نوشته شده توسط : amir

تعریف
وقتی افراد در مورد واژن صحبت می کنند ، معمولاً به ولوواکی که قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن است ، مراجعه می کنند. روده شامل موارد زیر است:

زایمان
باز شدن واژن
کلیتوریس
مجرای ادرار
واژن یک کانال عضلانی است که با اعصاب و غشاهای مخاطی پوشانده شده است. این رحم و دهانه رحم را به قسمت بیرونی بدن متصل می کند و این امر باعث قاعدگی ، مقاربت و زایمان می شود.

آناتومی و عملکرد
باز شدن واژن
دهانه واژن ، همچنین به نام هشتی واژن یا انترویتوس باز می شود ، باز شدن در داخل واژن است. در بین مجرای ادرار و مقعد قرار دارد. باز کردن جایی است که خون قاعدگی از بدن خارج می شود. همچنین برای به دنیا آمدن نوزاد و برای مقاربت جنسی استفاده می شود.

دیواره واژن
دیواره واژن از ماهیچه ای پوشیده شده در غشای مخاطی ، مشابه بافت موجود در دهان شما ساخته شده است. دیواره حاوی لایه هایی از بافت با الیاف الاستیک زیادی است. سطح دیواره نیز حاوی راگا است ، که پوستی از بافت اضافی است که اجازه می دهد تا مهبل (واژن) در طول رابطه جنسی یا زایمان گسترش یابد.

بافت های دیواره واژن در طول چرخه قاعدگی دچار تغییرات وابسته به هورمون می شوند. سلولهای موجود در لایه بیرونی بافت گلیکوژن را ذخیره می کنند. در طی تخمک گذاری ، این لایه ریخته می شود. گلیکوژن توسط باکتریها تجزیه می شود و به حفظ سطح pH برای محافظت از مهبل (واژن) در برابر باکتری ها و قارچ های بالقوه مضر کمک می کند.

پرده بکارت
پرده بکارت یک غشای نازک است که دهانه مهبل را احاطه کرده است. گرچه پرده بکارت می تواند از نظر شکل و اندازه متغیر باشد ، اما بیشتر آنها مانند نیمه ماه شکل دارند. این شکل به خون قاعدگی اجازه می دهد واژن را ترک کند.

وقتی کسی ابتدا مقاربت داشته یا چیزی را داخل واژن وارد کرده باشد ، پرده بکارت ممکن است پارگی کند. این همچنین می تواند در هنگام ورزش شدید اتفاق بیفتد.

اشکال و انواع خاصی از پرده بکارت می تواند در جریان قاعدگی ، پوشیدن تامپون یا مقاربت با یکدیگر اختلال ایجاد کند. این شامل:

پرده بکارت نامناسب. پرده بکارت ناقص کاملاً بازشوی مهبل را پوشانده و جریان قاعدگی را مسدود می کند. لازم است با جراحی جزئی ترمیم شود.
پرده بکارت ریزگرد. پرده بکارت ریزگرد یک غشای بسیار نازک است که تقریباً به طور کامل بازوی واژن را می پوشاند. جراحی جزئی برای ایجاد یک باز بزرگتر استفاده می شود.
پرده بکارت غشای پرده بکارت جداگانه شامل یک باند اضافی از بافت است که دو دهانه ایجاد می کند. با جراحی جزئی درمان می شود.

نمودار واژن
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واژن ، نمودار تعاملی 3 بعدی را در زیر کاوش کنید.


خبرنامه بهداشت
دو بار در هفته نامه سلامتی زنان ما را دریافت کنید
برای کمک به شما در بهتر بودن ، ما به شما صادقانه صحبت خواهیم کرد در مورد بدن زنان ، و توصیه های زیبایی ، تغذیه و تناسب اندام.

ایمیل خود را وارد کنید
حریم خصوصی شما برای ما مهم است. هرگونه اطلاعاتی که از طریق این وب سایت به ما ارائه می دهید ممکن است توسط ما در سرورهای مستقر در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرار گیرد. اگر با چنین قرارگیری موافق نیستید ، اطلاعات را ارائه ندهید.

شرایط واژینال
بسیاری از شرایط می تواند روی واژن تأثیر بگذارد. در اینجا نگاهی به برخی از موارد اصلی است.

واژینیت
واژینیت التهاب واژن ناشی از عفونت است. این می تواند علائم ناراحت کننده ایجاد کند ، مانند:

تخلیه
خارش
احساس سوزش
بسته به علت ، انواع مختلف واژینیت وجود دارد. متداول ترین انواع آن عبارتند از:

واژینوز باکتریایی (BV). BV یک عفونت باکتریایی است که از رشد بیش از حد باکتریهای واژن سالم ناشی می شود. این ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که چیزی در pH سطح واژن مانند دوش تغییر کند. BV یک عفونت مقاربتی نیست (STI) ، اما رابطه جنسی با یک شریک زندگی جدید یا چند شریک زندگی می تواند خطر ابتلا به فرد را برای ابتلا به آن افزایش دهد. BV ممکن است باعث ترشحات سفید یا خاکستری شود ، اما همیشه باعث ایجاد علائم نمی شود.
عفونت مخمر. عفونت مخمر واژینال هنگامی اتفاق می افتد که رشد بیش از حد نوعی از مخمر به نام کاندیدا آلبیکنس در مهبل وجود داشته باشد. عفونت های مخمر واژن بسیار شایع است. علائم این بیماری ممکن است شامل خارش ، التهاب و ترشح ضخیم و سفید رنگی باشد که ظاهر پنیر لپه دارد. عفونتهای مخمر معمولاً با استفاده از داروهای ضد قارچ بدون نسخه (OTC) قابل درمان هستند.
تریکومونیازیس تريكومونيازيس كه اغلب به عنوان "ترش" خوانده مي شود ، STI است كه توسط انگلي به نام Trichomonas vaginalis ايجاد مي شود. غالباً با بوی ماهی و همچنین سوزش و قرمزی باعث ترشحات سبز یا زرد می شود. با آنتی بیوتیک درمان می شود. برای جلوگیری از برقراری مجدد ، هر دو شریک باید تحت درمان قرار گیرند.
واژینیسموس
واژینیسموس باعث انقباضات غیر ارادی عضلات واژن می شود. اگر غیرممکن نباشد ، انقباض عضلات باعث دردناک می شود. اغلب از زمانی شروع می شود که شخصی برای اولین بار سعی در مقاربت داشته باشد.

هیچ دلیل واحدی وجود ندارد ، اما اغلب به آسیب جنسی گذشته یا عوامل عاطفی مرتبط است. از نظر برخی ، ترس از رابطه جنسی دردناک ناشی از واژینیموس باعث می شود ماهیچه ها حتی بیشتر منقبض شوند و منجر به درد بیشتر شوند.

STI ها
STI از طریق تماس جنسی منتقل می شود و می تواند در واژن تأثیر بگذارد و علائم آن از ترشحات تا زگیل تناسلی یا زخم ها ایجاد شود. برخی از STI ها علائمی ایجاد نمی کنند و فقط در حین غربالگری معمول مشاهده می شوند. STI های متداول شامل:

کلامیدیا
تب خال ناحیه تناسلی
سوزاک
زگیل ناحیه تناسلی
آتروفی واژن
آتروفی واژن باعث ایجاد T می شود



:: برچسب‌ها: سرطان واژن ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

خونریزی می تواند از هر قسمت از دستگاه گوارش (دستگاه گوارش [GI]) ، از دهان تا مقعد منشأ شود. خون به راحتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است (آشکار می شود) یا ممکن است در مقادیر خیلی کمی وجود داشته باشد تا قابل رویت باشد (مخفی). خونریزی غیرقانونی فقط با بررسی مدفوع با مواد شیمیایی ویژه یافت می شود.

خون ممکن است در استفراغ قابل مشاهده باشد (هماتیتس) ، که نشانگر منشأ خونریزی در دستگاه گوارش فوقانی ، به طور کلی مری ، معده یا قسمت اول روده کوچک است. در صورت استفراغ خون ، اگر خونریزی سریع و مداوم باشد ، ممکن است قرمز روشن به نظر برسد. از طرف دیگر ، خون استفراغ ممکن است ظاهر دانه های قهوه باشد و به دلیل خونریزی است که کند شده یا متوقف شده است. خون مانند دانه های قهوه به نظر می رسد زیرا تا حدی توسط اسید موجود در معده هضم شده است.

خون می تواند از راست روده نیز نشت کند:

به صورت مدفوع مشکی ، خاردار (ملنا)
به شکل خون قرمز روشن (هماتوژزی)
در مدفوع ظاهراً طبیعی اگر مقدار خون کمتر از چند قاشق چایخوری در روز باشد
هنگامی که خونریزی از مری ، معده یا روده کوچک حاصل شود خونریزی بیشتر می شود. رنگ سیاه ملنا از قرار گرفتن در معرض خون برای چند ساعت به اسید معده ، آنزیم ها و باکتری هایی که به طور معمول در روده بزرگ وجود دارند ، ناشی می شود. پس از متوقف شدن خونریزی ، ملنا ممکن است چندین روز ادامه یابد.

هماتوژزی بیشتر اتفاق می افتد هنگامی که خونریزی از روده بزرگ منشا می گیرد ، اگرچه می تواند ناشی از خونریزی بسیار سریع باشد ، که از قسمت فوقانی دستگاه گوارش ناشی می شود.

اگر مقدار خون از دست رفته حداقل باشد ، وضعیت کلی بیمار ممکن است در غیر این صورت خوب باشد. با این حال ، ریزش شدید و ناگهانی خون با ضربان قلب سریع ، افت فشار خون و انقباض خروجی ادرار همراه است. همچنین ممکن است افراد دچار سرماخوردگی ، دست و پا شوند. خونریزی شدید می تواند جریان خون به مغز را کاهش داده و در نتیجه سردرگمی ، بد رفتاری ، خواب آلودگی و حتی افت شدید فشار خون (شوک) ایجاد کند. آهسته ، از دست رفتن خون مزمن می تواند منجر به علائم و نشانه های کم شمارش خون (کم خونی) مانند ضعف ، تمایل به خستگی ، رنگ پریدگی ، درد قفسه سینه و سرگیجه شود. در صورت وجود بیماری ایسکمیک قلبی اساسی ، درد قفسه سینه (آنژین) یا حمله قلبی (انفارکتوس میوکارد) ممکن است به دلیل کاهش جریان خون به قلب ایجاد شود.

(همچنین به نمای کلی علائم اختلالات گوارشی مراجعه کنید.)

علل
دلایل خونریزی دستگاه گوارش در سه ناحیه قرار دارد: دستگاه دستگاه گوارش فوقانی ، دستگاه گوارش تحتانی و روده کوچک (نگاه کنید به جدول برخی از علل و تجلیات خونریزی دستگاه گوارش).

شایع ترین دلایل دشوار است زیرا آنها بسته به منطقه آسیب دیده با خونریزی و سن فرد متفاوت است.

با این حال ، به طور کلی ، شایع ترین علل خونریزی دستگاه گوارش فوقانی:

زخم یا فرسایش مری ، معده یا اثنی عشر
رگهای گشاد شده در مری (واریس مری)
پارگی در غشای مخاطی مری پس از استفراغ (سندرم مالوری - ویس)
رگهای گشاد شده در مری (واریس مری)
رگهای گشاد شده در مری (واریس مری)
تصویر ارائه شده توسط DR. دیوید M. مارتین ، دکتر.

شایع ترین دلایل خونریزی دستگاه گوارش پایین:

پولیپ های روده بزرگ
بیماری دیورتیکولار
بواسیر
تغییرات عروقی (آنژیودیسپلازی ، ناهنجاری های شریانی [AVM])
بیماری التهابی روده
سرطان روده بزرگ
از دیگر دلایل خونریزی GI پایین می توان به تغییرات عروقی در روده بزرگ ، لک شدن پوست مقعد (شکاف مقعد) ، کولیت ایسکمیک و التهاب روده بزرگ که ناشی از پرتودرمانی یا تامین خون ضعیف است ، اشاره کرد.

خونریزی روده کوچک نادر است اما می تواند ناشی از تغییرات عروقی ، تومورها یا دیورتیکولوم مکل باشد.

تغییرات عروقی (آنژیودیسمپلازی) در روده
تغییرات عروقی (آنژیودیسمپلازی) در روده
تصویر ارائه شده توسط DR. دیوید M. مارتین ، دکتر.

خونریزی از هر علتی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کبدی (ناشی از سوء مصرف الکل یا هپاتیت مزمن) ، که اختلالات خونریزی را به ارث برده اند ، یا داروهای خاصی مصرف می کنند ، به احتمال زیاد و از نظر بالقوه جدی تر است. بیماری کبد احتمال خونریزی را افزایش می دهد زیرا یک کبد با عملکرد ضعیف باعث تولید پروتئین های کمتری در لخته شدن خون می شود (عوامل لخته شدن خون). داروهایی که باعث خونریزی و یا بدتر شدن خون می شوند شامل ضد انعقاد آوران (مانند هپارین ، وارفارین ، دبیگاتران ، آپیکسابان ، ریواروکسان و ادوکسابان) ، موادی هستند که عملکرد پلاکت را تحت تأثیر قرار می دهند (مانند آسپرین و برخی دیگر از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی [NSAIDs] و کلوپیدوگل ) و فا



:: برچسب‌ها: خونریزی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

کلیت
پروکتراژاژی و رکتوراژیا دو علامت هستند که با انتشار خون از آخرین دستگاه روده مشخص می شوند.

نشت خون از مقعد یک علامت نسبتاً مکرر است که می تواند در شرایط مختلف بروز کند: بیماری بواسیر ، شکاف ، کولیت به صورت عفونی ، پولیپ های کولورکتال ، ضایعات ناگهانی رکتوم یا تروما از بدن های خارجی فقط برخی از دلایل ممکن است. معمولاً خونریزی به شکل پروکتوراژی یا رکتوراژیا در حین دفع و یا در انتهای آن ، در کاسه توالت یا مستقیم روی کاغذ توالت اتفاق می افتد.

پروتكراژاژی و ركتوروراژی علائم كلینیكی برای دست كم گرفتن نیست و علت این شرایط باید توسط پزشك به درستی انجام شود تا روش درمانی صحیح انجام شود.

چه هستند
خونریزی مقعد و رکتال: تعریف و ویژگی ها
خون از مجرای روده-مقعد به طور کلی قرمز روشن و عاری از لخته شدن است.

اگر ریزش خون فراوان باشد ، به آن پروكتوراقیا گفته می شود ، در حالی كه خونریزی نشانگر خونریزی جزئی از مجرای مقعد و روده است و با مراجعه به دستگاه نهایی روده کوچک یا روده بزرگ است.

پروكتوراژی از خونریزی روده قابل تشخیص نیست كه در آن خونریزی ناشی از سیگموئید یا روده است. وجود خون تازه (غیر قابل هضم) در مدفوع باعث می شود که از بین برود ، با این وجود نوع دیگری از خونریزی دستگاه گوارش - ملنا - که با انتشار مدفوع های حاوی خون هضم شده مشخص می شود ، به مدفوع رنگ سیاه و ظاهری چسبنده می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خونریزی و ملنا ، می توانید با مقالات اختصاصی مشورت کنید:

 



:: برچسب‌ها: واژن ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

همه ما تغییرات شخصی در سبک زندگی در سال 2020 را تجربه کرده ایم - از نظر شخصی و حرفه ای.

برای بازاریابان ، تغییر در نتیجه در منظر کسب و کار ، ما را مجبور کرده است که استراتژی های قبلی خود را مرور کرده و تنظیماتی را انجام دهد که به مشتریان ما امکان می دهد در پی شرایط پیش بینی نشده ، به شکوفایی خود ادامه دهند.

خبر خوب این است که اگر بتوانیم راهی مؤثر برای دستیابی به مخاطبان خود پیدا کنیم ، چالش های فعلی می تواند به فرصتی عظیم تبدیل شود.

در حالی که هر کسب و کار متفاوت است و عوامل زیادی در نظر گرفته می شود ، درک روند رسانه های فعلی گامی مهم در تنظیم رویکرد شما به تبلیغات است.

در اینجا ، ما قصد داریم که آیا شما اصلا باید تبلیغ کنید یا نه ، جایی که باید تلاشهای تبلیغاتی خود را متمرکز کنید ، و اولویت های پرداخت شده را در سال 2020 تغییر دهید.

اکنون بارگیری کنید: کیت برنامه ریزی تبلیغی تبلیغاتی رایگان
آیا باید در سال 2020 تبلیغ کنید؟
سوال بزرگی که بسیاری از تبلیغ کنندگان از خود می پرسند - "آیا باید همین الان تبلیغ کنم؟" - پاسخ های متنوعی دارد که بسته به شرایط شما متفاوت است.

صنایع هواپیمایی و مهمان نوازی در حال حاضر با چالش های جدی روبرو هستند ، اما در عین حال این تغییر وضعیت کسب و کار فرصت های بی نظیری را برای مارک های متمرکز بر سایر عمودی ارائه می دهد.

در حالی که امنیت شغلی و بیکاری برای بسیاری از افراد به یک واقعیت تاسف آور تبدیل شده است ، همچنین تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان که به دلیل وقایع لغو شده و تغییر اجباری در شیوه زندگی ، از افزایش درآمد یکبار مصرف سود می برند ، هستند.

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات هدفمند , تبلیغات اینترنتی ارزان , تبلیغات رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

من همیشه نسبت به اعلام هر چیزی "بهترین" کمی تلاش کرده ام. من هرگز کسی را به عنوان بهترین دوست خود به عنوان یک کودک اعلام نکردم زیرا می ترسیدم سایر دوستانم تصور کنند که کمتر از آنها فکر می کنم.

بنابراین برای من کمی دشوار بود که فقط یک تبلیغ "بهترین" در همه زمان ها داشته باشم - به همین دلیل در این پست 18 پست وجود دارد.

چه چیزی باعث می شود اینها برخی از بهترین تبلیغات" رپورتاژ آگهی " در همه زمان ها باشند؟

به دلیل تأثیری که بر رشد برند داشته اند ، و به دلیل این که آنها موفق می شوند به حقیقت جهانی ضربه بزنند که به ما امکان می دهد سالها پس از آغاز کار ، این کمپین ها را به خاطر بسپاریم. در حقیقت ، ممکن است برخی از ما حتی وقتی این کمپین ها برای اولین بار پخش می شدند زنده نبودیم.

https://www.wordstream.com/blog/ws/2018/02/09/best-reporting-tools

پاداش: گزارش موفقیت آمیز WordStream
در دنیای گزارش های پیچیده و پریشانی داده ها ، WordStream گزارش های موفقیت را برای جمع آوری داده ها از همه سیستم عاملهای تبلیغاتی آنلاین شما برای یک مقصد واحد تهیه کرده است.

با گزارش موفقیت شما یک نسخه واحد از حقیقت را مشاهده می کنید. می توانید معیارهای کلیدی را با استفاده از قیف های سفارشی در هر پلت فرم تبلیغاتی یا کمپینی تفسیر کنید:

ابزاری برای گزارش موفقیت آگهی اینترنتی
همچنین می توانید به داده های مبتنی بر دوره مراجعه کنید تا در طول زمان تغییرات تجمعی قیف را مشاهده کنید.

گزارش های موفقیت ، داده ها را از تبلیغات گوگل فارسی کلاب ، تبلیغات بینگ و تبلیغات فیس بوک جمع آوری می کنند تا یک قیف جامع از خرید به تبدیل را به شما ارائه دهند - به همراه تمام هزینه های مربوط به هر مرحله.

می توانید ببینید که چگونه آنها با یک آزمایش رایگان از WordStream Advisor ، برای حساب های خودتان کار می کنند.

گزارشگری همیشه سرگرم کننده نیست ، اما اغلب بهترین عکس برای توجیه منابع و حقوق خود است.

خوشبختانه ، خدایان MarTech دقیقاً تاریک ترین ساعت شما نور درخشان خود را روشن می کردند.

این ابزارهای گزارش دهی پیشرو برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان رپورتاژ آگهی را امتحان کنید تا کاری را انجام دهند که هرگز در آن ممکن نبوده اید خواب ببینید: در جلسات آخر ماه خود لبخند بزنید.

اما برای دانستن اینکه چه چیزی تبلیغات را عالی می کند ، ابتدا باید بدانید که چگونه یک تبلیغ تعریف می شود.

آگهی ها
تبلیغات پیام های مکتوب یا بصری هستند که برای تبلیغ یک محصول ، خدمات یا کمپین خاص اختصاص داده شده اند. مشاغل برای پخش این پیام می توانند به صاحب کانال یا پلتفرمی که به مخاطب مشابه می رسد بپردازند. دو مورد از بزرگترین چالش های تبلیغاتی ، اندازه گیری ارزش تبلیغات و اطمینان از طنین انداز بودن با افراد مناسب است.

همانطور که تصور می کنید ، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد - همه این موارد در رسانه های مختلف ، در کانال های مختلف اجرا می شوند و اهداف متفاوتی را برای تجارت خود در نظر می گیرند. افراد می توانند در هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغ امروز ممکن است بهترین نوع فردا نباشد.

انواع تبلیغات
در اینجا چهار مثال اساسی تبلیغات از چند قرن گذشته (yikes) ، از ابتدایی ترین و جدیدترین ارائه شده است.

1. چاپ تبلیغات
به گزارش اینفولینک ، اولین آگهی چاپی در سال 1472 در انگلستان اجرا شد. از آن زمان به بعد ، این نوع تبلیغات در روزنامه ها ، مجلات ، بروشورها ، بیلبوردها ، بروشورها و روش های مشابه قابل حمل حمل پیام برند به کاربر نهایی ایده آل خود در دسترس قرار می گیرد. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به ناشر پرداخت می کند تا آگهی خود را در انتشار قرار دهد.

منبع

2. تبلیغات رادیویی
تبلیغات رادیویی به سال 1920 باز می گردد ، وقتی اولین ایستگاه های رادیویی تجاری در ایالات متحده راه اندازی شد. امروزه رادیو هنوز یک بستر بازاریابی و تبلیغاتی مرتبط برای گسترش دسترسی به یک رویداد حمایت مالی یا محصول جدید است. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به ایستگاه رادیویی می پردازد تا آگهی خود را در هنگام وقفه بین موسیقی یا یک نمایش رادیویی پخش کند.

3. تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات تلویزیونی در دهه 1940 با تبلیغ موارد عملی و مبارزات سیاسی سرچشمه گرفت. هم اکنون تبلیغ کنندگان می توانند از تلویزیون برای تبلیغ غذا ، اسباب بازی ، فروشگاه ، خدمات تجاری و موارد دیگر - هم در کانالهای تلویزیونی محلی و هم برای شبکه های پخش ملی استفاده کنند. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به شبکه تلویزیونی منطقه ای یا ملی پرداخت می کند تا آگهی خود را در هنگام وقفه های مشخص شده در برنامه نویسی منظم شبکه نشان دهد.

4. تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه 1990 با آغاز تبلیغات "بنر" برای شرکتهای مختلف ارتباطی از راه دور آغاز شد. این تبلیغات در نقاط بینابینی در یک صفحه وب قرار داده می شود. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به صاحب وب سایت پرداخت می کند تا آگهی خود را در فضاهای در معرض محیطی که حاوی محتوای خود وب سایت هستند ، قرار دهد. تبلیغات اینترنتی شامل ویدیو ، بازاریابی موتور جستجو ، پست های رسانه ای اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر می شود.

اما ، همانطور که می دانید ، انواع تبلیغات فوق از زمان منشأ آنها به طرز چشمگیری تکامل یافته است. پیام های کاملاً یک بعدی پیام های کاملاً هوشمندانه ، خنده دار و عمیق که سالها پس از اجرای اولین بار تبلیغات را به یاد ماندنی می کند.

بنابراین چگونه می توانید یک استراتژی تبلیغاتی را ایجاد کنید که طنین انداز باشد؟

این پست وبلاگ به تبلیغات و کمپین هایی اختصاص داده شده است که می توانیم از آنها بیاموزیم.

اما ، اول ، یک تفاوت مهم:

کمپین تبلیغاتی
تبلیغات تبلیغاتی ، گروهی از تبلیغات مشابه با یک لحظه یا پیام یکسان است. مزیت یک کمپین نسبت به یک تبلیغ مستقل ، توانایی فشار آوردن به همان ایده به روش های مختلف ، از طریق رسانه های مختلف و برای مدت زمان طولانی تر بدون اینکه بیش از حد تکراری یا بی اعتبار برای مخاطب باشد.

راهنمای رایگان
20 بهترین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی که تاکنون دیده ایم
برای دستیابی به امروز ، کمی در مورد خودتان بگویید:



:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

تبلیغات چیست؟
تبلیغ (اغلب برای تبلیغ یا تبلیغ کوتاه می شود) تبلیغ یک محصول ، مارک یا خدمات به بیننده به منظور جلب علاقه ، تعامل و فروش است. تبلیغات به اشکال مختلف ، از کپی گرفته تا فیلم های تعاملی ارائه می شوند و به یک ویژگی مهم بازار برنامه تبدیل شده اند.

یک تبلیغ به دلیل پرداخت هزینه با سایر انواع بازاریابی متفاوت است ، و به این دلیل که سازنده یک آگهی کنترل کامل بر محتوا و پیام دارد.

چرا تبلیغات مهم هستند؟
تبلیغات روشی تضمینی برای دستیابی به مخاطب است. با ایجاد یک تبلیغ جذاب و هزینه کافی برای دستیابی به بسیاری از کاربران ، تبلیغات می توانند تأثیر آنی بر تجارت داشته باشند. این اثر را می توان در تجارت پیشرفته یا افزایش شناخت برند ، در بین بسیاری از معیارهای مختلف مشاهده کرد.

آیا می خواهید در مورد تبلیغات بیشتر بدانید؟
راهنمای بازگشت به مبانی به شما سرعت می بخشد در هر زمان.
اکنون بارگیری کن
تبلیغات داخل برنامه چیست؟
تبلیغات درون برنامه اشکال مختلفی از جمله متن ، آگهی ها ، اعلان های فشار و تبلیغات ویدیویی قبل یا بعد از رول را به خود می گیرد. چنین آگهی های ویدیویی معمولاً حدود 10-10 ثانیه طول می کشد (هرچند که می توانند متغیر باشند) و معمولاً محصول را در آن زمان به نمایش می گذارند. به طور فزاینده ، تبلیغات در حال تعامل هستند و جذابیت بیشتری را برای کاربران ایجاد می کنند. یک نمونه از این مثال استفاده از پیوند عمیق است ، ویژگی ای که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کاربران را با یک کلیک مستقیماً به یک صفحه نصب ارسال کنند.

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

فیس بوک پادشاه شبکه های اجتماعی است: بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد ، روزانه 900 میلیون بازدیدکننده دارد و بیش از 30 میلیون شرکت وجود دارند که در این شبکه اجتماعی حضور دارند و آن را به عنوان پیشران اصلی استراتژی رسانه های اجتماعی شما تشکیل می دهند.

داده ها دروغ نیستند ، این نشان می دهد که مشتری های شما در فیس بوک هستند و به همین دلیل به دنبال آنها نیستید؟

دو روش وجود دارد که می توانید از Facebook برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده کنید و نشریات خود را برای رسیدن به بیشترین تعداد افراد بدست آورید:

از طریق دسترسی ارگانیک به معنای ، تعداد افرادی که انتشارات شما را می بینند ، زیرا از آنجا که پیروان شما یا حتی مخاطبین دنبال کننده شما در خبرنامه ها ظاهر می شوند ، نوعی تعامل با انتشار شما داشته اند.
از طریق تبلیغات فیس بوک؛ به معنای ایجاد تبلیغات خاص با آگهی های فیس بوک برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود با فیلترهایی که اعمال کرده اید.

آیا وقتی مردم متوجه می شوند که به چیزی می خواهند یا نیاز دارند ، آیا تجارت شما وجود دارد؟ به عنوان یک آژانس بازاریابی موتور جستجو ، Actuate Media می تواند به تجارت شما کمک کند تا با بازاریابی موتور جستجوگر پولی (SEM) به سرعت و کارآمد به این خریداران بازار برسد. هر تحقیق فرصتی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات و ترجیحات مشتریان هدف است ، اجازه دهید Actuate Media به مکان یابی کسب و کار شما برای فروش و دستیابی به مشتریان جدید کمک کند. Actuate Media گواهی جستجوی تبلیغات Google است و از بهترین شیوه های تبلیغات Google پیروی می کند. اگر از فروشنده موجود در بازاریابی موتور جستجوی خود راضی نیستید ، به Actuate Media فرصتی برای کسب کسب و کار خود بدهید.

تبلیغات اینترنتی فارسی کلاب
و در حالی که دسترسی ارگانیک فقط به شما امکان می دهد تا به بخشی از دنبال کنندگان خود برسید ، تبلیغات فیس بوک مستقیماً شما را با افرادی که می خواهید پیام خود را منتقل کنید در حالیکه اطمینان حاصل می کند قادر خواهید بود در زمانی که می خواهید در مخاطب قرار بگیرید ، ارتباط برقرار کنید. و ما قصد داریم امروز درباره آخرین گزینه صحبت کنیم.

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید تا مشتری های بیشتری را بدست آورید ، ادامه خواندن را بخوانید زیرا ما قصد داریم راهنمای تبلیغاتی فیس بوک را به صورت مرحله به مرحله به شما ارائه دهیم ، بنابراین شما یک متخصص در تبلیغات در فیس بوک خواهید بود.

عکس تبلیغات اینترنتی

تبلیغات فیس بوک چیست؟ (تبلیغات فیس بوک چیست؟)
بستر تبلیغاتی فیس بوک سیستمی است که با استفاده از آن می توانید با ایجاد تبلیغات متنی ، گرافیکی یا ویدئویی که نمایه ها و تصاویر را در فید خبری کاربران نمایش می دهد ، صفحه ، وب سایت ، رویداد یا برنامه فیس بوک خود را تبلیغ کنید ، و فقط نمایش ها و کلیک های دریافت شده را می پردازد.

بنابراین ، بستر تبلیغاتی فیس بوک به شما امکان می دهد تبلیغاتی را ایجاد کنید و بر اساس پیشنهادی که انتخاب می کنید ، به طور خاص به مخاطبی که هدفشان را نشان می دهید ، نشان دهید. بنابراین تبلیغات شما می تواند تبلیغاتی ، تجاری ، آموزشی ، اخبار یا هر چیز دیگری باشد که می خواهید انتقال و ارتباط برقرار کنید.

واقعیت این است که پلت فرم تبلیغات فیس بوک در طی سالهای گذشته به یکی از گزینه های تبلیغاتی تبلیغاتی آنلاین تبدیل شده است زیرا امکان تقسیم سرمایه گذاری روی تبلیغات در فیس بوک را با تقسیم مخاطبان فراهم می کند که حداکثر بازده و مهمتر از همه را دارد: هدف شما را عمومی می کند. مشتری های آینده

 

شرکت شما برای استفاده از کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک چه مزایایی دارد؟
اگر تاکنون این کار را کرده اید و نمی دانید که چرا باید از کمپین های تبلیغاتی در Facebook استفاده کنید ، ادامه خواندن را ادامه دهید. و در واقع مزایای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید در طول مسیر کشف کنید.

مزایای استفاده از کمپین های تبلیغاتی فیس بوک
بنابراین در حال حاضر من امیدوارم که شما تصمیم بگیرید که می خواهید ادامه دهید و کارزارهای تبلیغاتی خود را در Facebook شروع کنید ، و اگر می خواهید شماره های کسب و کار خود را بهبود ببخشید ، این گزینه ای است که شما به طور جدی می خواهید در نظر بگیرید - سپس به این دلیل بپیوندید. این راهنمای تبلیغات فیس بوک ما قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه به راحتی و فقط در 6 مرحله بتوانید کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را ایجاد کنید ، که می توانید بلافاصله اجرای آن را شروع کنید.

نحوه استفاده از بستر تبلیغات فیس بوک برای تجارت در فقط 6 مرحله
به آگهی های فیس بوک بروید
اولین کاری که برای ایجاد تبلیغات در فیس بوک باید انجام دهید این است که روی گزینه "ایجاد تبلیغات" کلیک کنید که در سمت راست حساب شما در این شبکه اجتماعی ظاهر می شود.
با این حال ، اگر ترجیح می دهید ، با رفتن به اینجا نیز می توانید مستقیماً به Facebook Business دسترسی پیدا کنید: facebook.com/business و فشار دادن "ایجاد تبلیغات".

 بهترین عکس های تبلیغاتی

تبلیغات فیس بوک GIF


هدف کمپین تبلیغاتی Facebook خود را انتخاب کنید
پس از انجام این کار ، به مدیر تبلیغات خود می روید و در آنجا باید هدف کمپین تبلیغاتی Facebook خود را انتخاب کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ، شما لیستی از 11 هدف را انتخاب کنید که براساس آنچه می خواهید از تبلیغات خود دریافت کنید ، انتخاب کنید:

 

مخاطبی را که می خواهید تبلیغات Facebook خود را ببینید ، مشخص کنید
این ، بدون شک ، یکی از مهمترین بخش های کمپین شما از آنجا که در اینجا انتخاب خواهید کرد که چه کسی می خواهید تبلیغات خود را ببینید.

 https://abcnews.go.com/

برای موفقیت در این مرحله ، ضروری است که شما ابتدا بدانید که شخصیت خریدار یا مشخصات مشتری ایده آل شما برای اینکه بدانید چه کسی باید تبلیغات خود را هدایت کنید.

علاوه بر این ، و مهمتر از همه ، اگر تازه شروع به کار کرده اید ، احتمالاً در صورت آزمایش گزینه های مختلف مختلف تا زمانی که مخاطبان کامل خود را پیدا کنید ، آزمایش می کنید.

برای کمک به شما در دستیابی به این هدف و افزایش اثربخشی منابع انتشار خود ، فیس بوک به شما امکان می دهد عموم خود را به 3 روش مختلف تقسیم کنید:

* بخش توسط علاقه ها
یکی از راه هایی که فیس بوک برای رسیدن به مخاطبان شما ارائه می دهد ، مبتنی بر علایق است که افراد در زندگی خود دارند.

به این ترتیب ، می توانید با تقسیم مخاطبان خود بر اساس انواع مختلف داده مانند: سن ، جنس ، شهر و کشور که در آن زندگی می کنند ، تبلیغات خود را به مردم نشان دهید.

آنها در فیس بوک ، صفحات یا صفحات هواداری که به آنها لایک داده اند ، بازی هایی را که در آن شرکت کرده اند ، استفاده می کنند ، گروه هایی را که بخشی از آنها هستند و بیشتر استفاده می کنند. به همین ترتیب ، فیس بوک فعالیتهایی را در خارج از شبکه اجتماعی نیز در نظر می گیرد.

تبلیغات فیس بوک گزینه های خوبی را ارائه می دهد

بنابراین ، با Segmenting by Interests ، فیس بوک شما را قادر می سازد مخاطبی را بر اساس علایق خاص ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه پوشاک زنانه دارید ، می توانید تمام خانمهای بین 25 تا 35 سال را جستجو کنید که نشان داده است که آنها دوست دارند صفحه فن یکی از مارک های اصلی شما را بفروشید ، که در همان شهر تجاری خود زندگی می کنند ، و غیره.

* مخاطبان شخصی یا مخاطبان شخصی
مخاطب شخصی یا مخاطب شخصی بانک اطلاعاتی از کاربرانی است که از قبل می شناسید و برای چه کسی می خواهید تبلیغات خاصی را نشان دهید.

اینها مشتری یا کاربرانی هستند که شما قبلاً آنها را به نوعی می شناسید ، و اینگونه است که اطلاعات آنها را چگونه دارید. در همان یادداشت ، دو نوع متفاوت از مخاطبان سفارشی بر اساس نوع منبعی وجود دارد که شما اطلاعات آنها را بدست آورده اید. اینها هستند:

-> بانک اطلاعاتی: این می تواند لیستی از شماره تلفن های همراه ، شناسه های فیس بوک یا ایمیل باشد. به طور کلی ، این مشتریانی هستند که شما از قبل می شناسید ، دلیل اینکه اطلاعات آنها را دارید.
-> ترافیک وب: در اینجا اطلاعات عمومی از بازدیدهایی که افراد به وب سایت شما انجام می دهند بدست می آید. اگر می خواهید تبلیغات فیس بوک را به کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، این طبقه بندی ایده آل کنید. برای اجرای این کار ، شما باید پیکسل ردیابی ایجاد کنید (یاد بگیرید که چگونه در این مقاله).
-> استفاده از برنامه تلفن همراه خود: مانند موارد قبلی ، اطلاعاتی از بازدیدهایی که افراد به برنامه موبایل شما انجام می دهند جمع آوری می شود. به همین دلیل ، توصیه می شود تبلیغات تبلیغات برنامه خود را به کاربران نشان دهید. برای شروع ایجاد مخاطبان شخصی خود ، باید کدی را که فیس بوک به شما می دهد وارد برنامه خود کنید.

* مخاطبان ظاهری
یک مخاطب ظاهری مخاطبی است که بر اساس یک مخاطب شخصی ایجاد شده است. این مدل برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی شما بسیار مفید است ، زیرا به شما امکان می دهد مخاطب "مشابه" (به معنای شخصیت های مشابه) با مخاطبی که در ابتدا به عنوان یک مخاطب ظاهری بارگذاری کرده اید ، ایجاد کنید. برای این منظور ، برای اینکه بتوانید با مخاطبان Lookalike همکاری کنید ، باید یک مخاطب سفارشی قبلی داشته باشید.

بنابراین ، بر اساس مخاطبان شخصی خود ، می توانید از گزینه Lookalike Audience برای شناسایی کاربران با صفات مشابه با افرادی که قبلاً با مارک یا صفحه وب خود در تعامل بوده اید ، استفاده کنید.

عکس تبلیغاتی

به این ترتیب ، می توانید توانایی های خود را در زمینه تولید مشتری بالقوه به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به همین ترتیب ، این استراتژی در افزایش تعداد طرفداران صفحه فن شما و رسیدن پیام شما به افراد مشخص شده بسیار مؤثر است (برای مثال ، روزنامه نگاران ، اگر آنچه شما می خواهید تبلیغ در مقابل مطبوعات باشد).

مهم! به هر صورت ، انتخاب کنید ، به یاد داشته باشید که برای اینکه کارزارتان موثر واقع شود ، تبلیغات شما باید برای عموم هدف شما جذاب و مرتبط باشند.

بودجه کمپین تبلیغاتی Facebook خود را تعریف کنید
اکنون که مخاطبان خود را تقسیم کرده اید و از قبل می دانید که چه کسی تبلیغات خود را هدایت می کنید ، زمان آن رسیده است که یک هدف روزانه و مدت زمان تبلیغات را انتخاب کنید ، به این معنی ، اگر می خواهید این کار را از الان شروع کنید یا از طرف دیگر ، ترجیح می دهید. تاریخ شروع و پایان

از همه مهمتر ، لازم نیست حداقل بودجه سرمایه گذاری شود ، اما در عوض ، می توانید از بین دو نوع پرداخت انتخاب کنید:

هزینه برای هزاران برداشت (CPM): اگر گزینه CMP را انتخاب کنید ، هر هزار بار مبلغی را پرداخت می کنید که شخصی تبلیغات شما را مشاهده کند ، حتی اگر این انتشار اقدامی نداشته باشد یا کلیک کند ، بنابراین گزینه خوبی برای افزایش دید برند شما است در شبکه
هزینه هر کلیک (CPC): اگر گزینه CPC را انتخاب می کنید ، فقط هزینه انجام هر کلیک در انتشار را پرداخت می کنید که به شما اطمینان می دهد کاربر نه تنها تبلیغات شما را دیده بلکه بر روی آن کلیک کرده است. و حتی اگر این گزینه کمی گران تر باشد و به اندازه انبوه نباشد ، به شما این امکان را می دهد تا آمار دقیق تری بدست آورید و پیشنهاد خود را به شیوه ای مؤثرتر تنظیم کنید ، که این گزینه عالی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است که تازه شروع کرده اند
علاوه بر این ، گزینه دستیابی منحصر به فرد روزانه نیز وجود دارد به گونه ای که تبلیغات شما فقط یک بار در روز به همان کاربران نشان داده می شود ، اما این برای مخاطبان کوچک یا تبلیغاتی که در سمت راست فیس بوک قرار دارند ، توصیه نمی شود.

تبلیغات فیس بوک خود را ایجاد کنید
هنگامی که کل بخش فنی کمپین خود را پیکربندی کرده اید و تصمیم گرفته اید که چه کسی می خواهید تبلیغات Facebook خود را روی آن متمرکز کنید ، وقت آن است که تبلیغات خود را طراحی کنید تا بتواند جذاب ترین و جذاب ترین شکل ممکن برای مخاطبان شما باشد.

برای این کار ، شما باید برخی از الزامات را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

از زمان لازم برای ایجاد عنوان خوب استفاده کنید.
عنوان نباید بیش از 25 کاراکتر داشته باشد
شما باید توضیحی بسازید که با هدف تبلیغ شما همراه باشد.
توضیحات باید داشته باشد



:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

مطلقاً هر مشاغلی نوعی حضور در اینترنت دارد - آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند ، محصولات و خدمات بفروشند ، بسیار خاص یا کلی باشند - همه آنها یکسان را می خواهند: رسیدن به بیشترین تعداد افراد در حالی که سرمایه گذاری کمترین منابع را انجام می دهد و گرفتن بیشترین میزان مزایای ممکن.

خوب ، یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی به همه اینها وجود دارد ، در حالی که همه مشتریان بالقوه خود را می توانند شغل خود را بشناسند و در همان زمان به آن علاقه مند شوند: تبلیغات اینترنتی.

بر خلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات اینترنتی به طور فزاینده ای برای هر شغلی قابل دسترسی تر است و شما را قادر می سازد تا به سرعت ، به راحتی ، کارآمد و با قیمت مناسب به هدف مورد نظر خود برسید. به همین دلیل است که با حضور آنلاین در بین این مشاغل فضای بیشتری کسب می کند.

بنابراین ، در حالی که داشتن یک وبلاگ امری اساسی است ، حضور در شبکه های اجتماعی امری ضروری است و داشتن استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری است. واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز ضروری است و به یک روال عادی و ضروری تبدیل می شود.

این نه تنها این نیست ، بلکه باید بدانید که چرا تبلیغات اینترنتی اینقدر مهم است ، چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و چه نکاتی را دنبال می کنید تا به بهترین نتیجه برسید. و این دقیقاً همان چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد. آماده؟؟

تبلیغات

تبلیغات اینترنتی JLO GIF

بزرگترین فایده برای تبلیغات در اینترنت چیست؟
تصور کنید که در یکی از بهترین خیابانهای جهان یک فروشگاه جذاب دارید ، 24 ساعت شبانه روز ، 365 روز در سال باز کنید. این کم و بیش اتفاقی می افتد که هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی می روید: شما به طور خودکار برای هزاران نفری که کل زندگی خود را به دنبال شما می کنند قابل رویت است و حتی نمی دانید که وجود داشته اید!

علاوه بر این ، شرط بندی در تبلیغات آنلاین برای هر دو شرکت بزرگ و کوچک بسیار مهم است ، زیرا با تنها چند دلار قادر خواهید بود دید بهتری کسب کنید ، که مطمئناً به افزایش ترافیک به سمت وب سایت شما و افزایش در ترجمه تبدیل خواهد شد. فروش آنلاین

برای خلاصه کردن آن ، یک تبلیغات تبلیغاتی اینترنتی با هزینه ای که به خوبی طراحی و اجرا شده است می تواند موفقیت شما را چند برابر کند.

اما این چیزی است که هر روز مردم بیشتر از آن آگاه می شوند. شاید به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی هر ساله میلیون ها میلیون دلار در سراسر جهان حرکت می کند. در حقیقت ، در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدیویی ، تبلیغات آنلاین یکی از بزرگترین مناطق رو به رشد در اینترنت است.

FYI: هزینه تبلیغات تبلیغات اینترنتی فقط دو سال پیش به 137.53 میلیارد دلار رسیده است و برای سال بعد پیش بینی شده حتی از هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد.

این تا حدودی به این دلیل است که تبلیغات آنلاین بسیار جذاب است و علاوه بر این امکان تقسیم بهتر تبلیغات شما را فراهم می کند ، بنابراین می توانید اساساً به هر نوع مخاطبی که می خواهید برسید.

همه این موارد را می توان با روشی مؤثر ، ساده ، انعطاف پذیر ، به راحتی قابل اندازه گیری و کم هزینه انجام داد. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود عملکرد آگهی های خود را در زمان واقعی و اگر عملکردی دارند یا خیر ، مشاهده کنید.

و اگر هنوز دلایل بیشتری برای شرط بندی در تبلیغات اینترنتی نیاز دارید ، در اینجا 10 دلیل مهم وجود دارد که نشان می دهد که واقعاً برای رونق تجارت شما ضروری است:

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی 10 مزایا

بنابراین اکنون که می دانید چرا باید کمی از پول خود را برای تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید. ما حتی می خواهیم به شما بگوییم بهترین فرم های تبلیغات اینترنتی چیست و بهترین راه حل برای دستیابی به اهدافتان به شما کمک می کند. خواه به دنبال افزایش ترافیک به وب سایت خود ، به دست آوردن دید ، ورود به بازارهای جدید ، بهبود نام تجاری خود ، حفظ مشتری ، افزایش فروش ، به دست آوردن یک ROI مثبت یا اهداف دیگری که می خواهید برسید. بگذار چک کنیم!

9 بهترین راه برای تبلیغ در اینترنت
روشهای تبلیغ اینترنتی

تبلیغات در موتورهای جستجو
یکی از متداول ترین روش های تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) است و البته گوگل همگی در صدر آنها قرار دارد.

در حقیقت ، غول عظیم فناوری دارای روشی است ، بنابراین شما تبلیغات را پشتیبانی می کنید: Google AdWords.

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها می توانند موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات پولی بهبود بخشند. به این ترتیب ، به عنوان مثال اگرچه تکنیک های SEM ، شما می توانید محصولات ، خدمات یا محتوای خود را از طریق سرویس تبلیغاتی Google یا دیگران تبلیغ کنید. از آنجا که تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوطه کاربر نمایش داده می شود ، کاربران راحت تر شما را پیدا می کنند.

این نوع تبلیغات معمولاً با پرداخت هر کلیک (PPC) کار می کند. به این معنی که شما فقط برای هر کلیک در تبلیغات خود پرداخت می کنید و اگرچه روش های دیگری نیز وجود دارد ، این همچنان بیشترین استفاده را دارد. بسیار شخصی است و حداکثر کلیک را که می خواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید انتخاب می کنید.

از نظر قالب فقط چهار خط متن پشتیبانی می شود و به روش زیر توزیع می شود: 25 کاراکتر در عنوان ، 70 در متن و 35 برای URL.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید ماه آینده برای هتلی در جزایر فیجی رزرو کنید و به دریا بروید

rch on Google: "بهترین هتل های جزایر فیجی". همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در نتایج جستجوی بالا تبلیغات وجود دارد و برای موارد پایین تر آنها نتایج ارگانیکی هستند که از طریق تکنیک های سئو قرار می گیرند. نتایج دوم به شما نشان می دهد که با قرار دادن آن در رتبه های اول ، تجارت شما قابل مشاهده است:

تبلیغات اینترنتی گوگل

در مورد استفاده از آنها ، تبلیغات موتورهای جستجو بیشتر توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود که هدف اصلی آنها ترافیک وب و تبدیل است ، زیرا با این نوع تبلیغات به کاربرانی می پردازید که محصولات شما را جستجو می کنند. علاوه بر این ، این یکی از ساده ترین و کارآمدترین تکنیک های تبلیغاتی است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
احمقانه خواهد بود که از قدرت شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در دستیابی به یک تجارت موفق چشم پوشی کنید. و نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مؤثر است ، بلکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به لطف اثربخشی آن ، به طور فزاینده دنبال کننده های بیشتری را بدست می آورد.

در حقیقت ، اکثر شبکه های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را درست بر روی سیستم عامل های خود ، اعم از تبلیغ پیام و محتوا یا ایجاد تبلیغات خاص ارائه می دهند. فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​اینستاگرام و یوتیوب فقط برخی از آنها هستند.

تبلیغات هدفمند

علاوه بر این ، آنها به شما این امکان را می دهند که هدف خود را به صورت عمومی تقسیم کنید و با این کار ، می توانید به کدام گروه از افرادی که می خواهید برسید انتخاب کنید. نه تنها با این کار بلکه با پیامهای تبلیغاتی قادر خواهید بود به افراد بیشتری برسید ، در موقعیت بالاتری قرار بگیرید و گزینه های بیشتری برای به دست آوردن نتایج موفق داشته باشید.

اگر می خواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید ، شناخته شدن و هدایت ترافیک به سمت پروفایل های اجتماعی و وب سایت خود گزینه خوبی برای شماست.

اینگونه به نظر می رسد که تبلیغات توییتر به عنوان تبلیغی در جدول زمانی شما:

تبلیغات اینترنتی تبلیغات توییتر Google cloud

آگهی ها
بنرها احتمالاً معروف ترین شکل تبلیغات آنلاین است و بیشتر این بدان دلیل است که آنها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر می شدند.

آنها شامل قرار دادن استراتژیک تبلیغات با قالب ها ، اندازه ها و طرح های مختلف در یک صفحه وب هستند. کاربرانی که بر روی تبلیغات کلیک می کنند به سایتی که انتخاب می کنید منتقل می شوند. مشکل این است که امروزه ما آنقدر از تبلیغات اشباع شده ایم که به سختی به آنها توجه می کنیم ، بنابراین اگر می خواهید به صورت آنلاین تبلیغ کنید باید ابتدا گزینه های دیگری مانند Google AdWords یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر شما در حال خواندن یک مقاله خبری در هر روزنامه آنلاین هستید ، اجازه دهید بگوییم DailyMail.com ، تبلیغات را مانند این مشاهده خواهید کرد:

بنرهای تبلیغاتی اینترنتی

پنجره های باز شو
همه شوخی های کنار هم: شک نیست که ده ها تبلیغات پاپ آپ را در حین استفاده از اینترنت بسته اید (احتمالاً خیلی بیشتر از این) و به نظر می رسد این امر با تبلیغات آنلاین و همچنین بسیار آزار دهنده است.

این ویندوزهایی هستند که ظاهر می شوند و شما را به وب سایتی متفاوت از آنچه که شما فقط به آن نگاه می کردید می برند ، و اگرچه سالها پیش این روش کاملاً کارآمد بود ، اما امروزه تبدیل شدن به اینترنت بزرگ و بزرگتر شده است.

اکنون ، این مربوط به منابع پرطرفدار بازاریابی آنلاین نیست: قرار دادن پاپ آپ در وب سایت خود که باعث می شود کاربران برای ثبت نام ، مشترک شدن یا به سادگی ایمیل خود را وارد کنند تا اطلاعات کاملاً رایگان دریافت کنند.

چیزی به همین سادگی می تواند به شما در دستیابی به چشم انداز ، افزایش بانک اطلاعاتی و نتایج بهتر کمک کند. در مورد Postcron ، همانطور که کمی در ابتدای این مقاله آموختید ، ما این عمل را پیاده سازی کرده ایم و حقیقت این است که باید در نظر داشته باشید:

تبلیغات اینترنتی در Postcron

تبلیغات در وبلاگ ها
با این کار ما به تبلیغاتی که در هر وبلاگ ظاهر می شود اشاره نمی کنیم - از این رو اینگونه همراه با آگهی ها یا تبلیغات Google است - بلکه نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که معمولاً از طریق قصه گویی و محتوای مارک دار انجام می شود و باعث ایجاد یک تبلیغ در سراسر یک تجربه ، داستان می شود. یا تأمل

این روشی نسبتاً جدید است و بنابراین بسیاری از مشاغل هنوز از مزایای آن آگاه نیستند.

این شامل یک نوع تبلیغات مشارکتی است و برای بهره گیری از پتانسیل های خود باید به رهبران بخش خود بپردازید تا در ازای آنها برای نوشتن مقاله ای که در آن از محصولات یا خدمات شما بسیار صحبت می کنند ، به آنها بپردازید. "پرداخت" ما نه تنها در مورد پول صحبت می کنیم بلکه می توانید محصولات و خدمات خود یا چیزهای دیگری را که هر دو شما می توانید از آنها بهره مند شوید به آنها پیشنهاد دهید.

اگر می دانید که وبلاگ های مورد نظر شما را دنبال می کنند ، این گزینه بسیار مناسبی برای کشف و بدست آوردن ترافیک است.

به عنوان مثال TheFashionSpot یکی از شناخته شده ترین وبلاگ مد و زیبایی است که تمایل دارد در مورد محصولات و خدمات مختلف صحبت کند ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

تبلیغات اینترنتی در وبلاگ ها

تبلیغات در تلفن های همراه
این بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغاتی در اینترنت است که در سالهای گذشته محبوبیت بیشتری از زمان واقعی شدن کل نگرانی ها کسب کرده است.



:: برچسب‌ها: تبلیغات هدفمند ، تبلیغات اینترنتی ارزان ، تبلیغات رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

بازاریابی دیجیتال از فن آوری های دیجیتال شامل وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه برای دستیابی به مشتریان جدید و درگیر شدن با مشتریان فعلی ، استفاده می کند. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی بسته به نوع شغلی که دارید و نحوه تعامل با مشتریان خود ، از بسیاری از مؤلفه ها تشکیل شده است ، اما بیشتر برنامه ها باید پنج حوزه اصلی را برای موفقیت داشته باشند.

بازاریابی دیجیتالی می تواند پیچیده و وقت گیر باشد ، و ممکن است تجارت کوچک شما یک کارمند اختصاصی برای انجام کار نداشته باشد. اگر در این زمینه ها تجربه ندارید ، از برخی یا همه آن ها برون سپاری استفاده کنید تا بتوانید زمان لازم برای تمرکز بر رشد شغلی خود را به شما اختصاص دهیم.

سایت اینترنتی

طراحی وب سایت

کوهی حرا / DigitalVision / گتی ایماژ

وب سایت پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است. اینجاست که شما ترافیک را هدایت می کنید ، سکه ها را جمع می کنید و اطلاعات مفیدی در مورد شرکت خود ارائه می دهید. با توجه به نظرسنجی کلاچ سال 2018 ، داشتن یک وب وب لازم نیست گران باشد یا زمان زیادی را برای مدیریت خود اختصاص دهید ، اما حدود یک سوم صاحبان مشاغل کوچک هنوز آنلاین نیستند. اگر در این اردوگاه قرار گرفتید ، اکنون زمان مناسبی برای راهبرد استراتژی بازاریابی دیجیتال خود با ایجاد یک وب سایت است. از ابتدای کار این اقدامات اصلی را در نظر بگیرید:

نماینده نام تجاری خود: پیام مارک خود را به طور مداوم با یک آرم ، رنگ ها و لحن کپی وب سایت خود ارتباط دهید.

یک صفحه قدرتمند بنویسید: در حالی که صفحات خاصی که در وب سایت خود دارید متفاوت خواهد بود ، نکته جالب در مورد صفحه باعث جذب مشتری می شود.

وبلاگ را شروع کنید: برای افزایش ترافیک و ایجاد اعتبار ، یک وبلاگ تجاری را به وب سایت خود اضافه کنید.

سازگار با تلفن همراه باشید: برای یک تجربه مداوم یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنید که متناسب با اندازه صفحه دستگاه های مختلف مانند رایانه های رومیزی ، رایانه های لوحی یا تلفن های هوشمند باشد.

فعال کردن اشتراک اجتماعی: دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به صورت برجسته نمایش دهید تا بازدید کنندگان بتوانند محتوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

جمع آوری و بررسی معیارها: اگر قادر به ردیابی نحوه استفاده بازدید کنندگان از آن نباشید ، بهبود وب سایت شما به مرور زمان دشوار خواهد بود. از یک ابزار تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا بتوانید تغییرات هوشمندانه ای ایجاد کنید که باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود.

لپ تاپ محتوا

عکاس زندگی من است. / لحظه / تصاویر گتی

برای جذب و حفظ مخاطب واضح و مشخص و هدایت اقدامات سودآور مشتری ، ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و مداوم. بازاریابی محتوا گاهی اوقات با بازاریابی دیجیتال همپوشانی دارد) ، بنابراین داشتن یک استراتژی کامل که شامل چندین عنصر باشد مهم است:

ایجاد تقویم محتوا: اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا بدون برنامه احتمالاً وقت زیادی را هدر می دهد. یک تقویم ماهانه ایجاد کنید که مشخص کند چه محتوایی را ایجاد خواهید کرد و چگونه توزیع می کنید.

اشتراک از طریق اجتماعی: محتوای شما هدر خواهد رفت مگر اینکه بتوانید مخاطبان هدف خود را به طور مداوم روی آن جلب کنید. برای نحوه به اشتراک گذاشتن مطالب خود در سکوهای رسانه های اجتماعی خود برنامه ای داشته باشید.

از محتوای خود استفاده کنید: برای بدست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از هر قطعه محتوا می توانید از مطالب خود به روش های مختلف استفاده کنید (و استفاده مجدد کنید). به عنوان مثال ، ایجاد یک سری پست های وبلاگ در مورد موضوعات مرتبط ، سپس آنها را با هم ترکیب کنید تا کتاب الکترونیکی ایجاد کنید.

ارسال مهمان را در نظر بگیرید: ارسال مهمان دو طرفه - اجازه دادن به پست های مهمان در وبلاگ خود و نوشتن برای وبلاگ های دیگر خودتان - یک راه عالی برای گسترش مخاطبان خود و ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

رسانه های اجتماعی

ارسال لینک به محتوا در کانالهای رسانه های اجتماعی ، ترافیک را به وب سایت و وبلاگ شما افزایش می دهد و راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و مشتریان بالقوه به شما می دهد. بعنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود چند پیشنهاد اساسی را دنبال کنید:

 

یکی از موارد را انتخاب کنید: سعی نکنید یکبار در هر بستر اجتماعی حضور پیدا کنید. مزایای هر یک را کاوش کنید ، سپس یکی یا دو مورد را انتخاب کنید که برای شرکت و مشتریانتان بهترین است ، سپس وقت خود را در آنجا متمرکز کنید.

نام تجاری خود را بر روی همه سیستم عامل ها ادعا کنید: برای جلوگیری از استفاده شخص دیگری ، نام تجاری خود را در هر شبکه ثبت کنید. در حالی که در آن هستید ، ادعای شغل خود را در Google کنید.

سازگار باشید: هنگام تنظیم پروفایل های اجتماعی خود ، از همان تصویر نمایه ، زیستی ، بنرها و رنگ ها استفاده کنید تا حضور برند خود را تقویت کنید.

تمرکز روی مکالمه و تعامل: رسانه اجتماعی در مورد گفتگو است. با هدف ایجاد جامعه ای پر رونق در هر سایت اجتماعی ، مخالف با اغتشاش مخاطبان خود در تبلیغات باشید.

یک تقویم پست اجتماعی ایجاد کنید: یک برنامه پست اجتماعی را در تقویم محتوا که قبلاً ایجاد کرده اید وارد کنید ، یا یک برنامه جدید ایجاد کنید که به اشتراک گذاشتن ، کجا ، و چه زمانی می پردازد.

جمع آوری و مرور معیارها: از ابزارهای تحلیلی موجود در سیستم عامل های مختلف اجتماعی استفاده کنید تا ببینید چه نوع ارسال ها به بهترین شکل انجام می شوند تا بتوانید مخاطبان خود را به طور فزاینده ای جذب کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی موفقیت آمیز ایمیل بطور منظم با مشتریان ارتباط برقرار می کند. کلید ارسال مربوطه و در دسترس است

پیام ها را در یک برنامه ثابت قرار دهید. برای ساختن یک لیست با کیفیت ایمیل زمان لازم است ، اما به ارزش زمان و تلاش زیادی دارد. با استفاده از این مراحل شروع به استفاده از بازاریابی ایمیل کنید:

 

بستر مناسب را انتخاب کنید: بستر بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید که دارای ویژگی های مورد نیاز شما در قیمت قیمتی است که برای تجارت شما ایجاد می شود. برخی تأکید می کنند که مخاطبان گسترده تری داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ابزارهای بیشتری را برای کمک به طراحی ایمیل شما ارائه می دهند.

ایجاد یک الگوی خبرنامه: بیشتر سیستم عامل های بازاریابی ایمیل ، قالب های آماده ای را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهند که می توانید به راحتی با آرم و اطلاعات شرکت خود به راحتی سفارشی شوید. ابتدا این کار را انجام دهید و می توانید هر بار که یک خبرنامه ارسال می کنید از این الگو استفاده کنید.

ثبت نام های فعالانه را تشویق کنید: خبرنامه خود را در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و در امضای ایمیل خود برای رشد لیست ایمیل خود تبلیغ کنید. برای ثبت نام مشوق ، مانند بارگیری رایگان یا تخفیف در نظر بگیرید.

جمع آوری و مرور معیارها: از ابزارهای تحلیلی موجود در سکوی بازاریابی ایمیل که انتخاب کرده اید استفاده کنید تا ببینید چند نفر پیام شما را باز کردند و روی پیوند خاصی کلیک کردند.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با اطمینان از اینکه موقعیت کسب و کار شما در جستجوهای Google و سایر جستجوهای آنلاین نقش موثری دارد ، در بازاریابی دیجیتال نقش بزرگی ایفا می کند. اگر محتوایی که ایجاد می کنید بهینه سازی نشده است ، در تلاش خواهید بود تا افراد مناسب را برای دیدن آن در زمان مناسب بدست آورید. با این مراحل شروع کنید:

 

تحقیقات خود را انجام دهید: ابتدا با نحوه عملکرد وب سایت و وب سایت های رقبای خود آشنا شوید. از Google و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید تا مکان را ببینید.

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید: بر اساس تحقیقات خود ، مناسب ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت ، پست های وبلاگ و سایر مطالبی که ایجاد می کنید ، انتخاب کنید.

از ابزارهای جستجوگرها استفاده کنید: بسیاری از ابزارهای جستجوگر رایگان در دسترس است که به شما در بهینه سازی مطالب کمک می کند. ابزاری را انتخاب کنید که برای تجارت شما اهمیت بیشتری داشته باشد.

جمع آوری و مرور معیارها: از Google Analytics و سایر ابزارهای جستجوگر انتخاب شده برای استفاده از محتوای بهینه شده خود استفاده کنید تا بتوانید به مرور زمان آن را بهبود بخشید.



:: برچسب‌ها: بازاریابی , تبلیغات , تبلیغات اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات ضمن ایجاد روابط با مشتریان یا مشتریان بالقوه است. در اصل این پستی مستقیم است که بجای خدمات پستی بصورت الکترونیکی انجام می شود.

درباره راهکارهای بازاریابی ایمیل بیاموزید ، روشهای لازم آن را درست و نحوه مقایسه آن با برخی دیگر از بازاریابی ها.

بازاریابی ایمیل چیست؟

هر زمان که یک شرکت ارسال شود ، گذشته از تأیید سفارش و پاسخ مستقیم به سوالات مشتری ، می تواند نوعی بازاریابی ایمیل محسوب شود. بازاریابی ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و موارد دیگر می شود.

بازاریابی ایمیل می تواند شامل خبرنامه هایی با به روزرسانی در مورد این شرکت یا تبلیغات فروش و معاملات اختصاصی برای مشترکین باشد. ایمیل های بازاریابی نیز ممکن است به دنبال به اشتراک گذاشتن یک پیام کلی از طرف شرکت باشد ، از جمله در پی یک فاجعه طبیعی یا رسوایی شرکت.

در بهترین حالت ، بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مخاطبان خود اختصاص دهند. در بدترین حالت ، این نوع بازاریابی می تواند مشتریان را با ایمیل های اسپم مداوم آزار دهنده دور کند.

بازاریابی ایمیل چگونه کار می کند

تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل آسان است که باعث می شود آن برای مشاغل کوچک قابل دسترسی باشد. برای مثال می توانید گزینه ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کنید. با ثبت نام در سایت ، می توانید خبرنامه ها را برای مخاطبان رو به رشد ارسال کنید. همچنین می توانید مشتریان را از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به خبرنامه هدایت کنید.

دو بزرگترین مزیت بازاریابی ایمیل قیمت و سهولت است. در مقایسه با سایر انواع بازاریابی ، ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ شرکت شما و محصولات یا خدمات آن است.

یک خبرنامه معمولی روشی ساده و مؤثر برای ارسال به روزرسانی در مورد شرکت شما ، رویدادهای آینده و پیشنهادهای ویژه است. همچنین نرم افزار ایمیل برنامه ریزی ایمیل های تبلیغاتی خودکار را برای مشتریانی که اخیراً خریداری نکرده اند ، آسان می کند.

بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می دهد گروه های خاصی از مشتریان یا حتی افراد خاص را هدف قرار دهید. ارائه معاملات ویژه تولد به مشتریان برای کالاها یا خدمات یکی از راه های این کار است.

به عنوان مثال ، یک رستوران ممکن است در روزهای تولد خود یک ایمیل برای مشتریان بفرستد که 50٪ تخفیف از یک کالای خانگی را دریافت کند. این نوع شخصی سازی به یک تجارت کمک می کند تا رابطه خود را با مشتری برقرار کند و رابطه برقرار کند و این می تواند منجر به افزایش فروش و وفاداری مشتری شود.

بازاریابی ایمیل مرتبط نیست

در عصر رسانه های اجتماعی ، نوشتن نامه الکترونیکی وسوسه‌انگیز است. با این حال ، شواهد آماری وجود دارد که نشان می دهد این جنبه مهم تلاشهای بازاریابی است. برای مثال:

کارشناسان شرکت بازاریابی ایمیل Litmus تخمین می زنند که بازاریابی از طریق ایمیل به ازای هر 1 دلار صرف شده به طور متوسط ​​42 دلار بازمی گرداند

در یک نظرسنجی مشخص شد 59٪ از پاسخ دهندگان هنگام تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری تحت تأثیر ایمیل بودند

یک مطالعه بیش از 1 میلیارد جلسه خرید در سال 2019 نشان داد که بازاریابی از طریق ایمیل دارای نرخ تبدیل 2.3٪ است ، در مقایسه با 1٪ برای رسانه های اجتماعی.3.

یکی از مزیت های مهم ایمیل نسبت به رسانه های اجتماعی این است که مشتریان احتمالاً از طریق رسانه های اجتماعی ایمیل را مشاهده می کنند. فقط ارسال مطلبی در رسانه های اجتماعی به این معنی نیست که هرکسی که می خواهید پیام خود را ببینید ، آن را خواهد دید. با این حال ، یک ایمیل تا زمانی که خوانده شود (یا حذف شود) در صندوق ورودی خواهد نشست.

در حالت ایده آل ، بازاریابی از طریق ایمیل باید با رسانه های اجتماعی دست به دست شود. افزودن دکمه های رسانه ای "لایک" یا "اشتراک" به ایمیل های بازاریابی شما راهی اضافی برای ارتباط با مشتریان با برند شما ایجاد می کند. قطعه از بررسی های مثبت از طرفداران رسانه های اجتماعی می تواند در ایمیل ها گنجانده شود ، و پست های رسانه های اجتماعی می توانند مشتریان را به سمت خبرنامه های ایمیل شما سوق دهند.

اگر این کار را به درستی انجام دهید ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این یک راه عالی برای بازدید مردم (و مرور مجدد) وب سایت یا وبلاگ شما است. ترافیک بیشتر معمولاً برابر با درآمد بیشتر است.

استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی موثر تلاش می کند. در اینجا چند استراتژی برای استفاده بیشتر از فعالیتهای بازاریابی ایمیل شما ارائه شده است.

لیست خود را بسازید

تمام کاری که می خواهید با ارسال یک ایمیل ناخواسته انجام دهید این است که اکثر افرادی که امیدوارید تبدیل به مشتری شوند ، خاموش است. چه از طریق وب سایت خود ، چه در فروشگاه خود و چه در یک رویداد ، وقتی مشتری در انتخاب ایمیل های شما تصمیم می گیرد ، روشن شود.

از قانون پیروی کنید

بازاریابان ایمیل باید طبق قوانین CAN-SPAM قانون پیروی کنند. این قوانین شامل داشتن یک خط موضوعی غیر فریبنده ، ارائه راهی روشن برای عضویت و نام و آدرس شما در انتهای ایمیل ها می باشد.

پیام های خود را مخلوط کنید

فقط برای خرید همیشه تبلیغات ارسال نکنید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا دیگران ، از ایمیل های خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده کنید ، به آنها نکات و دیدگاههایی را بدهید که می توانند برای آنها ارزش قائل باشند. اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به آنها اجازه می دهد اطلاعات بیشتری درباره شما و شرکت خود داشته باشند.

به مشترکین خود احترام بگذارید

لیست خود را خوب رفتار کنید. به یاد داشته باشید افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید به اطلاعات شما اعتماد کرده اند. آنها سزاوار احترام شما هستند اگر می خواهید

فرصتی برای تبدیل آنها از مشتری به طرفداران و حتی تبادل نظر برای نام تجاری شما ، سپس آنها را به احساس ویژه تبدیل کنید.

یک برنامه را دنبال کنید

اگر می خواهید یک خبرنامه را انجام دهید ، به یک برنامه بروید. ارسال ایمیل در همان روز (یا روزها) هر هفته به مشترکان شما کمک می کند تا بدانند که از شما چه انتظاری دارند و چه زمانی.

برای موبایل بهینه سازی کنید

مطالعات انجام شده توسط تحلیلگران بازاریابی با شرکت Litmus پیوسته دریافتند که تقریباً نیمی از کلیه ایمیل ها روی دستگاه های تلفن همراه باز می شوند .5 این بدان معناست که اگر ایمیل شما به درستی روی سیستم عامل های تلفن همراه نمایش داده نشود ، نیمی از مخاطبان شما فکر می کنند نمی دانید چگونه یک ایمیل درست درست کنید.



:: برچسب‌ها: بازاریابی ایمیلی , بازاریابی محتوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

در تجارت ، ارتقاء هرگونه ارتباطی است که تلاش می کند تا مردم را برای خرید محصولات یا خدمات تحت تأثیر قرار دهد. مشاغل به طور کلی با شناسایی مخاطب هدف و یافتن راه هایی برای ارسال پیام خود به آن مخاطبان ، مارک ، محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند.

 

 

در اینجا تعریف کاملی از تبلیغ وجود دارد و نمونه هایی از انواع مختلف تبلیغاتی که مشاغل می توانند از آنها استفاده کنند.

 

 

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک اصطلاح همه گیر است که شامل تمام راه هایی است که یک تجارت می تواند برای افزایش دید محصولات ، خدمات یا مارک تجاری خود تلاش کند. تبلیغ پوستر در ایستگاه اتوبوس نوعی تبلیغ است. بنابراین فروشی است که قیمت یک محصول یا خدمات را برای مدت مشخصی تخفیف می دهد.

 

 

کلمات "تبلیغ" و "تبلیغات" ممکن است به صورت متناوب مورد استفاده قرار گیرند ، اما آنها یکسان نیستند. تبلیغات یک اقدام خاص است که می توانید برای تبلیغ محصول یا خدمات خود انجام دهید. به عبارت دیگر ، این یک نوع تبلیغ است.

 

تبلیغات می تواند به یک تلاش (مانند یک تبلیغ) ، یک مفهوم (مانند کاهش قیمت موقتی) یا یک مورد (مانند یک تی شرت مارک دار) اشاره داشته باشد. در عمل ، تبلیغات معمولاً این اشکال تبلیغاتی را ترکیب می کنند. به عنوان مثال ، یک فروشگاه پوشاک می تواند فروش خود را با شلوار جین برنامه ریزی کند و در یک روزنامه محلی تبلیغ کند تا به مردم اطلاع دهد که فروش در چه زمانی انجام می شود.

 

تبلیغات چگونه کار می کند؟

ارتقاء جنبه اساسی هر تجارت است. بدون حداقل سطح ارتقاء ، یک تجارت نمی تواند مشتری را بدست آورد. بدون مشتری ، فقط زمانی لازم است که تجارت مجبور شود درهای خود را ببندد.

 

در حالی که همه مشاغل نیاز به نوعی تبلیغ دارند ، همه آنها به همان نوع یا همان سطح ارتقاء نیاز ندارند. هیچ دو مشاغل دقیقاً نیازهای تبلیغاتی یکسانی ندارند و تاکتیکها بین صنایع متفاوت است. یک فروشگاه گوشه فقط ممکن است به علامتی احتیاج داشته باشد که می تواند از پیاده رو دید که به مشتریان این امکان را می دهد تا بدانند که تأسیس وجود دارد. ممکن است سایر مشاغل نیاز به سرمایه گذاری در تلاش های فروش مستقیم داشته باشند یا زمان تبلیغات را در یک سرویس پخش مانند Hulu خریداری کنند.

 

مشاغل جدید ممکن است مجبور شوند یک دوره آزمایشی و خطا را تجربه کنند و با سبکهای تبلیغاتی مختلفی را قبل از پیدا کردن مطلبی که برای آنها مناسب است ، پیدا کنند. حتی مشاغل مستقر علاوه بر ادامه تبلیغات سعی شده و واقعی خود ، با استراتژی های تبلیغاتی جدید نیز آزمایش می کنند.

 

 

انواع تبلیغات

در زیر فقط چند نمونه از روش های بی شماری که می توانید تجارت خود را ارتقا دهید. انواع مختلفی از آنها را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید و نترسید که کمی از منطقه راحتی خود استفاده کنید.

 

کلمه دهان

این در نظر بسیاری به عنوان مؤثرترین روش برای ارتقاء مشاغل و مهمتر از همه ، رایگان بودن است. طبق مطالعات Nielsen ، 83٪ از مصرف کنندگان به توصیه های دوستان و خانواده اعتماد می کنند. 1 مشاغل که به طور مداوم مایل بیشتری را برای ارائه خدمات برتر مشتری به دست می آورند بیشترین سود را از کلمه دهان دارند - هرچه مشتریهای خوشحال تری داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد. یکی از آنها ذکر خدمات شما به یک دوست یا عضو خانواده است. درخواست فعال درخواست ارجاع یکی از راه هایی است که می توانید فرآیند کلمه دهان را سرعت بخشید.

 

سایت اینترنتی

یک وب سایت با طراحی حرفه ای می تواند یک ابزار تبلیغاتی عالی باشد ، و این امکان را به مشاغل می دهد تا اطلاعات تازه و به روز را در مورد محصولات و خدمات به راحتی ارائه دهند. بیشتر مشاغل حداقل یک صفحه وب ساده با اطلاعات اولیه (آدرس ، ساعت کار ، شماره تلفن و غیره) دارند ، حتی اگر به سختی بتوانند شکل دیگری از تبلیغات مبتنی بر اینترنت انجام دهند.

 

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی نوعی محبوب و ارزان قیمت از تبلیغات تجاری آنلاین است. فیس بوک ، توییتر و یوتیوب می توانند در دستیابی به مشتریان موثر باشند. اگر در ایجاد فیلم مهارت دارید (یا شخصی را می شناسید) ، می توانید تبلیغات ویدیویی محصولات یا خدمات خود را ضبط کرده و در YouTube ارسال کنید. بازاریابی اینفلوئنسر ، که از افراد مشهور و سایر شخصیتهای شناخته شده برای رسیدن به مخاطبان خود بهره می برد ، یکی دیگر از شایع ترین شکل تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

 

آسانسور زمین

این روش تبلیغاتی سریع توسط افراد تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تا توضیحی کوتاه در مورد دو یا سه جمله از آنچه در كسب و كار خود انجام می دهد و چگونه محصولات یا خدمات آنها می تواند به مشتریان بالقوه سود برساند ، ارائه دهد. ممکن است یک صاحب مشاغل قبل از مراجعه به یک رویداد شبکه ، یک آسانسور را آماده کند تا آنها بتوانند در یک لحظه توجه کنند.

 

کارت بازرگانی

حتی در عصر دیجیتال ، این شکل چند دهه ارتقاء تجارت همچنان ادامه دارد. در بعضی از کشورها ، تبادل کارت ویزیت یک جنبه اساسی در شبکه و آداب و رسوم کسب و کار باقی مانده است. فراتر از کارتهای ویزیت ، می توان انواع اسناد تجاری را برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد ، خواه آن را یک عنوان نامه یا مارک تجاری سفارشی کنید.

 

تزئینات وسایل نقلیه (بسته بندی)

بسته بندی ها تبلیغاتی هستند که روی وسایل نقلیه چاپ می شوند. هر کسی که در ترافیک با آن وسیله نقلیه روبرو شود نیز با آگهی روبرو خواهد شد. بسیاری از بسته بندی ها دارای یک آرم تجاری حرفه ای طراحی شده ، یک خط برچسب و اطلاعات تماس هستند. مطالعات نشان می دهد که یک بسته بندی وسیله نقلیه 2.5 برابر توجه را به عنوان یک بیلبورد استاتیک ، الف ایجاد می کند



:: برچسب‌ها: تبلیغات رایگان ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amir

تبلیغات تلاشی برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا مشتریانی است که یک پیام فروش اقناعی در مورد محصولات و / یا خدمات دارند. در تجارت ، هدف تبلیغات جذب مشتری های جدید با تعیین بازار هدف و دستیابی به آنها با یک تبلیغات تبلیغاتی مؤثر است.

 

 

بازار هدف

ایجاد بازار هدف اولین گام مهم در هر تبلیغات تبلیغاتی است - شما باید بدانید مخاطبان مورد نظر شما قبل از رسیدن به آنها چه کسی هستند. اگر مخاطب مورد نظر شما شهروندان سالخورده باشد ، برای مثال یک رسانه تبلیغاتی مانند فیس بوک انتخاب ضعیفی است. به همین ترتیب ، Millennials بسیار کمتر از روزنامه ها یا از صفحات زرد استفاده می کنند.

 

 

تعریف بازار هدف شامل ایجاد مشخصات جمعیتی مشتری آینده نگر با در نظر گرفتن معیارهایی از جمله سن ، جنس ، وضعیت تأهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است.

 

 

همچنین بررسی سطح رقابت برای محصول یا خدمات خود با مخاطبان مورد نظر خود بسیار مهم است زیرا ممکن است نیاز به رقابت در قیمت و یا خدمات داشته باشید.

 

روشهای تبلیغاتی متداول

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که بطور معمول توسط مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تبلیغات آنلاین: بازاریابی آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی ، مانند:

 

تبلیغات وب سایت محلی: بسیاری از شهرداری ها و فصل های اتاق بازرگانی دارای وب سایت هایی هستند که لیستی از مشاغل محلی ارائه می دهند.

صفحات وب کسب و کار: ایجاد و نگهداری یک وب سایت حرفه ای با توضیحات واضح از پیشنهادات تجاری ، بهینه سازی شده برای ترافیک جستجو.

ایمیل: به لیست ایمیل مشتری و پیروی از مقررات ضد هرزنامه نیاز دارد. خبرنامه های ایمیل می توانند برای ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات جدید مفید باشند.

Facebook: بهره گیری از رسانه های اجتماعی با ایجاد یک صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای تبلیغ منظم محصولات و خدمات. یک مکان تبلیغاتی مشترک برای مشاغل مانند رستوران هایی که از صفحات فن Facebook استفاده می کنند تا موارد جدید یا ویژه های منو را تبلیغ کنند و بازخورد مشتریان را دریافت کنند. همچنین تعدادی از 3 مورد در دسترس برای انجام کار در فیس بوک نیز وجود دارد.

توییتر: به فرض کسب و کار در توئیترهای دنبال کننده توییتر ، می توانید از پیام های تبلیغاتی کوتاه برای ارسال پیام استفاده کنید.

تبلیغات روزنامه ها: در حالی که در حال کاهش است (درآمد آگهی روزنامه های ایالات متحده بین سال های 2006 تا 2015 بیش از 50٪ کاهش یافته است) تبلیغات روزنامه ها هنوز می تواند راهی مؤثر برای دستیابی به مشتریان باشد. بسیاری از شهرداری ها دارای روزنامه هایی با علاقه خاص هستند که می توانند توسط آنها برای تبلیغات محلی استفاده شوند.

 

صفحات زرد: استفاده از صفحات چاپی نیز رو به زوال است. با این حال ، یک نسخه آنلاین وجود دارد.

 

نامه مستقیم: می تواند بسیار مفید باشد. در صورت ارسال از طریق پست می توانید هزینه بالایی داشته باشید ، اما حتی بدون فهرست نامه پستی ، بروشورها ، آگهی ها و غیره هنوز هم می توانند به طور مستقیم به اقامتگاه ها و یا مشاغل موجود در مناطق جغرافیایی هدفمند تحویل داده شوند. متأسفانه ، آمار نشان می دهد که تقریبا نیمی از تبلیغات پستی مستقیم توسط گیرندگان خوانده نشده و به عنوان "نامه ناخواسته" حذف می شوند.

 

کابل تلویزیون و رادیو - شرکتهای کابل اغلب کانالهای اطلاعات محلی دارند که تبلیغات ارزان قیمت را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند.

 

تماس تلفنی - از طریق تلفن یا به صورت حضوری هنوز هم می تواند به طرز شگفت آوری موثر باشد. به عنوان نمونه ، یک شرکت خدماتی می تواند از این فرصت استفاده کند که از محل های اقامت / مشاغل همسایه بازدید کند و خدمات آنها را ذکر کند (یا بروشورها یا بروشورها را رها کند). وکالت تلفنی اکنون در کانادا غیرقانونی است با شماره های ثبت شده در فهرست تماس های ملی ، مگر اینکه تجارت رابطه ای با مشتری داشته باشد.

 

تبلیغات وسیله نقلیه (بسته بندی) - تبدیل خودرو به "بیلبورد موبایل" راهی عالی برای به حداکثر رساندن میزان قرار گرفتن در معرض مشاغل است. تبلیغات وسایل نقلیه چشم نواز است و در یک منطقه بزرگ مترو بیش از یک میلیون بار در ماه دیده می شود.

 

تبلیغات آنلاین بیش از

تبلیغات آنلاین همچنان در حال رشد است و بیش از 229 میلیارد دلار سرمایه گذاری جهانی در تبلیغات آنلاین در سال 2017 انجام شده است. طبق آمار ، پیش بینی می شود این میزان تا سال 2020 به 335 میلیارد دلار برسد.

 

با بیش از 2 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی ، هزینه فقط برای تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال 2017 از تقریبا هیچ چیزی در سال 2010 به بیش از 35 میلیارد دلار افزایش یافته است (هزینه ها از سال 2014 تا 2016 دو برابر شده است). رسانه های اجتماعی به ویژه در بین تبلیغ کنندگان محبوبیت دارند ، جایی که شرکت های آسان دسترسی به داده های جمعیتی کاربر (مانند سن ، علاقه ، عادات هزینه و غیره) می توانند تبلیغات ریز و درشت را برای مخاطبان تنظیم کنند.



:: برچسب‌ها: تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()