نوشته شده توسط : amir

فناوری های تبلیغات آنلاین مانند بنرها ، پنجره های بازشو و پنجره های بازشو برای کاربران اینترنت بسیار برجسته است. برخی مطالعات گزارش کرده اند که مصرف کنندگان این آزار و اذیت را تحقیر می کنند و با وجود آن احساس نقض و آزار می کنند.

در رسانه های سنتی رپورتاژ آگهی خبری ، چرت زدن به عنوان عامل اصلی مزاحمت تبلیغات شناخته شده است. تبلیغات تلویزیونی مدتهاست ناخواسته اما در همه جا در نظر گرفته می شود. اگرچه انتظار داشتند تبلیغات در رسانه های جدید کمتر از رسانه های سنتی باشد ، لی و همکاران. [9] گزارش شد که مصرف کنندگان آنلاین هدف گرا هستند و تبلیغات آنلاین را سخت تر از سایر رسانه ها قضاوت می کنند. علاوه بر این ، آنها دریافتند که نگرشهای منفی که مصرف کنندگان بصورت آنلاین ایجاد می کنند ، در نهایت به تصمیم گیری برای عدم بازگشت به سایت کمک می کنند.

طبق آمار ، تبلیغات آنلاین در سال 2005 در ایالات متحده رپورتاژ آگهی خبری به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است ، که 5.3٪ از کل تبلیغات را تشکیل می دهد و 30٪ افزایش نسبت به سال 2004 را نشان می دهد. حجم گسترده تبلیغات آنلاین نشان می دهد که شرکت ها باید تأثیر تکنیک های تبلیغاتی آنها را از نزدیک کنترل کنید.

در حالی که مشخص شده است تبلیغات اولیه در ایجاد آگاهی از برند و نگرش های مثبت موثر است ، اما تبلیغات اینترنتی مدرن غیر منطقی ، غیر مفید ، فراموش نشدنی ، بی اثر و سرزده توصیف شده است. یکی از تغییراتی که در آن دوره زمانی ایجاد شده است ، ایجاد اشکال جایگزین پنجره های بازشو و پنجره هایی است که هدف آنها جلب توجه بهتر مصرف کنندگان است و تبلیغات درون خطی (غالباً یک بنر) که در همان پنجره وب سایت میزبان تبلیغات ظاهر می شود. تا سال 1999 ، صبر و تحمل در حال اتمام بود ، و یک نظرسنجی از مشتری نشان داد که 69٪ از کاربران پاپ آپ را آزار دهنده می دانند و علاوه بر این ، 23٪ گفتند که فقط به دلیل تبلیغات به سایت برنخواهند گشت.

نگرانی در مورد رفتار مصرف کننده موجه است. اگرچه برخی تحقیقات گزارش داده اند که کاربران هنگام ارائه در یک زمینه جالب ، اطلاعات را مفید می دانند ، اما بسیاری از این مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان چنین نگرش های منفی نسبت به تبلیغات دارند که هر زمان ممکن از آن جلوگیری می کنند. اعتقاد بر این است که این نگرش های منفی بر ادراک برند تأثیر می گذارد و منجر به اجتناب از تبلیغات می شود . در متن وب ، این به معنای پرهیز از خود وب سایت است.

به جای کاهش تداخل آنها همانطور که Rost و Varkey انتظار داشتند ، دریافت که تبلیغات در محیط وب آزار دهنده هستند. تصویری از بینندگان تلویزیون را به تصویر می کشد که می توانند در طی یک تبلیغ تجاری از اتاق خارج شوند یا کانال را تغییر دهند ، در حالی که کاربران اینترنت را حداقل از دستیابی به اهداف آنلاین خود باز می دارند . به غیر از ایجاد وقفه در کار ، پیمایش در تبلیغات گذشته یا بستن پنجره های بازشو / پنجره های بازشوئی ، کاربران هیچ راه حلی ندارند. هرچه وظیفه مهمتر یا فوری باشد ، احتمال وقفه بیشتر می شود.

پنجره های بازشو یا پنجره های بازشو از برخی روش های تبلیغاتی آنلاین است که تبلیغات را بسیار چالش برانگیز می کند. اثرات این پنجره های اضافی هنوز به طور کامل در ادبیات مطالعه نشده است. اگرچه برخی معتقدند که جنگ با پنجره های بازشو به پایان رسیده است ، با توجه به مسدودکننده های پنجره های بازشو که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند ، یک "مسابقه بازو" وجود دارد که مطمئناً بیش از چند پیچ ​​و خم در طول مسیر خواهد داشت. سالهای بعدی میلیون ها نفر هنوز محافظت نشده اند. بسیاری از آنها نسخه های قدیمی مرورگرهای خود را دارند (که چنین تبلیغاتی را مسدود نمی کنند) و دیگران مسدودکننده های شخص ثالث رایگان را نصب نمی کنند. در همان زمان ، توسعه دهندگان تبلیغات در حال طراحی روش های جدید برای غلبه بر مسدود کننده های پنجره ارسال شده هستند.

از این رو ، تعیین تأثیرات اشکال مختلف تبلیغات در وب و یافتن پاسخ برای سوالات تحقیق زیر جالب و مفید است:

تبلیغات در اینترنت چقدر سرزده است؟ آیا این تبلیغات رپورتاژ خبری منجر به عدم بازگشت کاربران به سایت میزبان تبلیغات خواهد شد؟
آیا برخی از اشکال تبلیغات آنلاین بیشتر از سایر موارد سرزده است؟ آیا اگر تبلیغات مربوط به موضوع سایت نباشد ، تفاوتی ایجاد می کند؟
آیا تبلیغات آنلاین در توانایی کاربران در به خاطر سپردن محتوای سایت تداخل دارد؟ کدام نوع بیشترین همپوشانی را ایجاد می کنند؟

جزئیات آزمایش
ما اشکال و انواع مختلف تبلیغات را آزمایش کردیم. یک وب سایت آزمایش مصنوعی با تصاویر ، قیمت و توضیحات برای محصولات آشنا و دسته های محصول ایجاد کنید. این محصولاتی بود که توسط یک فروشگاه عمومی حمل می شد و شامل مواد غذایی ، بهداشتی و محصولات خانگی بود. به شرکت کنندگان 9 وظیفه تحقیقاتی اختصاص داده شد که آنها را مجبور به پیمایش در قسمتهای مختلف سایت می کند. محصولات و دسته بندی محصولات به گونه ای طراحی شده اند که برای هر کسی که در فروشگاه های فیزیکی خرید می کند ، کالایی مصرف می کند یا نام کالاهای معمول خانگی را درک می کند ، آشنا باشد.

دو مجموعه از شش آرم و آرم اصلی ایجاد کرد. برای جلوگیری از آلوده شدن نتایج قبلی به نتایج ما ، از تبلیغات و آرم های موجود خودداری شده است. همه اینها به صورت پاپ آپ ، پاپ آپ یا تبلیغات درون خطی ارائه می شود ، جایی که یک گروه مربوط به هر کار خاص و با سایر محصولات موجود در سایت است.

و سایت دیگر یکسان نیست. وب سایت های آزمایشی توسط 536 دانشجوی مقطع کارشناسی ثبت نام شده در دو دانشگاه آمریکایی و یک دانشگاه مکزیک در یک محیط آزمایشگاهی کنترل شده به صورت آنلاین قابل دسترسی بودند.

یک تبلیغ در هر شش صفحه انتخاب شده از نظر استراتژیک قرار گرفت (حدود 5٪ از 121 صفحه سایت). هر یک از این صفحات در مسیری بود که کاربران برای تکمیل کارهای جستجوی اختصاصی خود طی می کردند. همه آگهی ها همانطور که در بسیاری از سایت های پر بازدید وجود دارد ، در همان مکان و در سمت راست ظاهر می شوند. وقتی صفحه حاوی یک آگهی بود ، به سبک سنتی تبلیغات داخلی هیچ متنی مسدود نشد. در عمل ، بسیاری از پنجره های بازشو متن را پنهان می کنند ، اما ما تصمیم گرفتیم که مکان را با دقت کنترل کنیم و بر روی نوع آگهی متمرکز شویم. هنگامی که افراد هر نه وظیفه تحقیقاتی را به پایان رساندند ، آنها یک بررسی آنلاین را انجام می دهند که در آن داده های مربوط به متغیرهای نتیجه جمع آوری شده است.

نتایج و تفسیرها

اولین مجموعه س questionsالات تحقیق ما به تداخل تبلیغات آنلاین و چگونگی بروز این دخالت در رفتارهای آینده پرداخته است. ما از شرکت کنندگان خواستیم تا به هفت موردی که میزان همپوشانی تبلیغات در سایت را اندازه گیری می کنند ، پاسخ دهند. مقیاس هر سوال از 1 (خیلی سرزده) تا 7 (بسیار سرزده) بود. 417 کاربر از قرار گرفتن در معرض تبلیغات با میانگین 3.6 (1.8 انحراف معیار) خبر دادند. به نظر می رسد این نمره در وسط مقیاس قرار دارد و به نظر رپورتاژ آگهی فارسی کلاب نمی رسد به تنهایی دلیل نگرانی را نشان دهد. با این حال ، یک نکته مهم این است که چگونه این تبلیغات بر اهداف رفتاری کاربران برای بازگشت به سایت تأثیر می گذارد. انتظار ما این بود که قصد بازگشت برای افرادی که هر نوع تبلیغات در معرض آنها نبوده است مثبت تر باشد. در حقیقت ، افرادی که در معرض تبلیغات نبودند ، گزارش دادند که 11٪ بیشتر از کسانی که در معرض تبلیغات بودند احتمال بازگشت یا توصیه سایت به دیگران را دارند (01 / 0p <).

اگرچه این تفاوت از نظر آماری قابل توجه است ، اما به نظر نمی رسد اندازه آن در سطح زمین خیلی چشمگیر باشد. برعکس ، گزارش های اخیر نشان می دهد سایتی مانند آمازون ماهانه حدود 48 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد. کاهش 11 درصدی نشان دهنده کاهش تعداد بازدیدکنندگان بیش از پنج میلیون بازدید کننده ماهانه است. این کاهش می تواند به عنوان یک مشکل جدی تفسیر شود که نیاز به اقدام قاطع دارد و ROI تبلیغات واقعاً منفی می شود. با فرض توزیع یکنواخت خریداران در بین مرورگرها قبل و بعد از کاهش ، درآمد حاصل از تبلیغات ممکن است کاهش 11 درصدی فروش را جبران نکند.

ما علاقه مند بودیم که دلیل کمبود را بفهمیم ، و متوجه شدیم که نظریه های توجه از ادبیات روانشناسی می توانند مسئله را توضیح دهند. در روانشناسی شناختی ، محققان کشف کرده اند که وقفه در یک کار نه تنها باعث می شود افراد با عملکرد یادآوری دست و پنجه نرم کنند ، بلکه به پاسخ تلاش منفی برای پردازش اطلاعات ارائه شده در وقفه و اطلاعات ارائه شده در وب سایت میزبان وب ، پاسخ منفی می دهند.

مجموعه دوم س theال ها این احتمال را ایجاد می کند که انواع مختلف تبلیغات تأثیرات متفاوتی بر روی افرادی که در سایت قرار دارند ، داشته باشند. تبلیغات اشکال مختلفی دارد و واکنش کاربران نسبت به آنها تا حد زیادی کشف نمی شود. در مطالعه قبلی ، تبلیغات بنری بهتر از پنجره های بازشو دریافت می شدند . تداخل یک توضیح بود: 84٪ از پاسخ دهندگان گفتند که پنجره های بازشو در خواندن یا استفاده از یک صفحه وب اختلال ایجاد می کنند ، در حالی که فقط 54٪ گفتند که تبلیغات بنر با استفاده از وب تداخل دارد.

برای اطلاع از نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

در حالی که بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور برای ثبت نام در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در امتحانات شرکت کردند ، تعداد کشته شدگان در ایران در اثر شیوع ویروس کرونا از 20،000 نفر فراتر رفت.

خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از سیما سادات لری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: "حدود 153 نفر یک شبه کشته شدند و شمار کشته شدگان در این کشور به بیش از 20 هزار نفر رسید."

حدود یک میلیون و 390 هزار دانش آموز پس از یک کشمکش طولانی درباره نگرانی های مربوط به ایمنی به دلیل گسترش موج دوم عفونت ها در سراسر کشور ، چهارشنبه در معاینه چهار روزه شرکت کردند و شمار موارد را به بیش از 350 هزار نفر رساند.

وزارت بهداشت اقدامات سختگیرانه ای را برای کاهش احتمال انتقال ویروس هنگام آزمایش انجام داده است. پروتکل ها شامل استفاده اجباری از ماسک صورت ، 1.8 متر بین نامزدها و انزوای دانش آموزان آلوده به Covid-19 هستند.

منصور غلامی وزیر علوم به خانواده ها اطمینان داد که پروتکل های بهداشتی در مراکز آزمایش دقیقاً رعایت می شوند.

غلامی گفت: "همه خانواده ها و داوطلبان کنکور 2019 می توانند مطمئن باشند که همه مراکز تست ایمن هستند و ما مشتاقانه منتظر ملاقات آنها [دانشجویان] در دانشگاه ها هستیم."

در روز اول ، بیش از 102000 داوطلب در آزمون بعدی شرکت کردند. نتایج اولیه ظرف یک ماه اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از اخبار کنکور دانشگاه اینجا کلیک کنید

انتظار می رود دانشجویان از اواخر ماه اکتبر حضور در کلاسها را شروع کنند. علی كاكی صدیق معاون وزیر علوم گفت: "اگر شرایط اجازه دهد ، ما می خواهیم حضور فیزیكی دانشجویان تازه پذیرفته شده در دانشگاه ها را حتی برای مدت دو یا سه هفته ببینیم."

مدارس تهران با شک دوباره بازگشایی می شوند
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش مسعود الصقفی گفت که بازگشایی مدارس تهران در 5 سپتامبر (دو هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید) به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سراسر استان بستگی دارد.

وی افزود: "اگر تهران در آغاز سال تحصیلی جدید همچنان در حالت آماده باش باشد ، همه کلاس ها تا اطلاع ثانوی بصورت آنلاین باقی می مانند و هیچ مدرسه ای باز نمی شود."

اگر شیوع در تهران زرد یا نگران کننده باشد دانش آموزان می توانند در روزهای متناوب به مدرسه بروند.

الصقفی خاطرنشان کرد که مدارس ابتدایی ممکن است برای ایجاد پیوند عاطفی بین معلم و دانش آموز به حضور فیزیکی دانش آموزان کلاس اول به مدت یک یا دو هفته نیاز داشته باشند.

لاری گفت: طی 24 ساعت ، 2،444 بیمار جدید به ویروس کشنده آلوده شدند که کمتر از نیمی از آنها نیاز به بستری شدن داشتند.

وی افزود: "بیش از 302،000 بیماری عفونی بهبود یافته و 3860 بیمار در شرایط جدی قرار دارند."

طبق به روزرسانی روزانه این مقام بهداشت ، ایران 2.93 میلیون آزمایش تشخیصی برای شناسایی افراد آلوده انجام داده است.

با وجود کاهش اندک در موارد Covid-19 ، 26 استان از 31 استان ایران هنوز در حالت آماده باش قرمز یا هشدار دهنده هستند.

بیش از 22.33 میلیون نفر از زمان شیوع بیماری در اواخر دسامبر در ووهان ، چین با Covid-19 تشخیص داده شده اند. این عفونت تاکنون جان 785000 نفر را در سراسر جهان گرفته است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اخبار کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

امروزه تبلیغات دیجیتال یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای هر برند است. در این پست از رسانه بلاگ ، تبلیغات محتوایی را توضیح خواهیم داد و بررسی می کنیم که چرا این نوع تبلیغات در فضای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سرانجام ، ما با هزینه های انجام شده یک اینفوگرافیک جامع از محتوا یا یک تبلیغ مشابه در مناطق مختلف جهان ارائه می دهیم. نکته مهم و مهم این است که دلیل مهم رشد تبلیغات محتوا ، استفاده صحیح و جلوگیری از آن است. کاربران رسانه دیجیتال را آزار خواهد داد.

تبلیغات یکسان یا محتوایی چیست؟
مطالب یا تبلیغات مشابه نوعی تبلیغات آنلاین در فضای وب است که در واقع با شبیه سازی ظاهر و احساس تبلیغات در رابط کاربری (UI) صفحات وب ، توجه بیشتر کاربران آنلاین را به سایت جلب می کند و با تبلیغات مربوطه و وب سایت مزاحمتی برای آنها ایجاد نمی کند. . مزیت اصلی تبلیغات بومی این است که با نمایش تبلیغات هماهنگ با ظاهر سایت ، یکپارچگی ، هویت بصری و تجربه کاربری (UX) سایت را حفظ می کنند. همچنین ، میزان کلیک تبلیغات (CTR) خود را افزایش دهید و درآمد بالایی از تبلیغ کسب کنید. برای دارندگان وب سایت.

محتوای تبلیغاتی به زودی به جهان می آید!
از آنجا که تبلیغات یکسان ، با شبیه سازی شکل ظاهری تبلیغات با رابط رسانه دیجیتال ، توجه کاربر را بیشتر جلب می کند و او را آزار نمی دهد ، این دسته از تبلیغات یکی از م effectiveثرترین تبلیغات دیجیتال است و مورد استقبال بسیاری از بازاریابان جهان قرار گرفته است. پیش بینی می شود بودجه تبلیغات محتوایی در سال 2018 به 59.35 میلیارد دلار برسد.

در وبلاگ رسانه بخوانید: ویژگی های یک برچسب دیجیتال موفق
نمودار زیر وضعیت تبلیغات یکسان را در مناطق مختلف جهان بررسی می کند:

مطابقت اینفوگرافیک های تبلیغات اینترنتی فارسی کلاب

در غیر اینصورت ، به اینفوگرافیک مراجعه کنید ، متن زیر را بخوانید. متن زیر محتوای اینفوگرافی است.

به زودی ، تبلیغات منطبق یا تبلیغات محتوایی دنیا را به خود جلب می کند!

از 2015 تا 2018 در مناطق مختلف جغرافیایی برای تبلیغات یکسان هزینه کنید
در سال 2018 هزینه تبلیغات محلی دو برابر هزینه 2015 خواهد بود و پیش بینی می شود از 30.09 میلیارد دلار به 59.35 میلیارد دلار افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر رو لینک کلیک کنید



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

ثروت حافظ به اندازه تاریخ ایرانیان است. چیزی ریشه در حضور ایرانیان دارد و شاید او گفته باشد که تعداد کمی از مردم ایران با ثروت حافظ آشنا نیستند. چرا فکر میکنی؟ در این مقاله ، ما به بررسی دقیق این موضوع خواهیم پرداخت.

آگاهی از سرنوشت و آینده بسیار پیچیده و مبهم است و علاقه به دانستن آینده امور از ویژگی های روانی و معنوی هر انسانی و از خواسته های همیشگی اوست. مردم برای تحقق این آرزوی معنوی ، به روش های مختلفی متوسل شده اند تا به نوعی آینده مرموز خود را دریابند. اینها شامل طالع بینی ، کف بینی و طالع بینی است.

فال چوب واژه ای عربی به معنای فال ، فال و فال است. از زمان های بسیار قدیم تا به امروز ، پیش بینی آینده در میان ملت های مختلف رایج بوده است. مردم به طرق مختلف از فال و فال استفاده می کردند. گاهی پرندگان فال خوبی برای پیشگویی بودند. مانند امروز ، برخی از پرندگان هنوز نمادهای پیش بینی های خوب و بد هستند.

بیایید شما را به دوران باستان برگردانیم. برای خیلی ها این سال پیش می آید که فال حافظ از کجا شروع شد؟ چه اتفاقی برای رمان و ثروت حافظ شیرازی در میان ایرانیان افتاد؟ داستان این سوال طولانی و جالب است. حیف است که ما به عظمت او نگاه نمی کنیم. داستان های زیادی در این زمینه وجود دارد. اما واقعیتی که به اعتقاد ما این است که فال حافظ یک ساعت پس از مرگ وی آغاز شد. حتما داستان او را شنیده اید؟ پس از مرگ خواجه شیرازی ، گروهی او را از دفن در نمازخانه منع کردند. برای حل اختلافات ، شعرهای حافظ را در سبدی قرار دادند و کودک یکی را انتخاب کرد. بنابراین ، نذیر حافظ اولین را گرفت و در قلب ایرانیان غرق شد و به تاریخ ملت ایران تبدیل شد. شعری که کودک خواند به طرز عجیبی مردم را متعجب کرد.

فال حافظ

اکنون که نسیم آسمان از بهشت ​​وزید

من و شراب طراوت و محبوب

با نامه سیاه مست نباش که مرا سرزنش کن

اگر سرنوشت روی سر او بنویسد چه؟

با خیال راحت از بدن حافظ دور شوید

که اگرچه در گناه فرو رفته است ، اما به بهشت ​​می رود

چگونه ثروت حافظ بدست می آورید؟
نکته مهمی که باید بدانید این است که پیشگویی برای همه مناسب نیست و سواد و دانش علمی ضروری است. یک فرد محترم و خوش صدا باید به دنبال فال بگردد. فال حافظ دیوان در میان مردم ایران برای جشن های مختلف از جمله جشن ، عید و به ویژه شب یلدا سنتی است. بیش از سه علامت شخص بی احترامی به حضرت حافظ قلمداد می شود.

قصد فالگیر 
حتما شنیده اید که باید عمل کنید. فقط پس از قصد می توانید پیشگویی کنید. بعد از نیت و نوحه خوانی حافظ ، می توانید ثروت خود را بدست آورید. پس از گرفتن علامت ، شروع به تفسیر علامت خود می کنید. تفسیر فال حافظ بر اساس شرایط معنوی و اعتقادی فالگیر است. زیرا شعرهای حافظ معمولاً معانی و تعابیر مختلفی دارند. مفهوم تفسیر شعر به روحیه و اعتقاد ما به حافظ بستگی دارد. البته گاهی شعرها واضح و مشخص هستند.

بعضی اوقات بعضی از صورت های فلکی با شرایط ما سازگار نیستند یا معنایی ندارند. در چنین حالتی ، شما باید هر کلمه ای را بررسی کنید.

فال چوب آنلاین فارسی کلاب

فال و شب یلدا
فالگیری برای بارگاه حافظ یک سنت اجتماعی است. این سنت اجتماعی از دوران باستان به اشکال مختلف در بین مردم رواج داشته است. در همه موارد ، این نشان دهنده نیاز مردم به دانستن درباره آینده و آنچه در انتظار آنها است ، است. پیشگویی از نظر حافظ ، ریشه در فرهنگ و هنر مردم ایران دارد و توسل به آن تأثیر بسزایی در غلبه بر حالات مختلف روحی و روانی دارد. عمان حافظ در بهبود خلق و خوی فردی و اجتماعی ، ایجاد آرامش ، کاهش اختلالات روانی و پیشگویی بسیار م effectiveثر است.

اما راز ماندگاری این شاعر بزرگ دقیقاً چیست؟ چه عاملی باعث شده ایرانیان ثروتی را از دوران باستان تا به امروز با خود حفظ کنند؟ یکی از رازهای ماندگاری ، تنوع و عمق اشعار حافظ است. تنوع شعر این است که با گذشت زمان هنوز جدید است ، قدیمی نیست. به گفته این شاعر بزرگ ، او نژاد و قومیت های مختلفی ندارد ، بلکه خطاب به همه مردم است. این باعث محبوب شدن اشعار حافظ در سراسر جهان شد.

پیشگویی و ارتباط آن با علم 
ایمان ، صبر ، عشق و اعتماد مفاهیمی هستند که توسط دانش مدرن توصیف نمی شوند. فورچون این بنیاد را حفظ کرد. این فرد را به اعتماد ، صبر و عشق ترغیب می کند. در سختی های زندگی ، دانش و دانش گاهی دست ما را نمی گیرد ، در چنین مواردی صبر و اطمینان لازم است. در این حالت ، فال حافظ مردم را تشویق می کند و از راه های روشن و مثبت به آنها امید می بخشد. به یاد داشته باشید ، علم همه مشکلات ما را حل نمی کند. برای درک عمق محتوای نشانه خود باید با حافظ آشنا شوید. شاید نقش بصیرت 

ند هدف از کف بینی ارزیابی آینده و شخصیت فرد با مطالعه و بررسی راحتی افراد است.

فال ابجد حافظ یا کف بینی؟
فال حافظ جنبه علمی دارد. ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد. در حالی که کف بینی یک پرچم هند است و ریشه در فرهنگ آنها دارد. علم ، کتاب و شعر فرهنگ غنی یک ملت را با تمدن چند هزار ساله نشان می دهد.

فال حافظ با تفسیر و معنی
همانطور که گفته شد ، تفسیر و معنای اصلی فال حافظ نیاز به دانش دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در تفسیر فال خود موفق نبوده اند ، بنابراین فال شما در اینترنت و فال شما در اینترنت ، سایت ما برای تفسیر و معنی و همچنین علامت گردن در خدمت شما ایران عزیز است . در سایت ما ، برای نمایش ثروت خود ، ابتدا باید نیت را تعریف کنید و نوحه حافظ را بخوانید. سپس روی دکمه مربوطه کلیک کنید. فال اینترنت شما گرفته شده است. یکی از ویژگی های این علامت زودیاک آنلاین تفسیر دقیق علامت شما است. بنابراین دیگر نگران فال حافظ معنی دار نباشید. علاوه بر فال برای شما ، سایت ما شعر را بررسی ، تجدید نظر و تفسیر می کند. فقط یکبار امتحان کنید.

منبع سایت



:: برچسب‌ها: فال ابجد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

براساس تحقیقات WFA ، عملکرد آگاهی آگهی دهنده را جلب می کند ، زیرا آگاهی نظرات مختلفی را به دست می آورد

تبلیغ کنندگان درمورد نیاز به پشتیبانی نمایندگی ابهام ندارند ، تلاش های مسکن بر محتوای خلاقانه ، سریع ، کم هزینه ، کوتاه و تأثیرگذار متمرکز است. تبلیغ کنندگان چندملیتی به طور فزاینده ای از عملکرد فعالیت پاسخ خود رضایت دارند ، این امر به منظور ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان و اقدام به خرید آنها ضمن ارائه بررسی های متفاوت تر در مورد اثربخشی پیام های ارتباطی آنها ، انجام می شود.

وضعیت آگهی تبلیغاتی ، که در 18 ژوئن در جشنواره تبلیغات کن با کمک رپورتاژ آگهی گروه اکونومیست راه اندازی شد ، نشان داد که در حالی که 30٪ معتقد بودند که اثربخشی عملکرد طی 5 سال گذشته "به طرز چشمگیری" افزایش یافته است ، اما تنها 8٪ برای بالاترین قیف همین حرف را می زنند.

به طور کلی ، 72٪ از پاسخ دهندگان گفتند که پیام های پایین قیف خرید از نظر کارآیی طی پنج سال گذشته بهبود یافته اند ، اما تنها 43٪ همان عملکرد "قیف بالاتر" را گفته اند و 37٪ از نظرسنجی ها گفته اند که اثربخشی کاهش یافته است.

با وجود این ، بیشتر تبلیغ کنندگان همچنان سرمایه گذاری خود را بر روی آگاهی متمرکز می کنند. تمرکز هزینه برای بیشتر پاسخ دهندگان بر روی فعالیت های "قیف بالا" است ، با 55٪ که می گویند بیشتر سرمایه گذاری آنها در یک فعالیت طراحی شده برای افزایش آگاهی از برند است. 31٪ به طور مساوی بین آگاهی و عملکرد پایین قیف و 7٪ بیشتر در پیام ها و کانال های عملکرد سرمایه گذاری کرده اند.

نتایج بر اساس یک نظرسنجی آنلاین از اعضای WFA در ژوئن 2019 انجام شده است. بیش از 100 نفر از 70 شرکت در 15 گروه از جمله FMCG ، خودرو ، غذا ، الکل ، فناوری و دارایی پاسخ دادند. در مجموع ، شرکت های پاسخ دهنده سالانه نزدیک به 115 میلیارد دلار صرف رسانه و بازاریابی می کنند.

پاسخ دهندگان نظرسنجی گزارش دادند که علی رغم شرایط کند اقتصادی در بسیاری از بازارها ، سرمایه گذاری در تبلیغات طی 12 ماه گذشته 43 درصد از پاسخ دهندگان افزایش یافته است. پانزده درصد افزایش قابل توجهی را گزارش کردند و 28 درصد گفتند که "مقداری بیشتر" است.

رپورتاژ آگهی فارسی کلاب

طی 5 سال ، 49٪ افزایش را گزارش دادند که 27٪ گفتند سرمایه گذاری بسیار بیشتر و 22٪ تا حدودی بیشتر است. طی 5 سال گذشته هیچ تغییری در 9٪ گزارش نشده است.

با این حال ، افزایش سرمایه گذاری در تبلیغات به طور خودکار عملکرد را بهبود نمی بخشد ، با کسانی که احساس می کردند اثربخشی تبلیغات عقب نشینی می کنند سرزنش سرزنش شده (63٪) ، افزایش سهولت جلوگیری از تبلیغات (53٪) ، کاهش دسترسی (42٪) و کاهش اعتماد به نفس در تبلیغات ( 39٪)

برای غلبه بر این چالش ها ، شرکت کنندگان بر سرمایه گذاری در تجارت الکترونیکی ، تبلیغات خودکار ، محل فروش و تبلیغات آفلاین تمرکز کردند. تجارت الکترونیکی به عنوان اولویت اصلی توسط 28٪ از پاسخ دهندگان ذکر شد و 30٪ دیگر گفتند که این یک اولویت بالا است در حالی که برنامه ها - شامل جستجو ، شبکه های اجتماعی و نمایش - با 26٪ و 47٪ از پاسخ دهندگان دارای اولویت بالا ارزیابی می شوند.

تبلیغات اینترنتی

اولویت های آینده شامل مناطقی است که در حال حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند - IOT ، audio ، VR ، AR. برنامه سه ساله بر اهمیت مداوم داده ها و برنامه ها و همچنین اهمیت فزاینده بازاریابی تأثیرگذار تأکید داشت. پنجاه درصد پاسخ دهندگان گفتند که داده ها منطقه ای است که به طور چشمگیری افزایش می یابد ، با نرم افزار خودکار با همان معیار 27٪ در رتبه دوم قرار می گیرد و بازاریابی اینفلوئنسر از 11٪ پشتیبانی را به خود جلب می کند.

برعکس ، به نظر می رسد تبلیغات برتر ، هیستری فعلی در مورد مقیاس انتقال به مسکن را رد می کنند. آنها فقط یک منطقه را نشان دادند که در آن شرکت بیش از برون سپاری ، اجرای سریع و کم هزینه خلاقیت در شرکت وجود دارد. سایر مناطق احتمالاً تحت تأثیر مسکن شامل بازاریابی محتوای فرم کوتاه و بازاریابی تأثیرگذار است.

آژانس ها احتمالاً از افزایش هزینه ها در مناطقی مانند خرید رسانه های سنتی که 45٪ انتظار دارند هزینه های قابل توجهی بیشتر و 30٪ برای هزینه های بیشتری در دوازده ماه آینده هزینه کنند ، بهره مند می شوند. مناطق دیگری که احتمالاً کمتر تحت تأثیر مسکن شبانه قرار خواهند گرفت شامل خلاقیت بزرگ بلیط ، برنامه ریزی رسانه های سنتی ، استراتژی خلاقانه و جستجوی خودکار است که بیش از 50٪ پاسخ دهندگان انتظار دارند بیشترین هزینه ها را در خارج از کشور داشته باشند.

سرانجام ، شرکت کنندگان همچنین چشم انداز خود را برای پنج سال آینده برجسته کردند:


تبلیغات نیاز به متقابل دارند: هفتاد و هفت درصد از جمله "در آینده ، آگهی نیاز به مبادله ارزش / متقابل دارد" را پشتیبانی می کنند.
مارک های DTC الهام بخش است: دومین عبارت معروف "مستقیم به مارک های مصرف کننده است که به تبلیغ دهندگان سنتی بزرگ القا می کند تا روش های جدید و بهتری برای ارتباط با مخاطبان خود پیدا کنند." 34٪ کاملاً موافق و 39٪ نیز تا حدودی موافق بودند.
تبلیغات سنتی اینجا هستند تا بمانند: پاسخ دهندگان عمدتاً با این فرض که در عرض پنج سال تبلیغات متداول وجود نداشته باشد ، مخالف هستند. فقط 8٪ کاملاً با این جمله موافق هستند: "با نگاهی به پنج سال آینده ، می توانم جهانی را بدون قالب های تبلیغاتی سنتی تصور کنم." 28 درصد به شدت مخالف و 34 درصد به شدت مخالف بودند.

چه فرقی دارد.
بازاریابان در مورد مشکلات خود وسواس دارند: 67 درصد موافقت کردند که این صنعت با هزینه های اولویت دادن به مصرف کننده ، وسواس خود را نسبت به مشکلات خود گرفته است.
هدف از برند اغلب فاقد اعتبار است: 65 درصد موافق این اظهار نظر هستند که بیشتر نمونه های هدف برند با توجه به اینکه فاقد اصالت هستند ، با مصرف کننده مطابقت ندارند ، 19 درصد کاملاً موافق هستند

"به عنوان یک صنعت ، ما اغلب تمایل داریم که روندهای کلی جدید را اغراق کنیم ، بنابراین این یک گل سرسبد مفید از بسیاری از بهترین مارک های جهان است. خوش بینی زیادی در مورد اثر بخشی برخی سهام پاسخ مستقیم وجود دارد ، اما مارک ها به طور فزاینده ای با مشکلات ازدحام و انسداد مواجه هستند. تبلیغات و کاهش دسترسی و اعتماد به تبلیغات. "مدیر عامل WFA استفان لورک گفت:" همچنین یک یادآوری جدی وجود دارد که علی رغم صحبت در مورد مسکن ، شرکای آژانس شرکای مهم در دستیابی به اهداف برند باقی می مانند. "

"آنچه ما از این نظرسنجی دور می کنیم این است که ما نیازهای کوتاه مدت و ایجاد مارک را در بلند مدت متعادل می کنیم. البته ، ما باید آتش را ادامه دهیم. و همچنین ما نیاز به جنگل کاری مجدد با تمرکز بر آینده داریم. تبلیغات با افزایش پیچیدگی مخاطبان و رسانه ها تغییر می کند. رسانه و فناوری ما باید درختانی مناسب برای تغییرات آب و هوایی پرورش دهیم. "مارک کربس ، مدیر ارشد بازاریابی گروه اکونومیست" گفت: "ما باید موانع آتش سوزی ، سیستم های آبیاری ایجاد کنیم و نهال های خود را برای یک صنعت غنی و پر رونق پرورش دهیم."

منبع سایت



:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی چیست , تبلیغات اینترنتی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

گزارش های تحقیقات بازاریابی زمینه را برای توسعه استراتژی های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی موثر فراهم می کند. می توان بین موضوع تبلیغات ، مارک تجاری ، ارتباطات ، تبلیغات آنلاین ، بازاریابی مستقیم ، بازاریابی از طریق ایمیل ، رویدادها ، تبلیغات ، روابط عمومی و تبلیغات چاپی یکی را انتخاب کرد.

تبلیغات نوعی ارتباط است که برای تأثیرگذاری بر مخاطب استفاده می شود. پیام های تبلیغاتی معمولاً خدمات ، محصولات ، ایده ها ، افراد و شرکت ها را تبلیغ می کنند. تبلیغات وسیله ای برای تبلیغات تجاری است که ممکن است در تبلیغات هواپیمایی ، مبلمان خیابانی ، صفحه مسافر ، بیلبوردها ، نوشته ها ، آگهی ها ، صفحه های دیواری ، تابلوها ، تاکسی ها ، صفحه مسافر ، تلویزیون ، روزنامه ها ، رادیوها ، سکوهای مترو و بیلبوردها باشد. تبلیغات انسانی و مکانهایی رپورتاژ آگهی که سازمانها و حامیان مالی مایل به پرداخت هزینه برای ارسال پیام هستند. انواع دیگری از تبلیغات مانند تبلیغات مطبوعاتی در مجلات و روزنامه ها نیز وجود دارد. نمونه ای از تبلیغات مطبوعاتی ، تبلیغات در بخش طبقه بندی شده روزنامه است. تبلیغات بیلبورد موبایل غالباً یک صفحه بیلبورد یا صفحه دیجیتال است که روی وسیله نقلیه در حال حرکت نصب می شود. تبلیغات یا تبلیغات چریکی هنگامی تغییر می یابد که از یک مارک یا محصول در یک مکان بزرگ تفریحی استفاده شود. به عنوان نمونه ای از این موارد می توان به مواردی اشاره کرد که نوشیدنی های غیر الکلی ، ساعت یا جفت کفش ورزشی در یک فیلم سینمایی پرطرفدار نمایش داده می شود. تبلیغات درون فروشگاهی شامل تبلیغات در فیلم های فروشگاهی ، راهروها و داخل گاری های فروشگاه خرده فروشی است.

تبلیغات افراد مشهور از قدرت پول ، شهرت و محبوبیت برای تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان استفاده می کنند. با این حال ، اگر مشهور ناخواسته باشد ، گاهی اوقات استفاده از یک فرد مشهور می تواند به برند آسیب برساند. تبلیغات غیر تجاری شامل گروه های مذهبی ، احزاب سیاسی ، نامزدهای سیاسی و گروه های علاقه خاص است. موسسات غیرانتفاعی غالباً براساس تبلیغات رایگان یا تبلیغاتی در قالب یک آگهی عمومی خدمات ارائه می شوند. اطلاعیه های خدمات عمومی استفاده می شود o مردم را در بسیاری از موضوعات غیر تجاری مانند ایمن سازی فلج اطفال ، اچ آی وی ، بازیافت و محافظت از محیط زیست به مردم آموزش و انگیزه دهید.

روند فعلی در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
تبلیغات آنلاین و آفلاین در کل در حدود 474 میلیارد دلار در سال 2010 شامل روزنامه های محلی ، روزنامه های محلی ، رادیو محلی ، وب سایت های محلی ، تلویزیون محلی ، نامه های مستقیم ، بیلبوردها و غیره است.

وقتی به تبلیغات محلی نگاه می کنیم ، عنصر مورد علاقه در واقع تبلیغات جستجوی محلی پولی است که بسیار کوچک هستند اما به سرعت رشد می کنند. پیش بینی درآمد جهانی تبلیغات آنلاین 71 میلیارد دلار است. پیش بینی درآمد تبلیغات تلویزیون جهانی برای سال 2011 - 169 میلیارد دلار. درآمد تبلیغات روزنامه 80 میلیارد دلار از سال 2011 بود. درآمد تبلیغات مجله جهانی 36 میلیارد دلار در سال 2011 بود. طبق تحقیقات بازار ، پیش بینی درآمد تبلیغات پخش جهانی حدود 30 میلیارد دلار است. پیش بینی جهانی درآمد تبلیغات در فضای باز 26 میلیارد دلار و کل کاربران اینترنت در سراسر جهان از سال 2010 1.97 میلیارد دلار است. بر اساس پیش بینی تحقیقات بازار در سال 2013 ، تبلیغات جهانی موبایل 13.0 میلیارد دلار ارزش گذاری می شود.

انتظار می رود جستجوی محلی با پرداخت سریعترین رده رشد داشته باشد که تقریباً دو برابر شده و به 1.8 میلیارد دلار رسیده و تقریباً یک چهارم هزینه تبلیغات آنلاین محلی را نشان می دهد. ایمیل محلی 54٪ افزایش می یابد و به 233 میلیون دلار می رسد ، در حالی که بنرها و لیست های محلی 18.4٪ به 5.6 میلیارد دلار افزایش می یابد. تا 2010-2011 ، انتظار می رود که جستجوی محلی و ایمیل نیمی از بازار تبلیغات آنلاین محلی را تشکیل دهد. با این وجود ، محققان بازار با نزدیک شدن به 10 میلیارد دلار ، در عرض چهار سال انتظار دارند که تبلیغات آنلاین محلی مسطح یا کاهش یابد.

اندازه بازار جهانی تبلیغات علی رغم رکود اقتصادی همچنان در حال رشد است. در سراسر جهان تبلیغات در کل 496.9 میلیارد دلار در سال 2011 هزینه شده است ، در حالی که این مبلغ 475.7 دلار در سال 2010 از 475.7 دلار در سال 2010 بوده است. نرخ رشد تا حدودی کند شد ، با رشد 4.5٪ در سال 2011 در مقابل نرخ رشد 5.8٪. ٪ در سال 2010. این هزینه تبلیغات شامل طیف وسیعی از رسانه های تبلیغاتی از جمله لیست دایرکتوری ها ، تبلیغات آنلاین ، تبلیغات مجله ، روزنامه و تبلیغات در فضای باز مانند بیلبوردها ، تبلیغات رادیویی و تبلیغات تلویزیونی است.

اندازه بازار تبلیغات آنلاین نقش زیادی در این تعداد زیاد دارد. تبلیغ کنندگان 80.2 میلیارد دلار در جهان در سال 2011 هزینه می کنند که 17.2 درصد رشد نسبت به سال گذشته است.

بازیگران اصلی در بازاریابی و تبلیغات hdkjvkj
با نزدیک به 500 میلیون دلار هزینه تبلیغات در سال جاری ، چه کسانی بیشترین هزینه را در این زمینه دارند؟ طبق تحقیقات رسانه ای ، پروکتور و گمبل با هزینه 1.3 میلیارد دلار بزرگترین تبلیغ دهنده در ایالات متحده از ژانویه تا ژوئن 2011 بود. پس از آن AT&T با 1.1 میلیارد دلار قرار دارد. سایر تبلیغ کنندگان عمده عبارتند از: جنرال موتورز (924 میلیون دلار) ، Comcast (884 میلیون دلار) ، Verizon (808 میلیون دلار) ، Pfizer (633 میلیون دلار) ، L'Oreal USA (626 میلیون دلار) ، کرایسلر (621 میلیون دلار) ، Time. وارنر (18 میلیون دلار) ، جانسون و جانسون (589 دلار).

https://smallbusiness.chron.com/write-report-advertising-campaign-11809.html

دیگران مانند ویدن + کندی ، کرافت ، فورد ، مولن ، ویواکی ، آزمایشگاه های خلاق Google و Horizon.

رپورتاژ آگهی سایت فارسی کلاب

60i ، BBDO و GroupM در میان دیگران که با موفقیت برخی از مبارزات تجاری برنده را ایجاد کرده اند.

وقفه زمانی 30 ثانیه ای بین برنامه های تلویزیونی امروزه فضای بسیار مطلوبی برای اکثر شرکت های تبلیغاتی است. بینندگان تلویزیون بسیار تحت تأثیر تبلیغات تصویری و چاپی قرار می گیرند ، بنابراین مصرف کنندگان محصول را گسترش می دهند. شرکت های زیر در ارائه امکانات تبلیغاتی به مشتریان خود فعالیت می کنند. انواع مختلفی از خدمات تبلیغاتی وجود دارد که توسط شرکت ها ارائه می شود. لیست 10 شرکت تبلیغاتی معروف در جهان عبارتند از: Ameredia ، Arnold Worldwide ، BBDO ، Doyle Dane Bernbach ، Goodby Silverstein & Partners، N.W. Ayer & Son ، Ogilvy & Mather ، Saatchi ، Saatchi ، اطلاعیه های مشارکت ، Wieden + کندی.



:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

یکی از اعتقادات مردم ایران زندگی شخصی و تقدس آنهاست که باعث شده معماری ایرانی درونی شود. معماران ایرانی با چیدمان اندامهای ساختمان در اطراف یک یا چند واحد میانی ، ساختمان را از جهان خارج جدا کردند و تنها مقدمه ای این دو را به هم پیوند می داد.

معماران ایرانی با چیدمان اندامهای ساختمان در اطراف یک یا چند واحد میانی ، سازه را از جهان خارج جدا کردند و تنها مقدمه ای این دو را بهم پیوند داد. خانه های درونی شده در آب و هوای گرم و خشک مانند بهشتی در قلب کویر است ، فضایی داخلی مانند یک آغوش گرم بسته شده و از هر طرف رو به داخل دارد.

تزئینات بیرون بیشتر از داخل بود. همچنین معماران به طور درونگرا از ساختارهای برون گرا مانند غرفه های بین باغ ها حمایت کرده اند. غرفه ها ساختمان هایی برون گرا بودند که در اطراف آنها باز بودند و از هر طرف باز می شدند. این مورد در بیشتر خانه های غرب یا شرق آسیا وجود دارد.

ویژگی غیر قابل انکار معماری آثار و بناهایی مانند خانه ها ، مساجد ، مدارس ، خوابگاه ها ، حمام ها و ... مربوط به ماهیت درون گرایانه آن است که ریشه عمیق در مبانی و اصول اجتماعی - فلسفی این کشور دارد.

بحث و جدال در صدد حفظ حریم محیطی است که در آن شرایط جسمی ، با پشتیبانی از فکر ، مشاهده و عبادت برای رسیدن به سرچشمه و یافتن آرامش و آرامش اصلی در درون خود ، به نظم هماهنگ و گذشته رسیده است. معمولاً مبتنی بر اندیشه شرقی و در کشورهای اسلامی است. جوهر فضا در داخل است و حیاط داخلی پایه فضا است.

از سهل انگاری بپرهیزید
در معماری ایرانی آنها سعی کردند در ساخت و ساز بیهوده کار نکنند و از اسراف پرهیز کنند. این اصل قبل و بعد از اسلام رعایت شده است. در قرآن آمده است: "م Belمنان کسانی هستند که در اطراف باطل هستند."

در زیگورات چغازنبیل از سال 1250 قبل از میلاد استفاده از کاشی دیده می شود. در این ساختمان دیوارها با کاشی های آبی پوشانده شده اند. از آنجا که پاهای دیوار در هنگام حرکت بیشتر مردم بود و به دلیل آسیب دیدن آجرها از باران ، نمای ساختمان را با آجر می پوشاندند.

آنها همچنین از کاشی ها در گنبدها استفاده می کردند و آنها را پر از الگو می کردند. ترمیم و بازسازی این قطعات کاشی رنگی راحت تر بود. کاشی عمر طولانی ندارد و بعد از مدتی به خصوص در مکانهایی که برف و یخ وجود دارد می ریزد و فرو می ریزد. اگر روش یکنواخت باشد ، بازیابی قسمت برداشته شده دشوار است و کار دو رنگ است. اما وقتی تکه تکه و چند رنگ باشد راحت تر است.

در مرکز مردم
افراد متمرکز به معنای مشاهده مطابقت بین ساخت اعضا و اعضای بدن انسان و توجه به نیازهای او در کارهای ساختمانی است. در ایران ، مانند هرجای دیگر ، معماری هنری به زندگی بستگی دارد. . عرض اتاق خواب به اندازه تخت خواب است و جداسازی طاقچه به حدی است که با نشستن و ایستادن به راحتی قابل دسترسی است و از طرف دیگر سالن مهمان به اندازه ای جادار است که در آن جای می گیرد.

رضایت از خود
معماران ایرانی سعی کردند مواد مورد نیاز خود را از نزدیکترین مکانها بدست آورند و آنها را به گونه ای ساختند که نیازی به ساختن مکان دیگری نبود و "مستقل" بود. به این ترتیب کارهای ساختمانی با سرعت بیشتری انجام می شد و ساختمان "با طبیعت اطراف خود" سازگارتر می شد ، و هنگام بازسازی ، ساختار آن همیشه در دسترس بود.

کاخ تاچر در تخت جمشید

کاخ تاچر در تخت جمشید

معماران ایرانی معتقد بودند که ساختمان باید "بام هوارد" یا "ایدری" باشد (اینجا). به عبارت دیگر ، محصول باید در محلی باشد که ساختمان ساخته شده است و تا آنجا که ممکن است از امکانات محلی استفاده کند.

به عنوان مثال ، در ساخت تخت جمشید ، بهترین مورد از معدن نزدیک دشت مورگاو بدست آمده و با ارابه های چوبی به گیمرها منتقل شده است. این سنگ عمدتا برای پوشاندن دیوارهای سفید ضخیم مورد استفاده قرار می گرفت. ساختن گل رس نیز کار بسیار ساده ای بود.

به عنوان مثال ، در محله شارستن زمین تا عمق دو متری ساخته شده از خاک گل داودی خیسانده شده بود و در زیر آن ماده ای به نام ویولن سل یا کارشک وجود دارد که یک لایه بسیار سخت است. معماران خشت را برداشته و با همان خاک بر روی لایه سخت بنا کردند.

بنابراین ، شاید انگیزه اساسی استفاده از قوس و گنبد در معماری ایرانی ، اعتقاد به "رضایت از خود" در ساخت باشد.

علم مواد
از کلمه "نیارش" در گذشته در معماری ایران بسیار استفاده می شده است. مرجع وی دانش استاتیک ، فن آوری ساختمان و علوم ساختاری (مواد) بود.

معماران گذشته به حمایت از ساختمان توجه زیادی نشان داده اند و آن را جدا از زیبایی نمی دانند. "Pimon" در هر مکانی که لازم بود همان اندازه میکرو بود. حذف فیمن نگرانی معمار را از بی ثباتی یا زشتی ساختمان راحت کرد ، همانطور که یک سفالگر نه چندان هنرمند در یک روستای دور افتاده می توانست از آن برای پوشاندن گنبد به همان شیوه معمار سابق هانوچ استفاده کند.

سبک معماری ایرانی قبل از اسلام

سبک فارسی تا قرن چهارم قبل از میلاد ، از جمله:
سبک پیش از پارسی تا قرن هشتم پیش از میلاد ، به عنوان مثال Chugzenbil
سبک مادی قرن هشتم تا ششم قبل از میلاد
آهیمانید در قرن ششم تا چهارم پیش از میلاد ، که از ظاهر آنها در شهرهای باشکوه برای مدیریت و اقامت استفاده می شد (مانند تخت جمشید ، سوسا ، آکواتان) ، (معابد ساخته شده برای عبادت و کنفرانس های اجتماعی (مانند معابد زرتشتیان) و مقبره هایی که برای بزرگداشت پادشاهان منقرض شده استفاده می شد (مانند مقبره کوروش بزرگ)
سبک خصوصی قرن چهارم قبل از میلاد تا آغاز اسلام ، که شامل طرح های زیر است:
دوره سلوکی شامل معبد Anaita ، ستون های سوراخ است
حریم خصوصی قلعه باستانی نسا
نمونه سونی: Cala Dukthar ، Kesera Arch ، Bishpor ، کاخ Servatens



:: برچسب‌ها: مهارت های مورد نیاز یک معمار ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

زمان می برد تا کاملاً مطمئن شوید حرفه ای که انتخاب کرده اید برای شما مناسب است یا نه. تصمیم گیری در مورد یک حرفه خاص به معنای تعهد مطلق است و وقتی متوجه می شوید که تصمیم اشتباه است ، ممکن است برای تغییر آن خیلی دیر باشد. شغل و کار تمام زندگی شما را پوشش می دهد ، بنابراین انتخاب صحیح را انجام دهید. البته این امر آنچنان که به نظر می رسد ترسناک نیست ، زیرا عواملی که در تصمیم گیری اولیه شما نقش دارند با گذشت زمان کمرنگ می شوند و اولویت های شما تغییر می کند.

معماری یک نمونه دقیق از کارهای هدفمند است ، زیرا در این حرفه فرد باید قبل از شروع کار ، تجزیه و تحلیل دقیق هزینه ها و مزایا را انجام دهد. این امر همچنین در انتخاب سخت ترین مشاغل اتفاق می افتد و شامل تجزیه و تحلیل قدرت فکر ، گذشته و خلاقیت است. بنابراین اگر می خواهید یک معمار باشید ، کاملاً به این کار متعهد باشید ، زیرا طراحی ساده ترین اتاق ها برای شگفت انگیزترین و دیدنی ترین ساختمان ها به زمان و فکر نیاز دارد.

یک معمار موفق باید از مهارت های یک مهندس و خلاقیت یک هنرمند برخوردار باشد و ضمن رعایت اصول معماری همه فرهنگ های گذشته ، محصول نهایی کار وی باید جذاب و کاربردی باشد. معماری و طراحی تنها عناصری هستند که بناهای تاریخی را به مناطق و ملل خاص متصل می کنند. هدف معماری فقط زیبایی نیست ، بلکه سالها طول می کشد تا یادگیری ، تمرین و تعهد مطلق اتفاق بیفتد. پس آیا حرفه معماران ارزش آن را دارد؟ آیا شما واقعاً شخصی هستید که می توانید ایده هایی بیابید ، و ببینید که آنها چگونه آن را شسته اند ، واقعاً سرگرم کننده است. آیا معماری برای حرفه شما مناسب است؟

هوش و استعداد
از معمار انتظار می رود دانش گسترده ای در زمینه های مربوط به ساخت و ساز داشته باشد. او کارهای مختلفی را انجام می دهد و با جنبه های ساختاری ، مکانیکی و الکتریکی کل مراحل ساخت آشنا است. بیایید صادق باشیم ، نقش یک معمار به هوش و استعداد نیاز دارد. هوشمند بودن به طور پیش فرض موفقیت در معماری را تضمین نمی کند ، اما نقطه شروع خوبی است. حتی درخشان ترین طراحی ها بدون محاسبات دقیق و صحیح و درک عمیق مواد و موارد ایمنی کارساز نخواهند بود. معماری یک ساختمان از ابتدا تا انتها به هوش و استعداد نیاز دارد.

خواندن! آیا معماری حرفه خوبی برای شماست؟
Photography عکاسی - معمار و آنچه شما باید بدانید
اعتبار دانشگاهی
انتخاب یک مدرسه یا دانشگاه معتبر برای موفقیت در معماری یک اصل است. بهترین راه برای کسب مهارت در این شغل انتخاب رشته کارشناسی یا کارشناسی ارشد در بهترین دانشگاه ها است. معمارانی هستند که مسیر کارآموزی را برای آموزش می گذرانند ، اما بسیار دشوار و نادر است و تقریباً هیچ راهی برای دستیابی به آن بدون استعداد و ارتباطات موفق وجود ندارد.

اولین چیزی که در یک حرفه معماری نیاز دارید این است که ریاضیات شما خوب باشد. یک تیم باتجربه مهارت های شما را شناسایی ، تشخیص ، تحسین می کند و شما را به سمت کارآموزی مرتبط و مشاغل پردرآمد راهنمایی می کند. توصیه می شود دانش خود را با یک برنامه تحصیلات تکمیلی پیشرفته ترکیب کنید که موقعیت عالی شما در بازار رقابت را تضمین می کند. حتی هنگام یادگیری ، یک معمار عالی باید از هر روندی پیروی کند و برای جلب توجه همه راه حل های ابتکاری ارائه دهد. Photography عکاسی - معمار و چیزهایی که باید بدانید
خلاقیت
به عنوان یک معمار ، ممکن است شما یک طراح را با خلاقیت و مهارت اشتباه بگیرید ، اما واقعیت این است که شما خودتان یک طراح هستید. خلاقیت یکی از مهمترین دارایی های شماست و شما باید از آن برای ایجاد برنامه های مهیج متناسب با شرایط ایمنی استفاده کنید. این فرمول موفقیت شماست! اینجاست که می فهمید یک حرفه پیچیده را انتخاب کرده اید ، یک حرفه جذاب که در آن مجبورید از هر دو نیمکره چپ و راست مغز خود استفاده کنید ، به این معنا که شما باید یک کارگر منطقی با شاهکارهای منحصر به فرد باشید. شخص را ایجاد می کند.٪ تصویر - معمار و آنچه او باید بداند
خواندن! دکوراسیون گرم و صمیمی به سبک کشور
کار گروهی
کار گروهی در دنیای معماری ضروری است. جادوی معماری فقط در دفتر کار شما اتفاق نمی افتد ، بلکه در یک میزگرد که کل تیم سازنده در آن بحث می کنند اتفاق می افتد. تصور کنید که در طراحی ساختمان که معمار و مهندس ساختمان با هم هماهنگ نیستند چه اتفاقی می افتد؟ اعضای تیم چگونه تصمیم می گیرند که چه کاری انجام دهند و چه زمانی این کار را انجام دهند؟٪ عکاسی - معمار و چیزهایی که باید بدانید
مهارت حل مسئله
آنچه شما باید از معماران موفق بیاموزید ، مهارت آنها در برخورد با انواع موضوعات است. مهارت ها به دلیل وجود مشکلات مختلفی که در روند ساخت آشکار می شوند ، ضروری هستند. از شما انتظار نمی رود که بالاترین دانش را در هر موضوع داشته باشید ، اما حداقل باید دانش کافی داشته باشید تا از فرد مناسب بخواهید تا در حل مشکلات به شما کمک کند. اگر به اندازه کافی از تیم خود یاد گرفته اید ، شانس خوبی دارید که می توانید خود را شکل دهید یا مشکلات ساختاری را حل کنید. علاوه بر این ، این مهارت توانایی شما را برای کنار آمدن با یک پروژه خاص تقویت نمی کند ، بلکه چیزی است که باعث افزایش اعتبار و حرفه شما می شود. Photography عکاسی - معمار و چیزهایی که باید بدانید
ارتباط با مردم
همانطور که گفته شد ، معماری کار اداری نیست! این به ارتباط زیادی با همکاران و مشتریان نیاز دارد. بنابراین به خاطر داشته باشید که کار با مردم چالش برانگیز است و باید به نیازهای خود توجه کنید تا بتوانید راه حل های صحیح را ارائه دهید. مردم ممکن است مردد و دقیق باشند. در این مرحله مهارت های ارتباطی شما کارساز است ، شما باید طرحی را در اختیار آنها قرار دهید که آنها را فراهم کند و در عین حال کارآمد و مقرون به صرفه باشد. خواه سعی کنید آنها را ترغیب کنید از خدمات شما استفاده کنند ، یا اینکه سعی کنید نظر آنها را درباره یک ایده غیر قابل تغییر تغییر دهید ، باید اعتماد به نفس کافی داشته باشید که آنها شما را با خود همراه کنند. بگویید "این شخص کار بلد است"! Photography عکاسی - معمار و آنچه باید بداند



:: برچسب‌ها: معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

برای سنجش اثربخشی کمپین های دیجیتال و درک سفر مشتری ، مشاغل غالباً با انواع شرکای فناوری همکاری می کنند. این امر معمولاً به مشاغل نیاز دارد تا کد JavaScript نوشته شده توسط این شرکا، ، که به عنوان برچسب های شخص ثالث نیز شناخته می شود ، را مستقیماً به سایت های خود اضافه کنند. اما هنگامی که برچسب های زیادی در سایت بارگیری می شود ، می تواند بر تجربه مشتری - و نرخ تبدیل اثر منفی بگذارد. علاوه بر این ، از آنجا که برچسب های شخص ثالث که مستقیماً در سایت اجرا می شوند ، می توانند دسترسی گسترده ای به اطلاعات وارد شده در این صفحه داشته باشند ، مهم است که مشاغل کنترل کنند که به چه اطلاعاتی می توانند به این برچسب ها دسترسی پیدا کنند.

برای کمک به رفع این چالش ها ، ما برچسب گذاری سمت سرور را به Google Tag Manager و Tag Tag 360 ارائه می دهیم. اکنون می توانید بسیاری از برچسب های شخص ثالث را از سایت خود به یک سرور جدید میزبانی کنید که در Google Cloud شما قرار دارد. صورتحساب. این بدان معنی است که وقتی مشتریان با یک صفحه در سایت شما ارتباط برقرار می کنند ، برچسب های شخص ثالث مستقیماً در ظرف سرور بارگذاری می شوند و نه در سایت. زمان بارگذاری صفحه سریعتر ، امنیت بیشتر برای داده های مشتری و کنترل های بیشتر داده ها برای شما فراهم می کند.

تجارب وب سایت سریعتر را به مشتریان خود ارائه دهید
هنگامی که شما برچسب های شخص ثالث را از سایت خود منتقل می کنید ، هنگام مراجعه مشتریان باید برچسب های کمتری بارگیری شود - که منجر به سرعت بارگذاری صفحه می شود. مطالعه جدیدی که اخیراً منتشر شده است نشان می دهد که کاهش زمان بارگذاری صفحه در سایت های تلفن همراه باعث افزایش سرعت پیشرفت در هر مرحله در قیف خرید برای همه مارک های مورد آزمایش شده است. در واقع ، برای سایت های خرده فروشی به طور متوسط ​​هر افت 0.1 ثانیه در سرعت موبایل ، میانگین سفارش را تقریباً 10 درصد افزایش می دهد.

به عنوان مثال یک خرده فروش تجارت الکترونیکی را در نظر بگیرید که با بسیاری از شرکای فناوری برای انجام کمپین های بازاریابی و اندازه گیری رفتار مشتری همکاری می کند. هر زمان که این خرده فروش می خواهد با شریک جدید خود کار کند ، به عنوان مثال مبارزات ایمیل مارکتینگ را انجام می دهد ، باید یک برچسب شخص ثالث جدید به سایت خود اضافه کند تا میزان موفقیت را بسنجد. در عوض ، خرده فروش می تواند برچسب جدید را در سرور سرور خود در مدیر برچسب قرار دهد. مشتری بارگذاری سایت خرده فروشی را انجام می دهد ، این برچسب بعد از بارگیری صفحه روی سرور اجرا می شود. این اجازه می دهد تا مشاغل بتوانند موفقیت کمپین خود را بدون تأثیر در تجربه مشتری اندازه بگیرند.

اطلاعات مشتری خود را ایمن کنید
وقتی مشتریان به صورت آنلاین به تجارت شما می پردازند ، اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات امن هستند و فقط شرکای مجاز قادر به دسترسی به آن هستند.

وقتی برچسب های شخص ثالث مستقیماً روی سایت شما اعمال می شوند ، این برچسب ها می توانند با سایر اطلاعاتی که مشتریان وارد سایت شما می کنند تعامل داشته باشند. با برچسب زدن سمت سرور ، برچسب های شخص ثالث را در یک ابزار سرور امن در پروژه Google Cloud خود قرار می دهید. این به این معنی است که برچسب های موجود در ابزار سرور شما فقط به اطلاعات ارسال شده به سرور دسترسی دارند و دیگر به اطلاعات وارد شده در سایت شما دسترسی ندارند. و از آنجا که این برچسب ها در ظرف سرور شما قرار دارند ، شما به اطلاعاتی که برچسب ها جمع می کنند و این اطلاعات از کجا ارسال می شوند ، دسترسی پیدا خواهید کرد.

رفتار برچسب های شخص ثالث را کنترل کنید
مدیر برچسب به شما امکان کنترل رفتار برچسب های شخص ثالث را با استفاده از نسخه جعبه ایمنی جاوا اسکریپت ، الگوهای برچسب آماده برای گالری الگوی جامعه و مدل مجوزها برای همه برچسب های شخص ثالث می دهد. همه این قابلیت ها از طریق برچسب گذاری سمت سرور همچنان در دسترس هستند.

هر برچیزی که به ظرف سرور خود اضافه کنید باید نحوه رفتار خود را بیان کند ، به عنوان مثال به کدام کوکی ها می توان دسترسی پیدا کرد یا از کجا می توان داده ها را ارسال کرد. و همچنین می توانید خط مشی هایی تنظیم کنید که به طور خودکار برچسب هایی را که مجاز به ساخته شدن هستند ، کنترل کنند. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام برچسب های جدید اضافه شده به ظرف شما از همان مجوزها پیروی می کنند تا در آینده نیازی به بررسی مداوم رفتارهای برچسب در آینده نباشد.

با برچسب گذاری سمت سرور شروع کنید
برچسب زدن سمت سرور اکنون برای همه حساب های Tag Manager و Tag Manager 360 در دسترس است. وقتی وارد حساب Tag Manager خود می شوید ، می توانید یک ظرف سرور جدید ایجاد کرده و آن را به یک حساب ابری جدید یا موجود متصل کنید. با استفاده از این راهنما می توانید درباره راه اندازی برچسب سمت سرور برای کسب و کار خود بیشتر بیاموزید. و اگر حساب Tag Tag ندارید ، می توانید به صورت رایگان یک حساب ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

همه ما اکنون و پس از آن نیاز به یک الهام خلاق داریم - و هیچ چیز از شرمنده آن وجود ندارد. وقتی از جولیان کازابلانکا ، ستاره افسانه ای The Strokes در مورد شباهت های بین تک آهنگ "آخرین نایت" و "دختر آمریکایی" تام بیتی سؤال شد ، وی یک پاسخ کوتاه صادر کرد: "بله ، ما آن را جدا کردیم. کجا بوده اید؟"

اگرچه این نگرش ناعادلانه نسبت به سرقت ادبی در پایه و اساس راک اند رول گذاشته شده است ، اما ما باید طبق قوانین اینجا در دنیای بازاریابی دیجیتال بازی کنیم. بنابراین ، در حالی که این مجموعه از نمونه های تبلیغاتی قابل توجه را مورد بررسی قرار می دهید ، لطفاً از رویکرد Casablancas خودداری کنید. پیدا کردن الهام یک چیز است. سرقت چیز دیگری است.

مثال بنر
لایک ها حتی اگر سرقت ادبی قابل قبول باشد ، این بنر نیست که بخواهید از آن تقلید کنید.

هر نمونه تبلیغ بنر با تفکیک سریع آنچه " خرید رپورتاژ آگهی " باعث می شود کار کند (به نظر من) همراه است. شما به چند موضوع توجه خواهید کرد: تنوع و اثربخشی مقایسه های کنار هم ، قدرت عاطفی تصاویر ، نیاز به تضعیف سوء ظن و غیره.

بیایید به آن برویم!

24 نمونه آگهی که همه از آنها می توانیم یاد بگیریم
1. دانشگاه ایالتی Bridgewater
نمونه ای از تبلیغ بنر از Bridgewater
بیایید صادق باشیم: CTR برای این تبلیغ احتمالاً بسیار پایین است. هیچ کس برای ثبت نام در کلاس های کالج ، خواندن یک پست وبلاگ را متوقف نمی کند. اما این اشکالی ندارد - بازاریابان BSU قصد ندارند کلیک کنند. در عوض ، آنها به دنبال برداشت (معنی دار و ماندگار) هستند.

این یک نمونه عالی از نسخه تبلیغاتی بنر است که انتظارات را به فکر می اندازد. شاید فقط من باشد ، اما وقتی به این تبلیغ نگاه می کنم ، نمی توانم کمک کنم اما فکر می کنم: بعدش به نظر من چه خواهد بود؟ ناگهان ، من خودم را در یک کلاس تصویر می کنم. اگرچه من روی این تبلیغ کلیک نکرده ام ، اما هیچ انکاری وجود ندارد که بتوان آن را به خاطر آورد. بعضی اوقات ، همه چیز مهم است.

2. دانشگاه آزادی
نمونه آگهی تبلیغاتی از دانشگاه آزادی
در اینجا ما یک مثال دیگر از یک تبلیغ کننده در آموزش عالی داریم - یک مثال مؤثر به دلایل کاملاً متفاوت. اول ، من تصویر سمت چپ تبلیغ را می پسندم. من فکر می کنم این احساس جامعه را به وجود می آورد ، بخشی از چیزی بزرگتر از شماست. هرگز قدرت یک تصویر ساده را دست کم نگیرید.

دوم ، متن به شکایتی رایج در مورد دانشکده به صورت آنلاین می پردازد: نتواند مزایای یک دانشگاه سنتی را تحویل دهد. با اطمینان به دانشجویان آینده نگر که از انعطاف پذیری کلاس های آنلاین و مزایای یک کالج فیزیکی برخوردار می شوند ، بازاریابان Liberty به طور موثری برخی از شبهات پیرامون پیشنهاد خود را از بین می برند.

3. AutoZone
نمونه ای از بنر تبلیغاتی از AutoZone
جابجایی چرخ دنده ها (zing) به یک صنعت کاملاً متفاوت ، در اینجا نمونه ای از تبلیغ بنر از AutoZone را داریم. با اشاره به یک نقطه درد خاص ، محصولات یا خدمات شما کاهش می یابد ، راهی عالی برای نوشتن تبلیغات است. در این حالت ، سناریو بسیار مرتبط با دیدن چراغ موتور چک در پشت سر زشت آن است. تقلید رپورتاژ تبلیغاتی از این روش راهی عالی برای جلب توجه مشتریان بالقوه است.

جایزه برای تلاشهای جغرافیایی خود به AutoZone اشاره می کند. آنها با تهیه آدرس و ساعات کاری یک فروشگاه در نزدیکی ، احتمال جابجایی را بسیار بالاتر می کنند.

4. سرمایه یک
سرمایه یک
برای فهمیدن دلیل موفقیت آمیز بودن این آگهی Capital One نیازی به مدرک طراحی گرافیک ندارید: این طراحی شده است که از فاصله 5 برابر روی صفحه نمایش استفاده کند. مانند تیم Bridgewater State ، افرادی که این برنده را کنار هم قرار می دهند می فهمند که کلیک همه چیز نیست. حتی اگر روی دکمه "یادگیری بیشتر" کلیک نکنید - آنها را به دلیل استفاده از CTA کم فشار اعتبار دهید ، نه چیزی که مانند "امروز ثبت نام کنید" - به یاد داشته باشید که Capital One نرخ پس انداز 5 برابر بالاتر از میانگین ملی را ارائه می دهد.

پاداش برای پیوند نسخه و عکسهای آنها به فصل بسکتبال به Capital One اشاره دارد.

5- برادران بزرگتر ، خواهران بزرگتر

https://www.tf1.fr/tf1/grands-reportages
نمونه آگهی تبلیغاتی از خواهران بزرگ برادران بزرگ
این نمونه تبلیغی از بنرهای بزرگ خواهران بزرگ کاملاً نشان می دهد که چگونه استفاده از تصاویر می تواند تأثیر عاطفی مواد بازاریابی شما را تا حد زیادی بالا ببرد. به نظر می رسد واضح است ، اما این تبلیغ بسیار عالی عمل می کند زیرا تصاویر به چشم انداز این امکان را می دهند که بتوانند خود را به عنوان برادران و خواهران بزرگتر کار کنند.

در جای دیگر ، من فکر می کنم انتخاب CTA آنها - "شروع چیزی" - بسیار جذاب است. این احساس واقعی استقلال را به شما می دهد ، درست است؟ فقط با دو کلمه ، تبلیغ کننده یک پیام شگفت انگیز را ارسال می کند: شما این قدرت را دارید که در این دنیا تغییری ایجاد کنید.

6. نیسینو
مثال بنر از nCino
کسانی که در فضاهای رقابتی کار می کنند اهمیت تأسیس اقتدار شما به عنوان یک برند را درک می کنند. این دقیقاً همان کاری است که تیم بازاریابی nCino در اینجا با عنوانی انجام می دهد: "رهبر جهان در نرم افزار Cloud Banking". این یک حرف جسورانه است - و آن چیزی است که باعث می شود نام تجاری nCino در ذهن شما گیر بیفتد.

منبع سایت رپورتاژ



:: برچسب‌ها: بنرهای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

Moz Pro شبکه جدیدی از استخدام کنندگان را برای آزمایش محرک بحث تشکیل می دهد. البته به رغم همه مقیاس های قدرتمندی که حساب MOZ Pro می تواند از آن برخوردار باشد ، هیچ کس مناسب برای کل نیست. از خواندن این منشور می توان برنامه خرید حساب های موز Pro را تهیه کرد.

MOZ PRO چیست؟

MOZ Pro اگر محرک را برای بحث در اینترنت علیه گمرک اعمال می کنید ، می توانید از ابزارهای ویژه تحلیل برای ارزیابی ترتیب صفحات در هنگام بحث استفاده کنید.

دارای Moz و همچنین ابزارهای رایگان مانند Open Site Explorer و Keyword Explorer است که ممکن است شما را به میزان محدود استخدام کند. به عنوان مثال ، می توانید استدلال کنید که حداکثر 20 کلمه کلیدی در یک کلمه کلیدی در Keyword Explorer رایگان است اما می توانید در مقابل اشتراک شهری با قیمت 149 دلار حداکثر 5000 کلمه کلیدی را اضافه کنید.

می توانید MozBar را به مرورگر Google Chrome خود و همچنین ویژگی های اضافی اضافه کنید. اطلاعات MozBar مانند تسلط صفحه و ترتیب را به نتایج بحث اضافه کنید. این امکان وجود دارد که در صورت مطلوب بودن این طرح ، برای او مفید باشد که سریعاً آن را برای افرادی که علاقه مند هستند ، برگرداند.

شمارش جدولهای Moz Pro (مانند ابزارهای مدیریت قابل حمل و ابزارهای گفتگو مانند Rank Tracker ، سبک وزن و Grader در صفحه و غیره) را بدون اشتراک شهری نپردازید.

Moz Pro

ویژگی های حساب MOZ PRO چیست؟

آشنایی با وظایف Moz Pro برای تشویق محرک ها

 



:: برچسب‌ها: اکانت موز پرو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

چرا زنان نسبت به مردان شکم و ران بیشتری دارند؟
بدن زنان برای محافظت از جنین در دوران بارداری ، چربی بیشتری را در شکم و لگن ذخیره می کند. چربی های جانبی به صورت زیر جلدی هستند و دقیقاً زیر پوست شما قرار دارند و چربی های سرسختی محسوب می شوند که ذوب شدن آنها بسیار مشکل است. همچنین ، چربی شکمی که تا دور کمر کشیده می شود ، چربی سرسخت و زیر پوستی است که ذوب آن سخت است.

اگر دور کمر بیش از 89 سانتی متر (در زنان) و 102 سانتی متر (در آقایان) وجود داشته باشد ، چربی احشایی اضافی دارید. این نوع چربی خطرناک است و ترکیبات ترشحی و اندامهای داخلی بدن را پوشانده و می تواند منجر به بسیاری از مشکلات مانند بیماری های قلبی شود.

از آنجا که چربی احشایی از نظر متابولیکی فعال تر است ، سریعتر به ورزش پاسخ می دهد. وقتی فرد به کمک ورزش و رژیم غذایی شروع به کاهش وزن می کند ، چربی ویروسی در شکم سریعتر از چربی زیر جلدی ذوب می شود.

برای لاغر شدن در شکم و ران ، هم باید ورزش کنید و هم رژیم بگیرید
برای سوزاندن چربی زیر جلدی باید رژیم غذایی را برای کاهش وزن و تمرینات قدرتی با چربی سوزی ترکیب کرد ، که در اینجا توضیح داده شده است.

مصرف کالری را محدود کنید
از لیست کالری مواد غذایی استفاده کنید
میزان کالری روزانه خود را با استفاده از لیست کالری به مدت یک هفته محاسبه کنید. در این دوره نیازی به پیروی از رژیم غذایی خاصی نیست و قادر خواهید بود رژیم غذایی عادی خود را حفظ کنید. این محاسبه پایه و اساس تغییر رژیم غذایی شماست.

این لیست می تواند به شما بگوید چه مقدار کالری در هر روز مصرف می کنید و کدام غذاها آنقدر سرشار از کالری هستند که می توانید آنها را از رژیم غذایی خود حذف کنید.


مقدار هر وعده غذایی ، میان وعده ، کالری و نوشیدنی یا غذاهای پر کالری که می خورید را رعایت کنید و در این نزدیکی ستاره کنید. این لیست می تواند آغاز برنامه کاهش وزن شما باشد.
بعد از شروع رژیم غذایی لیستی از کالری نگه دارید. مطالعات نشان داده اند افرادی که دائماً میزان کالری مصرفی خود را بررسی می کنند ، در رژیم های کاهش وزن طولانی مدت موفق تر هستند.
میزان کالری روزانه خود را به 500 کالری محدود کنید.
با کاهش مقدار غذایی که می خورید ، می توانید به بدن خود سیگنال دهید تا از چربی های ذخیره شده (معده و بال) استفاده کند.

برای کاهش وزن و کاهش چربی ذخیره شده در بدن ، به خصوص شکم و ران ، باید کالری دریافتی بدن را کاهش دهید. با گذشت زمان ، این کاهش کالری منجر به کاهش وزن می شود.
به طور کلی ، مصرف فقط 500 کالری در روز باعث می شود فرد در هر هفته پوند وزن خود را از دست بدهد. متخصصان تغذیه معتقدند که این یک روش مطمئن و مطمئن برای کاهش وزن است.
لیست غذاهای کالری به شما کمک می کند دریابید که کدام غذاها کالری بیشتری دارند و با حذف آنها از رژیم غذایی می توانید روزانه 500 کالری دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: خواص توت فرنگی برای لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

ناگهان تریاک را ترک کرد
در این روش فرد به طور ناگهانی استفاده از تریاک را در خانه متوقف می کند و هیچ جایگزینی ندارد. به این روش نیز روش Yabui گفته می شود. ترک خانه به طور ناگهانی می تواند عواقب بسیار جدی داشته باشد. عوارضی مانند صرع با تشنج و غش ، حمله قلبی ، سکته مغزی ، توهم و توهم.

 

از روش اعتیاد به مواد افیونی به روش سنتی خودداری کنید
بسیاری از افراد نیز سعی می کنند به تدریج از شر اعتیاد خود خلاص شوند. با استفاده از این روش باید میزان مصرف روزانه یا هفتگی خود را کم کنید تا به تدریج به صفر برسد. این یکی از متداول ترین روش ها برای خلاص شدن از شر تریاک در خانه است. اگرچه این روش نسبت به روش قبلی مؤثرتر است؛ با این وجود ، همیشه می توان به مصرف بازگشت. اگر یک مزیت تریاک توسط یک مشاور کنترل شود ، استفاده از روان درمانی نیز می تواند از احتمال عود جلوگیری کند.

 

رفع اعتیاد به تریاک در خانه: با استفاده از دارو امکان پذیر است
بدون نیاز به بستری در بیمارستان ، می توان از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شد ، اما به هیچ وجه نباید داروهای مورد استفاده برای این منظور بدون اطلاع و بدون نسخه پزشک مصرف شود. از جمله داروهای قطع مصرف می توان متادون و B2 را یافت. استفاده از متادون با دستورالعمل های مناسب و مشاوره نظارت شده روشی مؤثر و ایمن برای از بین بردن وابستگی به تریاک است. متأسفانه استفاده از متادون اعتیاد آور و اعتیاد آور است. به عنوان جایگزین ، متادون آسیب پذیری در مصرف مواد را کاهش می دهد و خطر ابتلا به ایدز ، هپاتیت ، تورم در بافت های بدن ، عفونت در استفاده از وسایل تزریق غیر استریل و رفتارهای مجرمانه برای به دست آوردن مواد مخدر را کاهش می دهد. همچنین وضعیت عمومی بیمار را بهبود می بخشد و علائم روانی ناشی از قطع درمان را کاهش می دهد.

 

از اعتیاد به تریاک در خانه با داروهای سنتی خودداری کنید
افراد معتاد به تریاک معمولاً در ساعات مشخصی از روز به مواد مخدر مراجعه می کنند. برای خلاص شدن از اعتیاد ، مرتباً از مواد مخدر استفاده کنید و آن را بی نظم کنید. در این حالت متوقف کردن تریاک آسان تر خواهد بود. در طب سنتی روش هایی وجود دارد که می توانید راحت تر از شر آن خلاص شوید.

برگهای آلوئه ورا را با عسل مصرف کنید
برای سهولت در شکست و کاهش علائم ترک ، می توانید ژل برگ آلوئه ورا را جدا کرده و آن را با عسل یا آب انگور مخلوط کنید. این مخلوط را هر 8 ساعت به مقدار یک قاشق مرباخوری میل کنید.

اسپند
ابتدا برگهای درخت پکن را باید خرد کرد. اما مراقب باشید که به دانه های صنوبر برخورد نکنید زیرا آنها سمی خواهند بود. سپس 2 تا 10 گرم پودر برگ پودر شده را در کف دست خود بریزید و مقداری دانه پیکان به آن اضافه کنید. آنها را با انگشت شست خود نرم کنید و بخورید. با استفاده از این روش می توانید بدون تنگی درد استخوان و خماری از مصرف تریاک را متوقف کنید.

مصرف گیاه Optimon
Optimon را می توان از عطرها تهیه کرد. 2 قاشق غذاخوری این پودر گیاه را با آب پنیر مخلوط کرده و روزانه آن را مصرف کنید. این گیاه باعث سم زدایی شده و معده و روده های معتاد را تمیز می کند. کشک به عمق بافت های بدن نفوذ کرده و باعث می شود عفونت کثیف و پوسیده بدن را ترک کند.

از بادکنک و ماساژ استفاده کنید
یک بالون هوای گرم برای بدن بسیار مؤثر است. شما می توانید بالون را به مدت 14 تا 19 جلسه در خانه یا مراکز درمانی سنتی انجام دهید. یک ماساژ جهانی با روغن سیاه دانه ، روغن زنجبیل یا روغن بادام تلخ نیز برای کاهش درد ناشی از ترک خوردگی بسیار مفید است. هر 7 جلسه بالون که انجام می دهید ، یک بار فنجان ها موثرتر هستند. می توانید فنجان های عمومی ، تب دار یا گوساله درست کنید.

مصرف روزانه نوشیدنی
تزریقاتی مانند تزریق گل بابونه ، تزریق گل شقایق ، تزریق کنجد ، تزریق مریم گلی مریم گلی ، تزریق آویشن و شما ، تزریق زردچوبه طبق نظر یک متخصص طب سنتی توصیه می شود. این نوشیدنی ها را هر روز به جای چای بنوشید و می توانید عسل و آب لیمو را به آنها اضافه کنید تا اثر آن بیشتر شود و طعم بیشتری پیدا کند.



:: برچسب‌ها: درمان کم کاری تیروئید از نظر دکتر روازاده درمان کم کاری تیروئید در طب سنتی درمان کم کاری تیروئید از نظر دکتر خیراندیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

1. روغن میخک یا قطعات

داروی خانگی برای درد دندان

 

ناخن یک روش درمانی سنتی برای بی حسی عصبی است. آنچولین (ترکیب شیمیایی اصلی میخک) یک ماده بی حسی طبیعی است.

 

نحوه استفاده: یک یا دو قطره روغن ناخن را روی پنبه بریزید و روی دندان درد قرار دهید. در مواقع حاد می توانید از پودر ناخن یا قطعات ناخن بدون مانع نیز استفاده کنید. ناخن را کمی آدامس کنید تا روغن آن خارج شود و آن را تا نیم ساعت روی دندان درد نگه دارید تا درد آن تسکین یابد.

 

احتیاط: این روغن را مستقیماً در دهان خود نریزید. ریختن روغن ناخن به طور مستقیم می تواند لثه های حساس را تحریک کرده و باعث درد بیشتر شود. همچنین مراقب باشید که روغن روی زبان یا قسمت های دیگر دهان خود نریزید.

 

حتما بخوانید: تغییر اندازه دندان های خود را در خانه با استفاده از 17 روش آسان و رایگان انجام دهید

2. پودر فلفل قرمز و زنجبیل

فلفل برای درمان خانگی دندان درد

 

فلفل قرمز و زنجبیل هر دو داروهای ضد درد دارند و به طور جداگانه قابل استفاده هستند. کپسایسین موجود در این دو دارو مانع از رسیدن پیام درد به مغز می شود.

 

طرز استفاده: هر یک از این مواد را به نسبت مساوی مخلوط کنید ، سپس آب کافی برای ایجاد خمیر اضافه کنید. یک توپ نخی درست کنید و در این ماده آن را بچرخانید و آن را روی دندان درد نگه دارید تا درد فروکش کند یا دیگر نتوانید سوزش را تحمل کنید.

 

احتیاط: سعی کنید این ترکیب را با لثه و زبان در تماس نگذارید.

 

3. تصفیه آب نمک

یک داروی خانگی برای تهیه آب نمک برای دندان درد

 

از آب نمک برای تمیز کردن ناحیه آلوده و بیرون ریز کردن آلودگی ها از منطقه استفاده می شود و التهاب را کاهش می دهد.

 

طرز استفاده: برای تهیه آب نمک ، یک قاشق غذاخوری نمک را در آب جوش حل کنید و بگذارید خنک شود. به مدت 30 ثانیه مقدار کمی شور یا شور را در دهان خود بگذارید. می توانید 2-3 بار این کار را تکرار کنید.

 

4- پراکسید هیدروژن

پراکسید هیدروژن برای درمان خانگی دندان درد

 

پراکسید هیدروژن باکتری هایی مانند آب نمک را از بین می برد ، اما از آب نمک قوی تر هستند زیرا می توانند باکتری ها را به طور مستقیم از بین ببرند. این راه حل به شما کمک می کند برای چند دقیقه از درد خلاص شوید ، به خصوص اگر دندان درد با تب و دهان بد دارید.

 

طرز استفاده: یک محلول 3٪ پراکسید هیدروژن را با مقدار مساوی آب مخلوط کرده و به مدت 30 ثانیه در دهان بگذارید ، سپس آن را بشویید و در آخر چندین بار آب را در دهان بگذارید و آنرا بریزید.

 

احتیاط: پراکسید هیدروژن یک ماده قوی است. اگر آن را با آب مخلوط نکنید ، دهان شما تحریک و تحریک می شود. شما همچنین نیازی به بلع آن ندارید ، در غیر این صورت مشکلات معده و روده را خواهید داشت. بنابراین ، پس از بازگشت پراکسید هیدروژن به دهان ، باید آب را روشن کرده و آن را بیرون بیاورید.

 

5- چای نعنا یا چای سیاه

چای نعنا یا سیاه برای درمان خانگی دندان درد

 

طرز استفاده: چای نعناع به همراه طعم دلپذیر آن ، برخی از خواص بیهوشی نیز دارد. یک قاشق چای خوری نعنا را درون یک لیوان آب جوش بریزید و بیست دقیقه خیس کنید. پس از خنک شدن چای ، دوباره آن را در دهان بگذارید ، می توانید آن را قورت دهید یا آنرا دور کنید.

 

چای سیاه پررنگ همچنین می تواند با کاهش التهاب در نتیجه تانن آن ، که باعث سرکوب می شود ، به کاهش درد دندان کمک کند. می توانید کیسه چای خیس شده را در کمی آب جوش روی دندان های دردناک قرار دهید.

 

6. یخ

یخ برای درمان خانگی درد دندان

 

نحوه استفاده: یک تکه یخ کوچک را در بسته بندی پلاستیکی و سپس در یک پارچه نازک قرار داده و به مدت 15 دقیقه روی دندان درد قرار دهید تا درد آن تسکین یابد. همچنین می توانید از بسته های یخ پزشکی در گونه نزدیک دندان درد استفاده کنید. همچنین طبق داستان های قدیمی ، اگر دست خود را با یخ ماساژ دهید ، درد دندان شما کاهش می یابد. هنگامی که اعصاب دست پیام سرد را به مغز ارسال می کنند ، ممکن است پیام درد را دور بزنند. به سادگی یک تکه یخ را در یک پارچه نازک بپیچانید و آن را روی ناحیه گوشتی بین انگشت شست و پیشانی بمالید.

 

حتما بخوانید: 14 ماده غذایی که باعث می شوند دندان شما طلایی شود

7. سیر

سیر برای درمان خانگی دندان درد

 

سیر مانند آنتی بیوتیک عمل می کند و رشد باکتری هایی که به دندان حمله کرده اند متوقف می شود.

 

نحوه استفاده: از سیر برای رفع درد دندان به دو روش قابل استفاده است. ابتدا می توانید یک میخک سیر خرد شده را با یک نوک نمک مخلوط کرده و آن را روی دندان ها قرار دهید. راه دوم جویدن یک یا دو میخک سیر است. این کار را دو تا سه بار در روز تکرار کنید.

 

احتیاط: استفاده از هر چیزی مانند سایر روش های دیگر در این مقاله موقتی است. بعلاوه ، سیر نمی تواند درد را کاهش دهد ، حتی به طور موقت ، هنگامی که درد دندان شما ناشی از عفونت نیست (مثلاً آنژین یا سندرم مفصل موقتی-پریودی). علاوه بر این ، مصرف سیر یکی از دلایل بوی بد دهان است.

 

8- عصاره وانیلی

عصاره وانیلی برای درمان خانگی درد دندان

 

الکل ، یکی از ترکیبات فعال عصاره وانیل ، معمولاً به عنوان بی حس کننده استفاده می شود. از طرف دیگر ، تخمین زده می شود که عطر وانیل اثرات تسکین دهنده و آرام بخش زیادی دارد ، این خواص می توانند به کاهش درد کمک کنند.

 

طریقه استفاده: انگشت را کمی با عصاره وانیل مرطوب کنید و اطراف آن را مالش دهید. همچنین می توانید چند قطره از آن را روی یک توپ پنبه بریزید و آن را روی دندان های خود قرار دهید. این کار را دو یا سه بار در روز تکرار کنید.

 

احتیاط: اگرچه مقدار الکل موجود در عصاره وانیل کم است ، اما همچنان الکل است. این روش مخصوصاً برای کودکان خطرناک است زیرا حتی مصرف مقادیر کمی الکل می تواند به آنها آسیب برساند و ناراحتی های جدی ایجاد کند.

 

حتما بخوانید: سفید کردن دندانها با خوردن تنها چهار غذای طبیعی و سالم

9. مار (مور)

داروهای خانگی برای دندان درد

 

شستشوی دهان با محلول میرر می تواند مفید باشد. مارمالاد سرکوبگر است و به همین دلیل به کاهش التهاب کمک می کند. میری همچنین باکتری ها را از بین می برد.

 

طرز استفاده: یک قاشق چایخوری پودر تلخ را در دو فنجان آب به مدت 30 دقیقه روی حرارت کم بجوشانید. سپس آن را صاف کرده و بگذارید خنک شود. یک قاشق غذاخوری از این محلول را در نصف لیوان آب بریزید و 5 تا 6 بار در روز دهان خود را با آن بشویید.

 

10. ابزار برای دندانهای حساس

یک مسواک نرم برای درمان خانگی دندان درد

 

اگر مشکل شما در مورد پوسیدگی لثه ها باشد ، درد غذای گرم و سرد که به دندان شما آسیب می رساند را به شدت کاهش می دهد. هنگامی که بافت لثه تخریب می شود ، عاج زیر مینای دندان در معرض محیط دهان قرار می گیرد. عاج یک قسمت حساس است و با تغییر دما واکنش نشان می دهد. از مسواک های نرم تر برای محافظت از بافت لثه باقی مانده و جلوگیری از آسیب بیشتر استفاده کنید.

 

11. آدامس

داروی آدامس خانگی برای درد دندان

 

هنگامی که یک دندان شکسته یا خالی در معرض ماده ترمیمی قرار دارد ، می تواند با آدامس پوشانده شود تا درد آن کاهش یابد. این همچنین می تواند با استفاده از یک دندان کامل که در حال از بین رفتن است ، انجام شودشما به دندانپزشک تا زمانی که چنین درمان چنین دندان هایی انجام نشود ، چیزی نخورید تا درد بیشتر نشود.

 

12. فشار

نقطه فشار یک روش خانگی برای درمان درد دندان

 

برای کاهش سریع درد دندان از تکنیک های طب سوزنی استفاده کنید. به مدت دو دقیقه ، نقطه را در قسمت پشت کف دیگر فشار دهید که در آن نوک انگشت شست و پیشانی قرار دارد. این اجازه می دهد تا اندورفین ها آزاد شوند (هورمون های تولید شده به خوبی در مغز). این روش برای مادران باردار محدودیتی ندارد.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو با حنا درمان ریزش مو با روغن زیتون درمان ریزش مو مردان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

تیک چیست؟
حرکات حرکاتی است که بیمار همیشه نمی تواند آن را کنترل کند. اغلب بیمار است
احساس نیاز یا نیاز به ایجاد حرکت و احساس پس از انجام آن را احساس می کنید
آرام شد. حرکات گاهی مختصر متوقف می شوند.
چوب ساج از:
• ناگهان و سریع
• تکثیر و کلیشه (همیشه یکسان)
• فقدان هدف یا ریتم
• ساده یا پیچیده باشید
یک تیک ساده به طور ناگهانی ظاهر می شود و معمولاً هفته ها یا ماه ها طول می کشد. رایج ترین
نکته های ساده ای برای حرکت شامل چشمک زدن ، بلند کردن ابرو ، بلند کردن شانه ، چرخش است
یا حرکات سریع سر و گردن. علائم صوتی ساده و معمولی عبارتند از: قطعات
گلو درد ، سرفه ، خروپف و خمیازه کشیدن.
حرکات پیچیده حرکت شامل حرکات هدفمند از جمله: احساسات ، تأثیرگذاری است
ضربه بزنید ، در یک الگوی خاص قدم بزنید یا در یک دایره قدم بزنید ، پرش ، لگد یا
مشت زدن متن های صوتی پیچیده عبارتند از: ایجاد صداهای پیچیده ، هجا های تکرار ،
کلمات یا عبارات (اکولالیا) و بندرت قسم می خورند (coprolalia.)
سندرم تورت چیست؟
سندرم Tourette (TS) ، همچنین به عنوان سندرم Tourette Jill Dale شناخته می شود ،
این اختلال است که معمولاً بین چهار تا شش سالگی شروع می شود و شدیدترین آن است
وضعیت او بین سنین 10-12 است. با این تعریف ، باید یک تست قبل از سن 18 سالگی انجام شود
سال را شروع کنید. کیکها در مردان بسیار بیشتر از خانمها است. بیماران مبتلا
ترکیبی از نکات صوتی و حرکتی را امتحان کنید که ساده یا پیچیده هستند
و قرار است Tritician بیش از یک سال به طول انجامد. اختلالات رفتاری ، شامل
اضطراب و وسواس ممكن است مربوط به نكات باشد.
دلایل کنه و کیک چیست؟
علت کنه و کیک مشخص نیست. نمک و کیک معمولاً ارثی است ، یعنی
او خانواده را به ارث برد.
آیا همه سندرم Tort of Ticks وجود دارد؟
همه افراد مبتلا به سندرم تیک از سندرم Tourette رنج نمی برند. برای آشنایی با کیک مورد نیاز خود
بیش از یک نوع کنه ، از جمله کنه های صوتی ، بیش از یک سال است. تیک زدن
معمول است که از هر 5 کودک یک تیک ، شیوع کیک را تجربه کند
خیلی کمتر.
آیا درمانی وجود دارد؟
اغلب نیازی به درمان نیست. درمان مهارت های حرکتی ، صدا و نکات
تورت بستگی به تأثیر تیک روی بیمار و تأثیرات روانی و اجتماعی وی بر وی دارد
او بیمار است. اگر تیک زدن با بیمار اختلال ایجاد نمی کند یا در اقدامات بیمار اختلال ایجاد نمی کند ،
ممکن است بیمار فقط به پشتیبانی ، آموزش و آرام بخش خوبی نیاز داشته باشد.
آموزش در اطراف بیمار می تواند باعث افزایش آگاهی و کاهش آسیب های اجتماعی شود
نیاز به مشارکت متخصصان مغز و اعصاب ، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی دارد
او بنابراین ، اعضای خانواده و معلمان باید بدانند که آمارها داوطلبانه نیستند
آنها می توانند با آشنایی با تشخیص ، مانع از بین رفتن کودک شوند.
در موارد زیر ، بیماران باید در مورد مراجعه به پزشک مراجعه کنند.
• ناراحتی قابل توجهی ایجاد می کند
زندگی روزمره یا فعالیتهای کودک را در مدرسه قطع کنید
• باعث انزوا و افسردگی اجتماعی می شود
مداخله جامع رفتاری برای تیک ها (CBIT) به عنوان درمانی برای بیماری شکنجه
او CBIT آگاهی را افزایش می دهد و پاسخی رقابتی به نیاز به تیک زدن ایجاد می کند
تأکید می کند اگر رفتار درمانی به تنهایی مفید نباشد ، داروهای خاصی ممکن است
مفید خواهد بود بنابراین ممکن است این دارو عوارض جانبی ناخواسته داشته باشد
بیماران باید از نزدیک با پزشک خود ارتباط برقرار کنند. این داروها شامل: کلونیدین ،
گوایفنسین ، کلونازپام یا سایر داروهای ضد اضطراب) ، به خصوص اگر بیمار باشد
اضطراب داشته باشید (و داروهای ضد روانپزشکی مصرف کنید) حتی اگر عوارض جانبی ایجاد شود
علاوه بر این ، جراحی برای بیمارانی که به داروها پاسخ نمی دهند
ممکن است عمل جراحی تحریک عمیق مغزی در نظر گرفته شود.
چرا سندرم Tourette یک اختلال عصبی محسوب می شود
گرفته است؟
اختلالات عصبی روانشناختی اختلالات عصبی است که بر رفتار تأثیر می گذارد
می دهند. بیش از 50٪ از بیماران مبتلا به شکنجه از علائم رفتاری مانند اختلال در اختلال رنج می برند
اختلال کمبود توجه بیش فعالی (ADHD) و اختلال وسواس فکری (OCD).
بیماران نیز ممکن است: افسردگی ، رفتارهای تکانشی ، اختلالات شخصیتی ، تروما
به عمد خودتان باشید و اختلالات خواب را تجربه کنید. درمان این اختلالات در
در دسترس است ، بنابراین بهتر است بیمار با پزشک خود مشورت کند.
کیک چه تاثیری در زندگی بیمار دارد؟
تیک ها معمولاً موقتی هستند. شیر و کیک با افزایش سن بهبود می یابد
بسیاری از بیماران در بزرگسالی کاملاً ناپدید می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()