اینستاگرام فرصت های شگفت انگیزی را برای کسب و کارها در هر اندازه فراهم می کند تا به مخاطبان هدف خود برسند.
اما هرچه مارک های بیشتری به اینستاگرام بپیوندند و فیدها از رقابت بیشتری برخوردار شوند ، تمایز آن دشوار است.
تصور کنید که می توانید به گروه های خاصی از کاربران اینستاگرام دسترسی پیدا کنید که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، آنها را درگیر کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.
خوب ، کاملاً امکان پذیر است!
در اواخر سال 2015 ، اینستاگرام تبلیغات اینستاگرام را افتتاح کرد. با سیستم تبلیغاتی فیس بوک ، بازاریابان اکنون می توانند به بخش خاصی از 600 میلیون کاربر اینستاگرام دسترسی پیدا کنند. و با استفاده از 400 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام ، تبلیغات اینستاگرام به رسانه ای جذاب برای مارك هایی تبدیل شده است كه به دنبال افزایش مشاركت (و همچنین سود) هستند.
ما خیلی دوست داریم به شما کمک کنیم تبلیغات اینستاگرام خود را فعال کنید. در این پست ، ما تمام مواردی را که برای ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام ، اندازه گیری عملکرد تبلیغات و بهبود نتایج شما باید بدانید ، پوشش خواهیم داد.
بافر برای اینستاگرام اکنون با برنامه ریزی زنده همراه است! رپورتاژ آگهی پست های تک عکس را تنظیم کنید یا یادآوری ها را تنظیم کنید تا فیلم ها و پست های چند عکس را در بهترین زمان ارسال کنید تا دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. امروز بیشتر بدانید
راهنمای کامل تبلیغات اینستاگرام
این راهنما را مرور کنید
تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغات فیس بوک استفاده می کند که بسیار جامع و قدرتمند است. پیش از این هرگز نتوانسته ایم افراد را بر اساس سن ، علایق و رفتارهایشان برای چنین حریم خصوصی هدف قرار دهیم. موارد زیادی برای پوشش دادن در این راهنما وجود دارد. برای سهولت در خواندن این راهنما ، من راهنما را به شش فصل کوتاه و قابل فهم تقسیم کرده ام.
با خیال راحت آن را از بالا به پایین بخوانید (متشکرم!) یا با استفاده از پیوندهای سریع به قسمت مورد علاقه خود بروید:
فصل 1: آشنایی با تبلیغات اینستاگرام: بررسی علت محبوبیت تبلیغات اینستاگرام و مناسب بودن تبلیغات اینستاگرام با نام تجاری شما و نکاتی برای شروع کار.
فصل 2: شروع با تبلیغات اینستاگرام: نحوه انتخاب اهداف ، تعریف مخاطب هدف ، قرار دادن تبلیغات اینستاگرام و تنظیم بودجه و برنامه خود.
فصل سوم: شش قالب مختلف تبلیغات اینستاگرام: گام به گام گشت و گذار در هر یک از قالب های تبلیغاتی که می توانید برای تبلیغات و داستان های اینستاگرام و نحوه ایجاد آنها استفاده کنید.
فصل چهارم: ایجاد تبلیغات اینستاگرام در داخل برنامه اینستاگرام: روش سریع تبلیغ تبلیغات موجود Instagram خود به عنوان تبلیغات اینستاگرام.
فصل 5: اندازه گیری موفقیت: نکات و عکسهای مربوط به استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات Instagram شما.
فصل ششم: س Quesالات متداول (سQالات متداول) و نکات مفید: بخشی کوتاه برای پاسخ به برخی از س questionsالاتی که ممکن است در مورد تبلیغات اینستاگرام داشته باشید.
جدا کننده جدا کننده
فصل 1:
معرفی تبلیغات اینستاگرام
تعرفه رپورتاژ آگهی
چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرد؟
از زمان معرفی تبلیغات اینستاگرام در سیستم عامل خود در سال 2015 ، تبلیغات اینستاگرام بیش از 1 میلیارد اقدام کاربر را برانگیخته است. فقط در یک سال گذشته ، پایگاه تبلیغات در شش ماه بیش از دو برابر شده است و به 500000 تبلیغ دهنده رسیده است.
یک نظرسنجی Strata در سال 2016 نشان داد که 63 درصد از متخصصان آژانس های تبلیغاتی ایالات متحده قصد دارند از تبلیغات اینستاگرام برای مشتریان خود استفاده کنند. این یک جهش عظیم نسبت به سهم 34 درصدی سال قبل است (زمانی که تبلیغات اینستاگرام هنوز در دسترس همه نبود) ، تبلیغات اینستاگرام را به یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی تبدیل می کند.
213529
(تصویر از eMarketer)
5 دلیل برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام
چرا تبلیغات اینستاگرام اینقدر محبوب هستند؟ در اینجا دلایلی داریم:
1. افزایش مخاطب: اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. TrackMaven 26،965 مارک را در تمام صنایع مورد مطالعه قرار داد و دریافت که مارک ها از 2015 تا 2016 به طور متوسط 100٪ رشد پیروان را شاهد هستند.
2. توجه: کاربران به طور متوسط روزانه 50 دقیقه در فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر می گذرانند. در ایالات متحده ، از هر 5 دقیقه یک بار صرف تلفن همراه در اینستاگرام یا فیس بوک می شود.
3. قصد: یک مطالعه در اینستاگرام نشان داد که 60 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند از محصولات و خدمات از طریق اینستاگرام اطلاع دارند و 75 درصد می گویند پس از دیدن پست در اینستاگرام اقداماتی مانند بازدید از سایت ها ، جستجو یا گفتن به دوست خود را انجام می دهند.
4. هدف گذاری: در تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغاتی فیس بوک استفاده می شود که ممکن است قوی ترین توانایی هدف گیری را داشته باشد. شما می توانید مخاطبان هدف ، جمعیتی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر را پیدا کنید. حتی می توانید افرادی را که از شما خرید کرده اند و یا با شما و دیگران مانند آنها تعامل داشته اند هدف قرار دهید.
5. نتایج: طبق اینستاگرام ، که بیش از 400 کمپین در سراسر جهان را بررسی کرده است ، میزان فراخوان تبلیغات از تبلیغات اینستاگرام 2.8 برابر بیشتر از معیار نیلزن برای تبلیغات آنلاین بوده است.
جدا کننده بخش
آیا باید تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید؟
بنابراین ، آیا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟ به احتمال زیاد ، بله!
تبلیغات اینستاگرام فوق العاده قدرتمند است ، اما قبل از شیرجه رفتن ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت:
1. جمعیت شناسی - آیا مخاطب هدف شما در اینستاگرام است؟ طبق آمار ، تا دسامبر 2015 ، بزرگترین گروه کاربران اینستاگرام در ایالات متحده بین 18 تا 34 سال (26٪) و پس از آن 18 تا 24 سال (23٪) بودند. مرکز تحقیقات پیو دریافت که زنان بیشتری (38٪) در ایالات متحده هستند.
نرها بیشتر از اینستاگرام (26٪) استفاده می کنند. در حالی که این مطالعه فقط روی آمریکایی ها انجام شده است ، من معتقدم الگوهای مشابهی در سطح جهان وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات جمعیتی اینستاگرام ، به راهنمای بازاریابی اینستاگرام مراجعه کنید.
2. تم ها - آیا مخاطبان هدف شما در مورد صنعت / محصول / خدمات شما در اینستاگرام صحبت می کنند؟ فیس بوک با بررسی 11000 جوان (13 تا 24) در 13 بازار دریافت که برخی از محبوب ترین موضوعات در اینستاگرام عبارتند از:
زیبایی مد
غذا
تلویزیون / فیلم ها
سرگرمی ها
موسیقی
این به هیچ وجه لیست جامعی نیست ، اما قبل از اینکه به تبلیغات اینستاگرام بپردازید ، توصیه می کنم درباره موضوعاتی که مخاطبان هدف شما بیشتر در اینستاگرام مشغول هستند تحقیق کنید.
3. قصه گویی بصری - آیا می توانید محتوای تصویری ایجاد کنید که در خوراک اینستاگرام مخاطب هدف شما ادغام شود؟ طبق مطالعه فوق در فیس بوک ، "اینستاگرامرها از کیفیت زیبایی در محتوای بصری بها می دهند." اینستاگرام ابتدا یک سکوی بصری است ، جایی که محتوای بصری ، به جای متن ، شکل اصلی ارتباط است.
اگر قبلاً در اینستاگرام حضور داشته باشید ، به احتمال زیاد همه کادرها را علامت زده اید و تبلیغات اینستاگرام برای شما مناسب است. به غیر از این ، ممکن است خوب باشد که بدون استفاده از هزینه تبلیغات ، آزمایش آب در اینستاگرام را شروع کنید.
نکته: اگر به تازگی حساب اینستاگرام خود را شروع کرده اید یا می خواهید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید ، به راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام مراجعه کنید.
جدا کننده جداکننده
فصل 2:
با تبلیغات اینستاگرام شروع کنید
اینستاگرام ایجاد تبلیغات اینستاگرام را بسیار آسان کرده است. در واقع ، پنج روش مختلف برای ایجاد و مدیریت تبلیغات اینستاگرام وجود دارد:
داخل برنامه اینستاگرام
مدیر تبلیغات فیس بوک
ویرایشگر انرژی
Facebook Marketing API
شرکای اینستاگرام
در این پست ، ما به دو مورد اول (ایجاد تبلیغات از طریق برنامه Instagram و مدیر تبلیغات Facebook) خواهیم پرداخت. اینها از پنج مورد ساده ترین دو مورد هستند و احساس می کنند مقصدی هستند که اکثریت قریب به اتفاق مشاغل تجاری تبلیغات اینستاگرام را ایجاد می کنند.
Power Editor و Facebook Marketing API برای افرادی است که می خواهند مقدار زیادی تبلیغات اینستاگرام به طور همزمان ایجاد کنند در حالی که شرکای اینستاگرام متخصصانی هستند که می توانند در خرید و مدیریت تبلیغات در مقیاس ، تعامل با جامعه شما و ایجاد محتوای Instagram برای شما کمک کنند.
با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید
از آنجا که سیستم تبلیغات فیس بوک بسیار جامع است ، مراحل مختلفی وجود دارد که باید برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام دنبال کنیم. آنها کاملاً ساده هستند و ما در زیر به شرح هرکدام خواهیم پرداخت. در اینجا مراحل کلی وجود دارد:
یک هدف بازاریابی انتخاب کنید
نام کمپین تبلیغاتی شما
(برخی از اهداف بازاریابی نیاز به مراحل اضافی در اینجا دارند که در زیر آنها را مرور خواهیم کرد.)
مخاطبان ، مکان ها ، بودجه و برنامه خود را مشخص کنید
خود آگهی ایجاد کنید یا از یک شغل موجود استفاده کنید
نکته: اگرچه قاعده نامگذاری ثابتی وجود ندارد ، اما ممکن است بخواهید از یک کنوانسیون نامگذاری استفاده کنید تا شما (و تیم خود) بتوانید آنها را بر اساس نام متمایز کنید. به عنوان مثال ، در اینجا قرارداد نامگذاری HubSpot استفاده می شود:
بخش شرکت | محتوا / قرار گرفتن در معرض / دارایی ها | تاریخچه | نام خالق
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
به مدیر تبلیغات Facebook بروید
این روش روشی است که اکثر بازاریاب ها برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام دارند.
استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک ساده تر از ایجاد تبلیغات در برنامه اینستاگرام است و همچنین می توانید کارهای بیشتری با مدیر تبلیغات فیس بوک انجام دهید.
یادداشت سردبیر: ما ایجاد تبلیغات اینستاگرام را در داخل برنامه Instagram در زیر ادامه خواهیم داد. اگر می خواهید اکنون با آن آشنا شوید ، در صورت تمایل به این بخش بروید.
ایجاد تبلیغات اینستاگرام مشابه ایجاد تبلیغات در فیس بوک است. درست مانند Facebook Ads ، مدیر تبلیغات Facebook مکانی است که می توانید برای ایجاد ، ویرایش و مدیریت تبلیغات اینستاگرام مراجعه کنید.
برای دسترسی به مدیر تبلیغات Facebook خود ، روی پیکان کشویی در گوشه سمت راست بالای صفحه Facebook کلیک کنید و از فهرست کشویی "Manage ads" را انتخاب کنید.
گزینه مدیریت تبلیغات
https://help.instagram.com/537518769659039?v=87f2a7
همچنین می توانید از این لینک مستقیم استفاده کنید: https://www.facebook.com/ads/manager/ برای رفتن به مدیر تبلیغات Facebook خود.
پس از حضور ، فقط برای شروع بر روی دکمه برجسته "ایجاد یک تبلیغ" در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
یک دکمه تبلیغ ایجاد کنید
(اگر چندین حساب آگهی دارید ، ممکن است لازم باشد ابتدا حساب تبلیغات دلخواه خود را برای تبلیغات اینستاگرام انتخاب کنید.)
نکته: برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook ، فقط باید صفحه Facebook داشته باشید. شما حتی نیازی به حساب اینستاگرام ندارید!
8 هدف مختلف برای تبلیغات اینستاگرام
در حالی که فیس بوک 11 هدف در مدیر تبلیغات فیس بوک ارائه می دهد ، فقط 8 هدف زیر به شما امکان می دهد تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید.
آگاهی از برند
رسیدن
حرکت ترافیک
برنامه نصب می شود
ارتباط
بازدیدهای ویدئو
نسل سرب
نقل و انتقالات
برخی از این اهداف کاملاً واضح است - کافیست هدفی را انتخاب کنید و بلافاصله تبلیغ خود را ایجاد کنید. با این حال ، ممکن است دیگران قبل از اینکه تبلیغ شما به صورت آنلاین نمایش داده شود ، به چند مرحله دیگر نیاز داشته باشند. در اینجا خلاصه ای سریع از هر یک از اهداف (و نحوه تنظیم آنها با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک) آورده شده است:
1. آگاهی از برند
آگاهی از مارک تجاری
من دارم
با این هدف می توانید به افزایش آگاهی از برند خود کمک کنید. تبلیغات اینستاگرام شما به افرادی نشان داده می شود که به احتمال زیاد به آنها علاقه مند هستند.
هیچ مرحله دیگری برای این هدف لازم نیست.
2. دسترسی
رسیدن به هدف
با این هدف می توانید تعداد و تعداد دفعات مشاهده تبلیغات اینستاگرام توسط افراد را افزایش دهید. برخلاف هدف آگاهی از برند ، افرادی که این تبلیغات را می بینند ممکن است به همه آنها علاقه نداشته باشند.
مرحله اضافی:
پس از انتخاب این هدف و نامگذاری کمپین تبلیغاتی خود ، باید صفحه Facebook را برای پیوند دادن به این کمپین تبلیغاتی انتخاب کنید.
اگر حساب اینستاگرام ندارید ، این صفحه فیس بوک نمایانگر تجارت شما در تبلیغات اینستاگرام شما خواهد بود. اگر حساب اینستاگرام دارید و ترجیح می دهید از آن استفاده کنید ، هنگام ایجاد خود تبلیغ گزینه پیوند حساب اینستاگرام شما وجود دارد.
نکته: برای ایجاد تبلیغات Instagram Stories ، در حال حاضر فقط می توانید از هدف دستیابی استفاده کنید.
3. ترافیک
هدف ترافیک
با این هدف می توانید از طریق تبلیغات اینستاگرام خود افراد را برای برنامه خود به وب سایت یا فروشگاه برنامه خود بفرستید.
مرحله اضافی:
پس از انتخاب این هدف و نامگذاری کمپین تبلیغاتی خود ، باید مکان موردنظر برای هدایت ترافیک را انتخاب کنید. می توانید یکی را انتخاب کنید:
وب سایت یا مسنجر ، یا
برنامه (برنامه تلفن همراه یا دسک تاپ)
شما می توانید هنگام ایجاد خود آگهی ، URL مقصد خود را وارد کنید.
مرجع سایت را دنبال کنید
:: برچسبها:
رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1