مطلقاً هر مشاغلی نوعی حضور در اینترنت دارد - آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند ، محصولات و خدمات بفروشند ، بسیار خاص یا کلی باشند - همه آنها یکسان را می خواهند: رسیدن به بیشترین تعداد افراد در حالی که سرمایه گذاری کمترین منابع را انجام می دهد و گرفتن بیشترین میزان مزایای ممکن.
خوب ، یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی به همه اینها وجود دارد ، در حالی که همه مشتریان بالقوه خود را می توانند شغل خود را بشناسند و در همان زمان به آن علاقه مند شوند: تبلیغات اینترنتی.
بر خلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات اینترنتی به طور فزاینده ای برای هر شغلی قابل دسترسی تر است و شما را قادر می سازد تا به سرعت ، به راحتی ، کارآمد و با قیمت مناسب به هدف مورد نظر خود برسید. به همین دلیل است که با حضور آنلاین در بین این مشاغل فضای بیشتری کسب می کند.
بنابراین ، در حالی که داشتن یک وبلاگ امری اساسی است ، حضور در شبکه های اجتماعی امری ضروری است و داشتن استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری است. واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز ضروری است و به یک روال عادی و ضروری تبدیل می شود.
این نه تنها این نیست ، بلکه باید بدانید که چرا تبلیغات اینترنتی اینقدر مهم است ، چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و چه نکاتی را دنبال می کنید تا به بهترین نتیجه برسید. و این دقیقاً همان چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد. آماده؟؟
تبلیغات اینترنتی JLO GIF
بزرگترین فایده برای تبلیغات در اینترنت چیست؟
تصور کنید که در یکی از بهترین خیابانهای جهان یک فروشگاه جذاب دارید ، 24 ساعت شبانه روز ، 365 روز در سال باز کنید. این کم و بیش اتفاقی می افتد که هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی می روید: شما به طور خودکار برای هزاران نفری که کل زندگی خود را به دنبال شما می کنند قابل رویت است و حتی نمی دانید که وجود داشته اید!
علاوه بر این ، شرط بندی در تبلیغات آنلاین برای هر دو شرکت بزرگ و کوچک بسیار مهم است ، زیرا با تنها چند دلار قادر خواهید بود دید بهتری کسب کنید ، که مطمئناً به افزایش ترافیک به سمت وب سایت شما و افزایش در ترجمه تبدیل خواهد شد. فروش آنلاین
برای خلاصه کردن آن ، یک تبلیغات تبلیغاتی اینترنتی با هزینه ای که به خوبی طراحی و اجرا شده است می تواند موفقیت شما را چند برابر کند.
اما این چیزی است که هر روز مردم بیشتر از آن آگاه می شوند. شاید به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی هر ساله میلیون ها میلیون دلار در سراسر جهان حرکت می کند. در حقیقت ، در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدیویی ، تبلیغات آنلاین یکی از بزرگترین مناطق رو به رشد در اینترنت است.
FYI: هزینه تبلیغات تبلیغات اینترنتی فقط دو سال پیش به 137.53 میلیارد دلار رسیده است و برای سال بعد پیش بینی شده حتی از هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد.
این تا حدودی به این دلیل است که تبلیغات آنلاین بسیار جذاب است و علاوه بر این امکان تقسیم بهتر تبلیغات شما را فراهم می کند ، بنابراین می توانید اساساً به هر نوع مخاطبی که می خواهید برسید.
همه این موارد را می توان با روشی مؤثر ، ساده ، انعطاف پذیر ، به راحتی قابل اندازه گیری و کم هزینه انجام داد. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود عملکرد آگهی های خود را در زمان واقعی و اگر عملکردی دارند یا خیر ، مشاهده کنید.
و اگر هنوز دلایل بیشتری برای شرط بندی در تبلیغات اینترنتی نیاز دارید ، در اینجا 10 دلیل مهم وجود دارد که نشان می دهد که واقعاً برای رونق تجارت شما ضروری است:
تبلیغات اینترنتی 10 مزایا
بنابراین اکنون که می دانید چرا باید کمی از پول خود را برای تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید. ما حتی می خواهیم به شما بگوییم بهترین فرم های تبلیغات اینترنتی چیست و بهترین راه حل برای دستیابی به اهدافتان به شما کمک می کند. خواه به دنبال افزایش ترافیک به وب سایت خود ، به دست آوردن دید ، ورود به بازارهای جدید ، بهبود نام تجاری خود ، حفظ مشتری ، افزایش فروش ، به دست آوردن یک ROI مثبت یا اهداف دیگری که می خواهید برسید. بگذار چک کنیم!
9 بهترین راه برای تبلیغ در اینترنت
روشهای تبلیغ اینترنتی
تبلیغات در موتورهای جستجو
یکی از متداول ترین روش های تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) است و البته گوگل همگی در صدر آنها قرار دارد.
در حقیقت ، غول عظیم فناوری دارای روشی است ، بنابراین شما تبلیغات را پشتیبانی می کنید: Google AdWords.
مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها می توانند موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات پولی بهبود بخشند. به این ترتیب ، به عنوان مثال اگرچه تکنیک های SEM ، شما می توانید محصولات ، خدمات یا محتوای خود را از طریق سرویس تبلیغاتی Google یا دیگران تبلیغ کنید. از آنجا که تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوطه کاربر نمایش داده می شود ، کاربران راحت تر شما را پیدا می کنند.
این نوع تبلیغات معمولاً با پرداخت هر کلیک (PPC) کار می کند. به این معنی که شما فقط برای هر کلیک در تبلیغات خود پرداخت می کنید و اگرچه روش های دیگری نیز وجود دارد ، این همچنان بیشترین استفاده را دارد. بسیار شخصی است و حداکثر کلیک را که می خواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید انتخاب می کنید.
از نظر قالب فقط چهار خط متن پشتیبانی می شود و به روش زیر توزیع می شود: 25 کاراکتر در عنوان ، 70 در متن و 35 برای URL.
به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید ماه آینده برای هتلی در جزایر فیجی رزرو کنید و به دریا بروید
rch on Google: "بهترین هتل های جزایر فیجی". همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در نتایج جستجوی بالا تبلیغات وجود دارد و برای موارد پایین تر آنها نتایج ارگانیکی هستند که از طریق تکنیک های سئو قرار می گیرند. نتایج دوم به شما نشان می دهد که با قرار دادن آن در رتبه های اول ، تجارت شما قابل مشاهده است:
تبلیغات اینترنتی گوگل
در مورد استفاده از آنها ، تبلیغات موتورهای جستجو بیشتر توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود که هدف اصلی آنها ترافیک وب و تبدیل است ، زیرا با این نوع تبلیغات به کاربرانی می پردازید که محصولات شما را جستجو می کنند. علاوه بر این ، این یکی از ساده ترین و کارآمدترین تکنیک های تبلیغاتی است.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
احمقانه خواهد بود که از قدرت شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در دستیابی به یک تجارت موفق چشم پوشی کنید. و نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مؤثر است ، بلکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به لطف اثربخشی آن ، به طور فزاینده دنبال کننده های بیشتری را بدست می آورد.
در حقیقت ، اکثر شبکه های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را درست بر روی سیستم عامل های خود ، اعم از تبلیغ پیام و محتوا یا ایجاد تبلیغات خاص ارائه می دهند. فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام و یوتیوب فقط برخی از آنها هستند.
علاوه بر این ، آنها به شما این امکان را می دهند که هدف خود را به صورت عمومی تقسیم کنید و با این کار ، می توانید به کدام گروه از افرادی که می خواهید برسید انتخاب کنید. نه تنها با این کار بلکه با پیامهای تبلیغاتی قادر خواهید بود به افراد بیشتری برسید ، در موقعیت بالاتری قرار بگیرید و گزینه های بیشتری برای به دست آوردن نتایج موفق داشته باشید.
اگر می خواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید ، شناخته شدن و هدایت ترافیک به سمت پروفایل های اجتماعی و وب سایت خود گزینه خوبی برای شماست.
اینگونه به نظر می رسد که تبلیغات توییتر به عنوان تبلیغی در جدول زمانی شما:
تبلیغات اینترنتی تبلیغات توییتر Google cloud
آگهی ها
بنرها احتمالاً معروف ترین شکل تبلیغات آنلاین است و بیشتر این بدان دلیل است که آنها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر می شدند.
آنها شامل قرار دادن استراتژیک تبلیغات با قالب ها ، اندازه ها و طرح های مختلف در یک صفحه وب هستند. کاربرانی که بر روی تبلیغات کلیک می کنند به سایتی که انتخاب می کنید منتقل می شوند. مشکل این است که امروزه ما آنقدر از تبلیغات اشباع شده ایم که به سختی به آنها توجه می کنیم ، بنابراین اگر می خواهید به صورت آنلاین تبلیغ کنید باید ابتدا گزینه های دیگری مانند Google AdWords یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال ، اگر شما در حال خواندن یک مقاله خبری در هر روزنامه آنلاین هستید ، اجازه دهید بگوییم DailyMail.com ، تبلیغات را مانند این مشاهده خواهید کرد:
بنرهای تبلیغاتی اینترنتی
پنجره های باز شو
همه شوخی های کنار هم: شک نیست که ده ها تبلیغات پاپ آپ را در حین استفاده از اینترنت بسته اید (احتمالاً خیلی بیشتر از این) و به نظر می رسد این امر با تبلیغات آنلاین و همچنین بسیار آزار دهنده است.
این ویندوزهایی هستند که ظاهر می شوند و شما را به وب سایتی متفاوت از آنچه که شما فقط به آن نگاه می کردید می برند ، و اگرچه سالها پیش این روش کاملاً کارآمد بود ، اما امروزه تبدیل شدن به اینترنت بزرگ و بزرگتر شده است.
اکنون ، این مربوط به منابع پرطرفدار بازاریابی آنلاین نیست: قرار دادن پاپ آپ در وب سایت خود که باعث می شود کاربران برای ثبت نام ، مشترک شدن یا به سادگی ایمیل خود را وارد کنند تا اطلاعات کاملاً رایگان دریافت کنند.
چیزی به همین سادگی می تواند به شما در دستیابی به چشم انداز ، افزایش بانک اطلاعاتی و نتایج بهتر کمک کند. در مورد Postcron ، همانطور که کمی در ابتدای این مقاله آموختید ، ما این عمل را پیاده سازی کرده ایم و حقیقت این است که باید در نظر داشته باشید:
تبلیغات اینترنتی در Postcron
تبلیغات در وبلاگ ها
با این کار ما به تبلیغاتی که در هر وبلاگ ظاهر می شود اشاره نمی کنیم - از این رو اینگونه همراه با آگهی ها یا تبلیغات Google است - بلکه نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که معمولاً از طریق قصه گویی و محتوای مارک دار انجام می شود و باعث ایجاد یک تبلیغ در سراسر یک تجربه ، داستان می شود. یا تأمل
این روشی نسبتاً جدید است و بنابراین بسیاری از مشاغل هنوز از مزایای آن آگاه نیستند.
این شامل یک نوع تبلیغات مشارکتی است و برای بهره گیری از پتانسیل های خود باید به رهبران بخش خود بپردازید تا در ازای آنها برای نوشتن مقاله ای که در آن از محصولات یا خدمات شما بسیار صحبت می کنند ، به آنها بپردازید. "پرداخت" ما نه تنها در مورد پول صحبت می کنیم بلکه می توانید محصولات و خدمات خود یا چیزهای دیگری را که هر دو شما می توانید از آنها بهره مند شوید به آنها پیشنهاد دهید.
اگر می دانید که وبلاگ های مورد نظر شما را دنبال می کنند ، این گزینه بسیار مناسبی برای کشف و بدست آوردن ترافیک است.
به عنوان مثال TheFashionSpot یکی از شناخته شده ترین وبلاگ مد و زیبایی است که تمایل دارد در مورد محصولات و خدمات مختلف صحبت کند ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید:
تبلیغات اینترنتی در وبلاگ ها
تبلیغات در تلفن های همراه
این بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغاتی در اینترنت است که در سالهای گذشته محبوبیت بیشتری از زمان واقعی شدن کل نگرانی ها کسب کرده است.
:: برچسبها:
تبلیغات هدفمند ، تبلیغات اینترنتی ارزان ، تبلیغات رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0