین ویروس کرونا و این شرایط موجود مانند دیابت و چاقی به سرزنش یا برنامه ریزی یا ایجاد رعب و وحشت بستگی ندارد: بلکه اطمینان از محافظت از افراد در معرض خطر و مراقبت های لازم در صورت بیماری است. . اگر در یکی از این گروه ها قرار می گیرید ، توصیه می کنیم که به قوانین سخت گیرانه اجتماعی ادامه دهید و هنگام بیرون رفتن به مکان های عمومی مانند فروشگاه هایی که اکنون باز هستند مراقب باشید.

لطفا روزانه گزارش دهید ، حتی اگر سالم هستید
برنامه COVID Study Symptom به ما کمک می کند تا شیوع ویروس را در جوامع ردیابی کرده و کانون های احتمالی را زودتر شناسایی کنیم. هنگامی که برنامه را بارگیری کردید ، بررسی و ثبت وضعیت سلامتی خود ، چه احساس خوبی دارید و چه علائم COVID-19 را تجربه می کنید ، کمتر از یک دقیقه طول می کشد. در حال حاضر تقریبا 4 میلیون نفر در سراسر انگلیس ، ایالات متحده و سوئد از این برنامه برای نظارت بر سلامتی خود و ارائه اطلاعات حیاتی در زمان واقعی در مورد انتشار ویروس کرونا استفاده می کنند ، اما هرچه تعداد بیشتری از افراد از این برنامه استفاده می کنند ، بهتر است. لطفاً روزانه سلامتی خود را ضبط کنید و به اشتراک بگذارید همچنین با دوستان ، خانواده و جامعه گسترده شما.



:: برچسب‌ها: درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

سنگینی در شکم چیست؟

احساس رضایت سیری اغلب بعد از اتمام یک وعده غذایی بزرگ اتفاق می افتد. اما اگر این احساس از نظر جسمی ناخوشایند شود و بعد از خوردن غذا بیش از حد لازم طول بکشد ، ممکن است دچار چیزی شوید که بسیاری از مردم آن را "سنگینی معده" می نامند.

علائم سنگینی شکم
علائم سنگینی در شکم از فردی به فرد دیگر متفاوت است. علائم رایج عبارتند از:

رفلکس اسید
بوی بد از اینجا
تورم
آروغ زدن
نفخ شکم
سوزش سردل
حالت تهوع
خزیدن
درد شکم
اگر بیش از چند روز از این علائم رنج می برید ، با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید. آنها می توانند علت اصلی را تشخیص دهند.

در صورت مشاهده علائم زیر به اورژانس مراجعه کنید:

مشکل در تنفس یا بلعیدن
خون می اندازد
خون در مدفوع شما
درجه حرارت بالا
درد قفسه سینه

دلایل احتمالی سنگین شدن در شکم
دلیل سنگینی در معده اغلب بازتاب عادات غذایی شما است ، مانند:

خیلی زیاد خوردن
سریع غذا خوردن
زیاد غذا بخورید
خوردن غذاهای چرب یا چاشنی زیاد
خوردن غذاهایی که هضمشان سخت است
بعضی اوقات احساس سنگینی در معده از علائم یک بیماری زمینه ای است ، مانند:

حساسیت غذایی
سوi هاضمه
ورم معده
فتق هیاتال
التهاب لوزالمعده
بیماری ریفلاکس دستگاه گوارش (GERD)
ازوفاژیت
زخم معده
منابع بهداشتی
با آزمون مسابقه رایگان ما رژیم مناسب خود را پیدا کنید
ارزیابی رایگان ما بر اساس پاسخ شما به سه سوال سریع بهترین رژیم ها را برای شما رتبه بندی می کند.

درمان سنگین شکم
گزینه های درمان کبد در معده براساس تشخیص علت خاص آن است.

اولین قدم ممکن است پزشک توصیه کند تغییر جنبه های خاصی از سبک زندگی شما است. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

از مصرف غذاهای چرب ، بسیار تند و هضم آن دشوار و پرهیز کنید.
عادات غذایی خود را تغییر دهید. آهسته تر غذا بخورید و وعده های غذایی کمتری بخورید.
دفعات ورزش را افزایش دهید.
کافئین و الکل را کاهش یا حذف کنید.
تمام اضطراب و استرس را کنترل کنید.
مرحله بعدی که پزشک ممکن است شما را پیشنهاد کند ، مصرف داروهای بدون نسخه است. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ضد اسیدها: تومورها ، رولیدز ، میلنتا
داروهای سوسپانسیون خوراکی: Pepto-Bismol، Craft
محصولات ضد گاز و ضد گاز: فازها ، Gas-X ، Biano
مسدود کننده های گیرنده H2: سایمتیدین (Tagamet HB) ، فاموتیدین (Pepcid AC) یا نیزاتیدین (Axid AR)
مهار کننده های پمپ پروتون: لانزوپرازول (Prevacid 24 HR) ، امپرازول (Prilosec OTC ، Zegerid OTC)
بسته به تشخیص شما می توان درمان های قویتر را سفارش داد. اگر سنگینی معده از علائم بیماری شدیدتر باشد ، ممکن است پزشک داروهای قوی تری برای شما تجویز کند.

به عنوان مثال ، برای GERD ، پزشک ممکن است مسدودکننده های گیرنده H2 نسخه دارویی یا مهار کننده های پمپ پروتون را پیشنهاد کند. آنها همچنین ممکن است داروهایی مانند سلفون را برای تقویت اسفنکتر مری تحتانی ارائه دهند. پزشک شما همچنین ممکن است جراحی را پیشنهاد کند ، مانند استفاده از فوندوئه یا نصب دستگاه LINX.


درمان طبیعی معده سنگین
برخی از گزینه های طبیعی ممکن است سنگینی معده را تسکین دهند. آنها عبارتند از:

سرکه سیب
پودر جوش شیرین
بابونه
زنجبیل
نعناع
مانند هر درمان خانگی ، با تجربه با پزشک مشورت کنید. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که این دارو با داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید تداخل نداشته یا بیماری پزشکی دیگری را که دارید تشدید می کند.

بردن
احساس سنگینی در شکم فقط می تواند نتیجه انتخاب سبک زندگی باشد که با تغییر رفتار به راحتی می توان با آن کنار آمد. با این حال ، می تواند نشانه ای از یک بیماری زمینه ای باشد.

اگر سنگینی شکم ادامه داشت ، برای تشخیص و برنامه درمانی برای تسکین با پزشک خود تماس بگیرید.

مرجع سایت



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

صبح عید پاک می تواند هنگام تماشای بیدار شدن کودکان شما و کشف اینکه اسم حیوان دست اموز عید پاک شب قبل رسیده و غذای مخصوص و اسباب بازی های لذیذ را برای آنها به ارمغان آورده ، کاملا جادویی باشد. اما با بزرگتر شدن شما فقط می دانید از چه سالاتی قرار است در عید پاک با آنها روبرو شوید. بنابراین ، وقت آن که فرا می رسد ، چگونه می خواهید به بچه های خود بگویید که اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی نیست؟

تبلیغات

وقتی کودک از واقعی بودن اسم حیوان دست اموز عید پاک می پرسد چگونه می توان جواب داد
اگر کودک شما از شما می پرسد "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک در زندگی واقعی واقع شده است؟" ، در اینجا چند روش برای مکالمه آورده شده و به آنها اطلاع داده اید که اسم حیوان دست اموز عید پاک که همه این رفتارها را برای آنها می گذارد کیست.

تبلیغات

1. هرگز این کار را با خودتان نکنیدhttps://unitedveterinarycenter.com/blog/best-pocket-pets/
دیدن بزرگ شدن کودکتان می تواند س questionsالات سخت و دشواری مانند "آیا سانتا واقعی است؟" یا "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی است؟" علائم انتقال هستند. وقتی کودک شما از این قبیل س questionsالاتی می پرسد ، اجازه ندهید قضاوت شما با توجه به این خواسته شما انجام شود که کودک همیشه کوچک و بی گناه بماند. کودکان نمی توانند برای همیشه جوان بمانند و چنین لحظاتی فرصت فوق العاده ای است که به آنها کمک می کند تا به روشی کاملاً صادقانه قدم هایی را به سمت بلوغ خود بردارند.

تبلیغات

2. صداقت بهترین سیاست است
ممکن است بخواهید حداقل چند ماه دیگر ایمان را زنده نگه دارید ، اما اگر فرزندتان این س thisال را از شما می پرسد ، این باید به این دلیل باشد که او این حرف را از بچه های دیگر کلاس خود شنیده است که می خواستند به همان س answersال پاسخ دهند. و هنگامی که کودک شما این سوال را از شما می پرسد و شما اصرار دارید که وجود خرگوش درست است ، پس شما فقط چیز غیرقابل اجتناب را رد می کنید. علاوه بر این ، این مانند یک آزمون است. هر پدر و مادری احتمالاً وقت زیادی را به سخنرانی در مورد فرزندان خود اختصاص می دهد که همیشه صادق بوده اند و اکنون به شما فرصتی می دهند تا همان کار را انجام دهید و با آنها صادق باشید.

3. دروغ های سفید گاهی خوب هستند
بیشتر اوقات می دانید که آیا فرزند شما واقعاً مایل است حقیقت را در مورد اسم حیوان دست اموزهای عید پاک کشف کند یا خیر. به عنوان مثال ، آنها ممکن است س questionsالهایی را به شکل دیگری بپرسند مانند "دختری در کلاس به من گفت که اسم حیوان دست اموزهای عید پاک واقعی نیست. اما این درست نیست ، درست است؟" اگر احساس می کنید کودک شما واقعاً آماده شنیدن حقیقت نیست ، پس اشکالی ندارد که اجازه دهید چند ماه دیگر به اعتقاد خود ادامه دهد. کودک شما دائماً و مستقیماً از او می پرسد که چه زمانی آماده واقعیت است ، از جمله "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک است؟ بله یا نه "، و این بار می توانید حقیقت را به او بگویید.

تبلیغات
4. ضربه را نرم کنید
اگر شما فقط واقعیت را در مورد اسم حیوان دست اموز عید پاک به کودک خود گفته اید ، اما فرزندان کوچکی دارید که هنوز به آن اعتقاد دارند ، پس کودک بزرگتر را به چیزی دعوت کنید که می توانید آن را "باشگاه بزرگسالان" بنامید. برای کودک توضیح دهید که چرا نباید برود و این را به برادر کوچکتر خود بگویید و او اکنون بخشی از نگهداری این خرگوش است. اهمیت مخفی نگه داشتن آن و اینکه چرا مسئولیت بزرگی در قبال آن است را تقویت کنید. این به کودک بزرگتر کمک می کند احساسات خود را در مورد حقیقت مدیریت کند و او از اینکه بخشی از رازداری و اطمینان از زنده ماندن جادو در خانواده است هیجان زده خواهد شد!

5. به روده خود تکیه کنید
اگر هنوز در مورد حقیقت مطمئن نیستید ، از دیگران نپرسید ، در اینترنت جستجو نکنید - فقط به شجاعت خود اعتماد کنید. به عنوان یک مادر ، مطمئنا خواهید فهمید که زمان مناسب چیست و چگونه حقیقت را بگویید. فقط بخاطر داشته باشید ، هیچ فرد بالغی در این کره خاکی هنوز به اسم حیوان دست اموز عید پاک اعتقاد ندارد ، این بدان معناست که همه سرانجام در یک مرحله کشف کردند و هنوز زنده مانده اند.

اگر کودک با دانستن اینکه اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی نیست ، احساس فریب می کند چه؟

افسانه ها و داستان ها مهم هستند زیرا به رشد تخیل در کودکان کمک می کند. اما کودکان بالای پنج سال باید در معرض حقیقت قرار بگیرند. اگر فرزند شما پس از شنیدن حقیقت احساس می کند کمی فریب خورده است ، پس نگران نباشید ، او فقط کمی ناامید شده و به زودی بر آن غلبه خواهد کرد. می توانید اخبار را به روشی خوب قرار دهید ، مانند "اسم حیوان دست اموز عید پاک مانند سایر چیزهایی است که شما قبلاً به آنها اعتقاد داشتید ، اما اکنون می دانید که واقعی نیستند - مانند هیولایی که زیر تخت شما قرار دارد." سپس می توانید برای او توضیح دهید که چرا عید پاک را جشن می گیرید و سپس به او اطمینان دهید که این امر هیچ یک از سنت های خانواده شما را تغییر نخواهد داد. فقط به یاد داشته باشید که مکالمه را سبک و آرام نگه دارید ، زیرا بیشتر کودکان تنها وقتی احساساتی می شوند احساساتی می شوند.

تبلیغات
کودکانی که به وجود اسم حیوان دست اموز عید پاک شک دارند در واقع نشانه خوبی است زیرا رشد را نشان می دهد. اگر او حتی پس از گذشت یک سن خاص هنوز به آن اعتقاد دارد ، این می تواند نشانه عدم بلوغ اجتماعی-عاطفی باشد ، که می توانید با معلم وی یا متخصص اطفال در مورد آن بحث کنیn.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: نوزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

پروژه های هنری و هنری بسیار زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به کودکان خود ارائه دهید. بچه ها دوست دارند خلاق باشند. و هر چقدر پروژه نامرتب و رنگارنگ باشد ، از لذت بیشتری برخوردار می شوند. کراوات فعالیتی است که کودکان واقعاً می توانند با آن خلاقیت ایجاد کنند. آنها می توانند از رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنند و همیشه بعداً با پوشیدن هنر خود می توانند آن را به نمایش بگذارند!

تبلیغات

اگر لباس هایی دارید که کدر به نظر می رسند / بیشتر به دلیل رنگ پریدگی آن ، این عمل ترمیم است. علاوه بر این ، اگر پیراهن های نخی و سفید قدیمی دارید که فقط کسل کننده هستند ، بچه هایتان واقعاً از جلوه دادن آنها بسیار جالب تر لذت می برند. به تمام تفریحاتی که فرزندانتان از آن لذت خواهند برد و ارزش دانستن مهارتی که مطمئناً در آینده از آن استفاده خواهید کرد.

تبلیغات

اما اگر والدین صادق باشند ، بعضی اوقات وقتی صحبت از هنر می شود ، تمایل به انجام کلیشه های بیشتر دارند. دلیل؟ تمیز کردن با برخی جذاب ترها بسیار سخت است! اجازه ندهید این تنها دلیل جلوگیری از آزمایش بچه ها برای هنرها و صنایع دستی مفید مانند کراوات و رنگ باشد. از این گذشته ، روش های آسان و مفیدی برای کنار آمدن با یک وضعیت نامناسب وجود دارد.

تبلیغات

چگونه رنگ پوست را از بین ببریم - نکات و راهکارهای ساده برای کودکان
بنابراین چگونه جوهر رنگی را از پوست خود خارج می کنید؟ چندین روش طبیعی وجود دارد و بعضی از آنها شامل سفر به فروشگاه است. بیایید روش های مختلف را در اینجا بررسی کنیم:

جوش شیرین
جوش شیرین در بسیاری از محصولات تمیز کننده خانگی استفاده می شود. وقتی صحبت از بین بردن لکه ها می شود آن را یک معجون جادویی دانست. هنگام استفاده از پوست ، نصف قاشق چای خوری جوش شیرین را برداشته و با آب مخلوط کنید تا پماد ایجاد شود. از مخلوط همانند دست شستشو استفاده کنید.

تبلیغات
2. سرکه
اگر می خواهید بدون استفاده از جوش شیرین رنگ دستان خود را پاک کنید ، چندین گزینه دیگر وجود دارد که سرکه یکی از آنهاست. تنها آنچه شما نیاز دارید کمی سرکه ، گلوله های پنبه ای و آب است. گلوله های پنبه ای را به سرکه آغشته کرده و سپس آن را روی هر محل لکه دار پخش کنید. یک اسکراب خوب به او بدهید و سپس دستان خود را با آب بشویید. اگر اولین بار نیست می توانید این مرحله را تکرار کنید. سرکه اسیدی است بنابراین ممکن است با همه موافق نباشد. اگر متوجه شدید که پوست را تحریک می کند ، استفاده از آن را متوقف کنید و یکی دیگر از گزینه های ذکر شده در مقاله را امتحان کنید.

3. پر کردن
یک قسمت آشنا از مراقبت از پوست می تواند به از بین بردن رنگ کراوات از پوست کمک کند. می توانید از یک لایه بردار ملایم و مناسب پوست کودک خود استفاده کنید و آن را به آرامی از قسمت هایی به رنگ لجبازی ماساژ دهید. اگر لایه بردار ندارید ، حتی می توانید یکی از آن را در خانه درست کنید. کمی شکر به لوسیون معمولی خود اضافه کنید ، آن را مخلوط کنید و آماده کار هستید. اگر پوست طبیعی می خواهید ، می توانید از لوسیون صرف نظر کرده و آن را از ابتدا تهیه کنید.

کسانی که پوست بسیار حساسی دارند می توانند از بلغور جو دوسر به عنوان ماده لایه بردار به جای قند استفاده کنند که بیشتر ساینده است. قهوه ساییده یکی دیگر از مواد عالی لایه بردار است که در آشپزخانه یافت می شود. آنها را به عسل مخلوط کنید ، که پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد ، و یک لایه بردار ملایم دارید که می تواند به از بین بردن این لکه های آزار دهنده از روی پوست کودکان کمک کند.

تبلیغات
4. روغن
پاکسازی روغنی ضربه بزرگی در دنیای مراقبت از پوست است. روی پوست ملایم است و برخی از آرایش های بسیار سرسخت را از بین می برد. این ماده بسیار بهتر از صابون معمولی قادر به از بین بردن آلودگی ها و آلودگی ها است. در اینجا همان منطق وارد عمل می شود. از روغن دلخواه خود استفاده کنید و آن را در تمام مناطقی که کودک شما لکه های رنگ دارد مالش دهید. آن را به خوبی در پوست ماساژ دهید و سپس با صابون بشویید. این یک روش عالی برای از بین بردن رنگ های کراوات از انگشتان و ناخن های شما است. می توانید آن را تکرار کنید تا رنگ کاملا از بین برود. استفاده از روغن همچنین از خشک شدن پوست کودکان در حین شستشو جلوگیری می کند.

5. کرم ها
اگر احساس چربی را دوست ندارید ، همیشه می توانید استفاده از کرم پایه روغن را انتخاب کنید. این نیز یک روش عالی برای از بین بردن رنگ های کراوات از دست شماست. می توانید به همان روشی که از روغن استفاده می کنید استفاده کنید. آن را به خوبی در پوست ماساژ دهید و سپس با صابون بشویید. روغن موجود در کرم می تواند به شکستن رنگدانه های رنگی پوست کمک کند و شما را با پوستی تمیز و نرم رها می کند.

6. لکه دارهای حرفه ای
بسته به اینکه بچه هایتان چقدر کثیف هستند یا تمایل دارند با این فعالیت های هنری کنار بیایند ، ممکن است لازم باشد کمی سخت تر به سراغ کاری بروید. محصولات زیادی در فروشگاه ها وجود دارند که به شما کمک می کنند لکه های رنگ را از ویرایشگر و فرزندان خود پاک کنید.

می توانید دستمال مرطوب مشابه آنچه در سالن های حذف رنگ مو روی پوست استفاده می شود تهیه کنید. به راحتی می توانید آنها را در فروشگاه های زیبایی یا هر فروشگاه آنلاین تهیه کنید. اگر با استفاده از مواد شیمیایی سخت روی پوست کودکان احساس راحتی نمی کنید ، می توانید آن را به عنوان آخرین چاره نگه دارید. شما ممکن است هر از گاهی این روش درمانی را استفاده کنید که فرزندانتان به جای اینکه از پالت های کوچک بخواهند در حین راه رفتن صحبت کنند ، آراسته به نظر برسند.

تبلیغات

تبلیغات

اگر از یک دستکش لاتکس استفاده می کنید تا از لکه های لجبازی دست خود جلوگیری کنید و تنها کاری که باید با آن کنار بیایید بهترین راه برای انجام فعالیت های کراوات رنگی است.

یک یا دو نقطه که ممکن است بادبان باشد.

نکته جالب دیگر این است که در اسرع وقت بشویید. مانند هر رنگی ، رنگ کراوات باید به چیزی جذب شود تا به خوبی لکه دار شود. اگر به محض اتمام درمان رنگ ، شستشو کنید ، متوجه می شوید که لکه ها حتی داخل آن هم نمی ریزند و تنها آنچه شما نیاز دارید آب و صابون ساده است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: رنگ آمیزی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()