بازیابی ایمیلی چیست ؟ بازاریابی و تبلیغات رایگان
نوشته شده توسط : amir

بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات ضمن ایجاد روابط با مشتریان یا مشتریان بالقوه است. در اصل این پستی مستقیم است که بجای خدمات پستی بصورت الکترونیکی انجام می شود.

درباره راهکارهای بازاریابی ایمیل بیاموزید ، روشهای لازم آن را درست و نحوه مقایسه آن با برخی دیگر از بازاریابی ها.

بازاریابی ایمیل چیست؟

هر زمان که یک شرکت ارسال شود ، گذشته از تأیید سفارش و پاسخ مستقیم به سوالات مشتری ، می تواند نوعی بازاریابی ایمیل محسوب شود. بازاریابی ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و موارد دیگر می شود.

بازاریابی ایمیل می تواند شامل خبرنامه هایی با به روزرسانی در مورد این شرکت یا تبلیغات فروش و معاملات اختصاصی برای مشترکین باشد. ایمیل های بازاریابی نیز ممکن است به دنبال به اشتراک گذاشتن یک پیام کلی از طرف شرکت باشد ، از جمله در پی یک فاجعه طبیعی یا رسوایی شرکت.

در بهترین حالت ، بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مخاطبان خود اختصاص دهند. در بدترین حالت ، این نوع بازاریابی می تواند مشتریان را با ایمیل های اسپم مداوم آزار دهنده دور کند.

بازاریابی ایمیل چگونه کار می کند

تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل آسان است که باعث می شود آن برای مشاغل کوچک قابل دسترسی باشد. برای مثال می توانید گزینه ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کنید. با ثبت نام در سایت ، می توانید خبرنامه ها را برای مخاطبان رو به رشد ارسال کنید. همچنین می توانید مشتریان را از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به خبرنامه هدایت کنید.

دو بزرگترین مزیت بازاریابی ایمیل قیمت و سهولت است. در مقایسه با سایر انواع بازاریابی ، ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ شرکت شما و محصولات یا خدمات آن است.

یک خبرنامه معمولی روشی ساده و مؤثر برای ارسال به روزرسانی در مورد شرکت شما ، رویدادهای آینده و پیشنهادهای ویژه است. همچنین نرم افزار ایمیل برنامه ریزی ایمیل های تبلیغاتی خودکار را برای مشتریانی که اخیراً خریداری نکرده اند ، آسان می کند.

بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می دهد گروه های خاصی از مشتریان یا حتی افراد خاص را هدف قرار دهید. ارائه معاملات ویژه تولد به مشتریان برای کالاها یا خدمات یکی از راه های این کار است.

به عنوان مثال ، یک رستوران ممکن است در روزهای تولد خود یک ایمیل برای مشتریان بفرستد که 50٪ تخفیف از یک کالای خانگی را دریافت کند. این نوع شخصی سازی به یک تجارت کمک می کند تا رابطه خود را با مشتری برقرار کند و رابطه برقرار کند و این می تواند منجر به افزایش فروش و وفاداری مشتری شود.

بازاریابی ایمیل مرتبط نیست

در عصر رسانه های اجتماعی ، نوشتن نامه الکترونیکی وسوسه‌انگیز است. با این حال ، شواهد آماری وجود دارد که نشان می دهد این جنبه مهم تلاشهای بازاریابی است. برای مثال:

کارشناسان شرکت بازاریابی ایمیل Litmus تخمین می زنند که بازاریابی از طریق ایمیل به ازای هر 1 دلار صرف شده به طور متوسط ​​42 دلار بازمی گرداند

در یک نظرسنجی مشخص شد 59٪ از پاسخ دهندگان هنگام تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری تحت تأثیر ایمیل بودند

یک مطالعه بیش از 1 میلیارد جلسه خرید در سال 2019 نشان داد که بازاریابی از طریق ایمیل دارای نرخ تبدیل 2.3٪ است ، در مقایسه با 1٪ برای رسانه های اجتماعی.3.

یکی از مزیت های مهم ایمیل نسبت به رسانه های اجتماعی این است که مشتریان احتمالاً از طریق رسانه های اجتماعی ایمیل را مشاهده می کنند. فقط ارسال مطلبی در رسانه های اجتماعی به این معنی نیست که هرکسی که می خواهید پیام خود را ببینید ، آن را خواهد دید. با این حال ، یک ایمیل تا زمانی که خوانده شود (یا حذف شود) در صندوق ورودی خواهد نشست.

در حالت ایده آل ، بازاریابی از طریق ایمیل باید با رسانه های اجتماعی دست به دست شود. افزودن دکمه های رسانه ای "لایک" یا "اشتراک" به ایمیل های بازاریابی شما راهی اضافی برای ارتباط با مشتریان با برند شما ایجاد می کند. قطعه از بررسی های مثبت از طرفداران رسانه های اجتماعی می تواند در ایمیل ها گنجانده شود ، و پست های رسانه های اجتماعی می توانند مشتریان را به سمت خبرنامه های ایمیل شما سوق دهند.

اگر این کار را به درستی انجام دهید ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این یک راه عالی برای بازدید مردم (و مرور مجدد) وب سایت یا وبلاگ شما است. ترافیک بیشتر معمولاً برابر با درآمد بیشتر است.

استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی موثر تلاش می کند. در اینجا چند استراتژی برای استفاده بیشتر از فعالیتهای بازاریابی ایمیل شما ارائه شده است.

لیست خود را بسازید

تمام کاری که می خواهید با ارسال یک ایمیل ناخواسته انجام دهید این است که اکثر افرادی که امیدوارید تبدیل به مشتری شوند ، خاموش است. چه از طریق وب سایت خود ، چه در فروشگاه خود و چه در یک رویداد ، وقتی مشتری در انتخاب ایمیل های شما تصمیم می گیرد ، روشن شود.

از قانون پیروی کنید

بازاریابان ایمیل باید طبق قوانین CAN-SPAM قانون پیروی کنند. این قوانین شامل داشتن یک خط موضوعی غیر فریبنده ، ارائه راهی روشن برای عضویت و نام و آدرس شما در انتهای ایمیل ها می باشد.

پیام های خود را مخلوط کنید

فقط برای خرید همیشه تبلیغات ارسال نکنید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا دیگران ، از ایمیل های خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده کنید ، به آنها نکات و دیدگاههایی را بدهید که می توانند برای آنها ارزش قائل باشند. اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به آنها اجازه می دهد اطلاعات بیشتری درباره شما و شرکت خود داشته باشند.

به مشترکین خود احترام بگذارید

لیست خود را خوب رفتار کنید. به یاد داشته باشید افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید به اطلاعات شما اعتماد کرده اند. آنها سزاوار احترام شما هستند اگر می خواهید

فرصتی برای تبدیل آنها از مشتری به طرفداران و حتی تبادل نظر برای نام تجاری شما ، سپس آنها را به احساس ویژه تبدیل کنید.

یک برنامه را دنبال کنید

اگر می خواهید یک خبرنامه را انجام دهید ، به یک برنامه بروید. ارسال ایمیل در همان روز (یا روزها) هر هفته به مشترکان شما کمک می کند تا بدانند که از شما چه انتظاری دارند و چه زمانی.

برای موبایل بهینه سازی کنید

مطالعات انجام شده توسط تحلیلگران بازاریابی با شرکت Litmus پیوسته دریافتند که تقریباً نیمی از کلیه ایمیل ها روی دستگاه های تلفن همراه باز می شوند .5 این بدان معناست که اگر ایمیل شما به درستی روی سیستم عامل های تلفن همراه نمایش داده نشود ، نیمی از مخاطبان شما فکر می کنند نمی دانید چگونه یک ایمیل درست درست کنید.





:: برچسب‌ها: بازاریابی ایمیلی , بازاریابی محتوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: